ᴄᴀᴘ 1 😁

14 0 0
                                    

ᴏɪ ᴍᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ ᴇ́ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ʜᴀɴᴀɢᴀᴋᴇ, ᴛᴇɴʜᴏ 12 ᴀɴᴏs ᴍᴏʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴛɪᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴀᴍɪɢᴏs ɴᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴘᴏʀ sᴇʀ ᴜᴍ ᴍᴇɴɪɴᴏ ᴇsǫᴜɪᴢɪᴛᴏ, sᴏ́ ᴛɪᴠᴇ ᴜᴍ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴍᴀs ᴇʟᴇ ᴛᴇᴠᴇ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴇᴍʙᴏʀᴀ, ᴇᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍs 4 ᴀɴɪs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪ ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʟᴇɢᴜᴀʟ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ғɪᴢᴇᴍᴏs ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ɴᴏs ᴠᴇʀᴍᴏs ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴅᴇʟᴇsᴏ́ ǫᴜᴇ ᴏs ᴄᴀʙᴇʟᴏs ᴇʀᴀᴍ ʟɪᴏʀᴏs ɪɢᴜᴀʟ ᴀᴏ sᴏʟ, ᴏs sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴜʀᴏs ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴇsᴛʀᴇʟᴀᴅᴀ ᴇʟᴇ sᴏ́ ᴘᴏᴅɪᴀ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏɴɪᴛᴏ, sᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇsᴘᴇʀᴛᴏ ᴇ ɪɴᴛᴇʟɪɢᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴇssᴇ ᴇ́ ᴍᴀɪs ᴜᴍ ᴅᴏs ᴍᴏᴛɪᴠᴏs ᴘʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀ ᴀᴍɪɢᴏs.

ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴜᴍᴀs 04:47 ᴅᴀ ᴍᴀɴʜᴀ̃, ᴅɪɴᴏᴠᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ, ᴇʟᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ɴᴏs ᴍᴇᴜs sᴏɴʜᴏs, ᴅᴇᴄɪᴅᴏ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴇ ɪʀ ᴀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴍᴇᴜ ʙᴀɴʜᴏ ᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ʜɪɢɪᴇɴᴇs, ᴀᴄᴀʙᴏ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀʀᴅᴀ, ᴇ ᴠᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜ.

ᴛ < ʙᴏᴍ ᴅɪᴀ ᴛɪᴀ.

- ʙᴏᴍ ᴅɪᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴄᴏᴍᴏ ғᴏɪ ᴀ sᴜᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ?

ᴛ < ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴀ ~ ᴅᴇɴᴏᴠᴏ ~.

- ᴇɴᴛᴇɴᴅɪʀ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ ᴜᴍ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ʙᴏʟᴏ?
- ᴇ́ ᴏ sᴇᴜ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴏ.
( sᴏʀʀɪsᴏ ᴍᴇɪɢᴏ ).

ᴛ < ǫᴜᴇʀᴏ sɪᴍ ᴛɪᴀ, ǫᴜᴇ ʜᴏʀᴀs sᴀ̃ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ?

- ʜᴜᴍ, sᴀ̃ᴏ 05:16, ᴊᴀ́ ᴛᴀ́ ǫᴜᴀsᴇ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ɪʀ ᴘʀᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ.
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄʜᴇɢᴜᴀʀ ᴅᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ, ᴠᴇɴʜᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴛᴀ́ ?

ᴛ < ᴛᴀ́ ᴛɪᴀ ᴍᴀɪs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ?

- sᴏ́ ᴠᴇɴʜᴀ ᴠᴏᴠᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ʟʜᴇ ᴇsᴘʟɪᴄᴀʀ.
- ᴀɢᴏʀᴀ ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ǫᴜᴇ sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ sᴇ ᴀᴛʀᴀsᴀʀ ᴘʀᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ.

ᴛ < ᴛᴀ́ ʙᴏᴍ, ᴛᴀ́ ʙᴏᴍ ᴛɪᴀ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ᴄᴏᴍᴇɴᴅᴏ ᴠɪᴜ !
( ʀɪsᴀᴅᴀ ғᴏғᴀ ).

- sɪᴍ ᴇsᴛᴏᴜ ᴠᴇɴᴅᴏ.

ᴛ < ᴛɪᴀ ᴊᴀ́ ᴀᴄᴀʙᴇɪ.

- ᴍᴀɪs ᴊᴀ́?
- ɴᴏssᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏᴍᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴍᴇɴɪᴍᴏ.
( sᴜʀᴘʀᴇsᴀ ).

ᴛ < ( ʀsʀs ) ᴊᴀ́ ᴛᴏ̂ ɪɴᴅᴏ ᴛɪᴀ sᴏ́ ᴠᴏᴜ ᴘᴇɢᴜᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴜᴄʜɪʟᴀ.

- ᴏᴋ ᴠᴀɪ ʟᴀ ᴘᴇɢᴜᴀʀ ᴀ sᴜᴀ ᴍɪᴄʜɪʟᴀ.

ᴊᴜɴᴛᴏs ᴘʀᴀ ᴇᴛᴇʀɴɪᴅᴀᴅᴇOnde histórias criam vida. Descubra agora