4

26 3 0
                                    

Pov.Daan

Ik zie Sophie nu elke dag want ze woont hier wat moet ik nu doen zal ik haar appen? Of niet. zal ik bij haar aanbellen? Of zi maar laten. Ik Weet het niet meer. "jongens Daan denkt aan Sophie." zegt Rein. ik kijk boos naar Rein "niet waar" zeg ik. hij kijkt me aan en ik zeg "oke jha klopt maar zal ik haar appen?" "Jha doe dat maat ik geef je haar nummer wel." zegt rein. "hoeft nii heb ik al." en ik pak mijn mobiel. "ohw wanneer heb je het gevraagd" vraagt die. "niet." "hoe kom je er dan aan?" Ik kijk op en zeg. "misschien heb ik van jou het nummer." zeg ik. hij kijkt me raar aan. "ik heb in je telefoon het nummer van Sophie gezocht over gezet in mijn telefoon dus nu heb ik haar nummer." "Gast meen je dit nou?." Zegt hij. "jha" zeg ik vastberaden. ik open whatsapp en app sophie.
D: Hey
S: wie ben je?
D: Daan
S: wat moet je Daan wil je weer boos worden enzo.
D: nee kun je naar het park komen?
S: oke over 20 minuten ben ik er.
D: dan zorg ik dat ik er ook ben
Ik sluit whatsapp af en trek mijn jas aan. "Dude waar ga je heen?" Vraagt owen. "naar het park" antwoord ik. ik loop de deur uit richting het park. als ik daar aan kom duurt het nog ongeveer 5 minuten tot ze komt dus ik ga op een bankje zitten en wacht tot ze komt.

Pov. Sophie

Ik loop nu richting het park en als ik daar ben zie ik Daan zitten. ik ben nog steeds boos op hem. ik krijg een Appje en ga snel in de bossen staan.
R: Hey hoe issie tussen jou en daan.
Ik: ik ben nog boos op hem en weet niet hoe ik hem moet vergeven.
R: ohw.
Ik: Jupp
R: Soof hij vind je leuk
Ik: jha weet ik
R; vind jij hem ook leuk?
Ik: jha maar ik denk ook dat ik een beetje op iemand anders ben.
R: wie?
Ik: gewoon iemand. ik ga nu naar hem toe doei.
Snel sluit whatsapp af en loop naar hem toe hij wil weglopen.
"Daan!?" Zeg ik. "ik wist wel dat je zou komen." hij komt terug gelopen naar mij en ik loop naar hem. "wat wilde je zeggen." vraag ik. "Sophie ik vind je heel leuk en zou graag iets met je willen sorry voor de kere dat ik stom tegen je deed maar ik was jaloers omdat je rein kuste maar toen zei rein dat je geen gevoelens voor hem had en hij ook niet voor jou en......" zegt hij. "Daan sssst." hij kijkt me recht in mijn ogen aan en ik in de zijne. hij komt dichterbij. Steeds dichterbij. Ik vind hem leuk en hij mij waarom voelt dit niet goed en fijn? Ik voel zijn adem op mijn lippen en net voor zijn lippen de mijne raken leg ik mijn hand op zijn borst en stap ik naar achteren. "Sorry" zeg ik. ik loop weg. ik kijk niet meer achterom. ik ga snel naar app
Ik: Rein kom nu naar mij echt nu!
R: oke kom er meteen aan.
Als ik thuis ben hang ik mijn tas op en gelijk gaat de bel. het is rein. hij kijkt me aan. Ik knuffel hem en hij slaat zijn armen om me heen. snel kijk ik Ff om me heen en trek hem dan naar binnen en doe de deur dicht. "Kom mee naar boven" zeg ik. Ik ren de trap op naar mijn kamer en ga op mijn bed zitten. rein komt naast me zitten. "Rein?" Vraag ik. "ja" zegt hij. "ik moet je iets vertellen." "oke" dus begin ik te vertellen. "Daan wilde me kussen maar ik duwde hem weg ik vind hem leuk maar get voelde nii goed ik weet nu dat ik jou ook leuk vind en daar baal ik van maar ik hou van je meer als van Daan." zeg ik snel. "Soof ik ook van jou." hij kust me en het voelt goed. "blijf je slapen?" Vraag ik. hij knikt ja kust me op mijn hoofd en zegt. "ik vind dat jij iets hebt waar ik in kan slapen." ik sta op pak een te grote polo die ik bij een auto bedrijf gekregen had hij neemt hem aan. "Waar kleed je je aan?" Vraag ik. "hier" zegt hij. Ik lach " oke dan ga ik naar de badkamer." ik trek mijn Pyjama aan en loop naar mijn kamer. rein heeft zijn shirt uit ik kijk naar zijn buik maar dwing mezelf om naar zijn ogen te kijken. 'is dit eigenlijk wel wat ik echt wil?' Vraag ik mezelf af. Ik Stap in bed en hij ook hij kust me op mijn voorhoofd. "Slaap lekker beautiful" fluister hij.

Kan ik het aan?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu