PİJAMA PARTİSİ

127 24 27
                                    

Dışarıdan araba kornası sesleri geliyordu. Bugün cumaydı, çocuklar uzun aradan sonra canlı yayın ve pijama partisi yapacaklardı.

Chan, bilgisayarın başında öylece bakınırken çocukların sesini duydu.

Changbin. Hyung! Çocuklar ne zaman gelecek?

Lee Know. Seungmin aradı. 15dk'ye burdalarmış.

IN. O zaman partiye hazırlanalım. Ben mutfaktayım.

Lee Know. Bekle bekle geliyoruz. Changbin yürü! Şimdi bir yerleri dağıtıcak bu...

Chan hazırlık lafını duyunca bilgisayarı kapatıp yerinden kalktı. O da mutfağa girdi. Lee Know ve Changbin birlikte tabak ve bardakları hazırlıyorlardı. O da hazırladıklarını tepsiye yerleştirdi.

Lee Know. Bize hazırlık yapalım diyip odasına kaçan kişi neredesin acaba?!

Bunu IN'e söylediği belliydi.Çok geçmeden salondan bağırma geldi

IN. Yiyecekleri sizin hazırladığınızı görünce ben de salonu hazırladım! Yardım etsek suç etmesek suç ya!

Changbin. Tamam tamam kızma. Aaa araba geldi.Çocuklar döndü.

Changbin bunları söyleyip mutfaktan çıktı. Tam o sırada kapı çaldı. Çocuklar alışverişten dönmüştü. Ellerinde poşetlerle mutfağa girerken Han söylenmeye başladı.

Han. Kaç tane market gezdik inanın bilmiyorum. Hayır arkadaş şu dolar bir yerinde duramaz mı? Ne anlıyorlar artırmaktan?

Seungmin. Gören de tek sen gittin sanıcak.

Han. Zaten öyle olmadı mı?

Felix. Abartma Han.

Hyunjin. Hyung nereye koyım bunları?

Bang Chan. Bana ver Hyunjin.

Chan Hyunjin in elindeki poşetleri alıp içindekileri çıkardı. Sonra birlikte cipsleri tabklara koyup bardakları doldurdular. Birkaç dakika sonra hazırlanıp üzerlerine pijamalarını giymişler ve IN'in hazırladığı odada canlı yayına hazırlanıyorlardı.

(Partinin yapıldığı odanın hâli)

(Partinin yapıldığı odanın hâli)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lee Know. Yani Jeongin aferin sana kırk yılda bir işe yaradın.

IN. Senin aksine hyung...

Lee Know. Sözümü geri aldım.

Bunu söyledikten sonra elindeki yastığı IN'e fırlattı. O sırada elinde tepsiye Chan geldi ve tepsiyi masaya koydup bilgisayarını açtı.

Bang Chan. Evet çocuklar hazır mısınız?

"EVET!"

Komutu aldıktan sonra canlı yayını açtı. Birlikte hem atıştırmalık yiyip hem de fan yorumları okuyup soruları cevaplıyorlardı.

Bang Chan. Bir fan diyor ki:
" Hyunjin ile evlenemiyorsam Kkami ile evlenebilir miyim?"

Hyunjin. Hayır

Changbin. Evet cevabı aldık. Hadi devam edelim...

Böylece birkaç saat geçmiş ve saat 22.30 olmuştu.

Felix. Saat geç olduğuna göre son bir fan yorumu okuyup yayını kapatabiliriz.

Seungmin. Evet şey... Bir fan diyor ki,ismi maalesef yok, şey diyor
"Acaba el ele tutuşup 'STRAY KİDS VE STAY SONSUZA DEK' der misiniz?"

Han. Tamam bu cidden tuhaf oldu.

IN. Tâbi ki deriz!

Lee Know. Ama yayını kapatınca. Çok geç oldu ve uyumak istiyorum. Herkese şimdiden iyi geceler!

Chan. Tamam STAY bu günlük bu kadardı. Bizi sevmeyi unutmayın. (Zaten, Nasıl unutabiliriz?)

"SİZİ SEVİYORUZ!"

Son sözlerini söyleyip yayını kapatmışlardı. Tabaklarını kaldırıp etrafı düzeltmeye koyuldular. Sonunda yatacakları yerlere geçmişlerdi.

IN. Eee? Son fanın isteğini yapmayacak mıyız?

Lee Know. Cidden yapmayı düşünüyor musunuz?

Hyunjin. Fanın kim olduğu profilde görünmüyor ama bence bir zararı olmaz.

Felix. Katılıyorum. Hem değişiklik olur.

Han. Olur da şimdi ölüleri diriltmeyelim gece gece. Ya zombileri uyandırırsak?

Seungmin. Han zombiler beyin yiyor. Seninle işleri yok.

Han. KES SESİNİ SEUNGMİN!

Changbin. Kavga etmeyin ama!

Bang Chan. Bence de yapalım. Sadece bir kez. En kötü ne olabilir ki ha?

Lee Know. Bu laftan sonra her şey olur. Ama hadi bakalım. Çabuk bitsin ama.

Lee Know, yerinden kalkıp Chan ın yanına geçmişti. Biraz sonra çocuklar da geldi. Hep beraber daire kurup el ele tutuşarak oturdular.

Bang Chan. Hazır mısınız?

Çocuklar kafalarını sallayınca devam etti.

Bang Chan. 3 deyince. 1...,2...,3

"STRAY KİDS VE STAY SONSUZA KADAR ..."

Han. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?

Lee Know. Tam bir vakit kaybı...

Changbin. Eee ne yapacağız?

Bang Chan. Yapacak bir şey yok. Hadi yatalım.

Tam yerlerinden kalkacakları sırada birden ışıklar söndü. Sonra etrafı altın sarısı bulanık bir duman kapladı. Etraflarında hızlıca dönmeye ve gitgide artmaya başladı.

Felix. Ne oluyor lan?!

Han. Ölüleri uyandırdık!

Hyunjin. Saçmalama!

Lee Know. Ölürken bari susun...

Bu sırada duman daha da arttı. Artık çocuklar birbirlerini bile görmüyordu. Birden duman kalkmaya ve tam ortalarında bir öksürük sesi duyulmaya başladı. Duman tamamen kalkınca öksürüğün geldiği yerde bir beden gördüler. Bu genç bir çocuktu. Oldukça yakışıklı ve saçlarının ucu altın sarısıydı. Çocuk öksürmeyi bırakıp kafasını kaldırınca karşısındaki çocuklara şaşkınca ve şok olmuş gibi baktı. Çocuklar da onu inceliyordu. Sanki yıllardır tanıyor gibilerdi birbirilerini...

Birden çocuğun aklı akıllarına gelmişti. Hep birlikte bağırmadan kendilerini alamadılar.

"STRAY!"

WORLD OF : STRAY KİDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin