Vzbudila mě rána do obličeje.
"Co to děláš" řeknu a promnu si oči, vidim jak se Domča protahuje čímž mě omylem bouchl.
"Promiň" omluví se mi chraplavým hlasem a usměje se.
"Jak se ti spalo?" zeptá se mě a koukne na mě.
"Kdyby se tak neroztahoval tak dobrý" odpovím mu se smíchem.
"Tak jako promiň, ale mám dva metry a ty sotva 165 cm" děla uraženýho. To je pravda, ale já za to nemůžu ze jsem tak malá.
"Co si dáš k snídani" zeptám se Dominika a dám se do sedu.
"Nic, budu muset za klukama" odpoví mi a začne se oblékat.
"Dobře" řeknu a jdu se také obléknout do koupelny. Když vyjdu z koupelny vidim Dominika v chodbě jak si bere boty.
"Tak ahoj" řekne mi Dominik ve dveří a obejme mě. Objetí mu opětuju.
"Ahoj" řeknu a zavřu za nim dveře. Je 11:44 takže si jdu udělat oběd. K obědu jsem si udělala salát. Oběd jsem si vzala k televizi a koukala na nějaký film co tam zrovna běžel. Když jsem dojedla šla jsem si ustlat postel protože Dominik to samozřejmě neustále. Nemam mu to za zlé. Je to chlap zasmeju se.
Oblékám si na sebe teplaky sportovní podprsenku a rozepínací mikinu a vyrážím do parku běhat. Nasazuji si sluchátka do uší a v parku vybíhám. Po patnácti minutách běhu mi zvoní mobil. Na obrazovce se ukáže Dominik.
"Ano?" řeknu udýchaně když zastavím.
"To ti snad nestačím já?" řekne Dominik do mobilu. To tím jako kurva myslí?!
"Co to meleš?" řeknu nechápavě.
"Proč jsi tak udýchaná?" zeptá se. Aha už to chápu. Fakt si myslí, že s někým právě teď chrápu?
"Šla jsem si zaběhat" odpovím a jdu si sednou na lavičku.
"Dnes s klukama bude u nás pařba, přijdeš?" zeptá se.
"Uvidím" řeknu a tipnu to. Jsem na cestě domů a přemýšlím jestli mám jít. Když jsem doma tak mi cinkne zpráva.
"V sedm jsem u tebe" přečtu si zprávu od Dominika. Tak to asi rozhodl za mě.
"Fajn" odepíšu a kouknu na hodiny. Sedm je za dvě hodiny. Jsi si připravit oblečení a namalovat se. Korektor, řasenka, lesk a dneska jsem si udělala i linky. Za půl hodiny bude sedm tak se jdu obléknout. Beru si na sebe roztrhané černé rifle, bílý crop top a černou mikinu nike.
"Jsem tady" napíše mi Dominik za dvacet minut.
"Jdu" odepíšu a vydám se do chodby nasadit si boty a zamykám být. Vyjdu ze dveří a vidim Dominika opřeného o svůj černý mercedes a na nose mu sedí sluneční brýle. Wow je hot.
"Ahoj" přijdu k němu a obejmu ho.
"Nazdar kočko" odpoví mi do objetí a podle tónu hlasu slyším, že se usmál.
"Tak nasedat, jde se chlastat" řekne když se odtrhneme z objetí. Nasedáme do auta a za patnáct minut jsem na místě.
"Kluka už znáš, ale přijdou ještě další" řekne mi Dominik ve výtahu.
"Tak jo" odpovím a usměju se.
"Jsou tady" řekne Pepa když si nás všiml ve dveřích. Rozejde se k nám a obejme mě, objeti mu po chvíli opětuju. Pozdravím se s ostatními a jdu si sednou. Dominik přinesl pití a napiju se drinku. Po hodině jsme všichni v náladě a většina kluku zhulených.
"Dáš si?" zeptá se mě Kuba a podá mi jointa.
"Nechci" odpovím a usměju se. Po další hodině jsme všichni tak nějak ožralý. Kluci do sebe házeli i panáky, na to já, ale nejsem.
"Pojďte něco dělat" prohlásí Pepa.
"A čo ako" řekne Konex a zasměje se.
"Jdeme hrát flašku" řekne Dominik a sedá si na zem tak aby jsme si sedli s němu do kroužku. V kroužku sedím mezi Jakubem a Pepou. V kroužku dohromady sedím já, Jakub, Pepa, Konex, Dominik, Toky a nově pro mě seznámeného Viktor. Robin, velkej Jakub a ostatní odmítají hrát. Pepa roztoči flašku prázdného bechera a padne na Dominika.
"Kdy jsi naposled píchal?" řekne pobaveně Pepa.
"Tak před týdnem" odpoví Dominik. Všichni se udiveně podívají na Dominika. Asi si mysleli, že jsme píchali jak jsem tu byla naposled, ale ne. Flašku se párkrát otáčí a po chvíli skončí vrchem namířeny na mě.
"To jsi fakt Dominikovi nedala?" zeptá se Viktor a zasměje se s ostatními.
"Ne" odpovím. To jako fakt? Tohle je zajímá? No jsou to kluci, takže samozřejmě a ještě ožralý. Po dvaceti minutách ohlasím, že mě to nebaví a že jdu domů.
"Tak snad budeš spát u mě ne" řekne mi Dominik a já kývnu na souhlas. Dominik se zvedne ze země a jde semnou k němu do pokoje.
"Dáš mi prosím zase nějaké tričko?" zeptám se ho.
"Tady" řekne a hodí po mě tričko. Na to, že je pod vlivem dobra trefa.
"Otoč se" rozkážu mu a on se otočí. Svlékám ze sebe kalhoty a tričko. Na ramenou cítím dvě ruce. Otočím se na Dominka jen v tangách a podprsence.
"Řekla jsem ať se otoč-" nestihnu to doříct, protože mi Dominik přiloží prst na rty.
"Pššt" řekne mi a koukne z mých rtu do očí. Co to semnou zase dělá. Začnu ho líbat. Opravdu jsem ho začala první líbat já. Dominik si me vyhoupl na sebe a já obmotala moje nohy kolem jeho boků během toho co jsme se vášnivě líbali. Dominik se semnou přesunul k posteli a položil mě na ní. Začal si svlékat tričko a kalhoty.
"Chceš to?" zeptá se mě a koukne mi do očí. Chci to? zeptám se sama sebe.
"Ano" odpovím po chvíli a Dominik do me vnikl. V rukách jsem svírala prostěradlo a vzdychala, Dominik semnou začal vzdychá také.
"Užila sis to?" zeptá se mě Dominik když ležíme vedle sebe nahý. To je to první na co se mě zeptá? Možná je hezký, že se zajímá.
"Jo" kouknu na něj a jdu si obléknout jeho tričko co mi dal, když jsme přišli do pokoje. Když si obléknu tričko, které je mi až ke kolenům tak skočím zase za Dominikem do postele.
"Dobrou noc" řeknu když si položím hlavu na Dominikovu hruď.
"Dobrou princezno" odpoví mi a chytne okolo boků. Oba po chvíli upadáme do říše snů.
Jak se vám líbila tato kapitola? Je zase trochu delší.
Omlouvám se za chyby! <3
ČTEŠ
já koukal ji do oci, ona koukala do mejch
Romancezmeni ji on? nebo snad ona jeho? sexuální sceny, drogy a alkohol