Part 7

185 21 0
                                    

Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα να ετοιμαστώ. Έκανα μπάνιο και ίσιωσα τα καστανόξανθα μαλλιά μου. Φόρησα ένα τζιν και μια κοντή μοβ μπλούζα. Βάφτηκα ελάχιστα και κατέβηκα στην κουζίνα. Τότε μου ήρθε μήνυμα.

'Είμαι έξω. Σε περιμένω' μου έστυλε μήνυμα ο Τζέισον. Κλειδώνω την πόρτα και πηγαίνω στο αυτοκίνητό του.

'Χει Τζέισον!'

'Γεια σου όμορφη'

'Που θα πάμε;'

'Σκέφτομαι σε ένα καφέ.Είναι οκαυ;'

'Ναι ναι μια χαρά'

'Ωραία. ΑΑ εντομεταξύ ξέχασα να σου πω!'

'Τι;'

'Θα έρθει και ο αδερφός μου.Νομίζω δεν τον γνώρισες πιο παλιά.'

'Οοο ο αδελφός σου; Μμμ ωραία!'

'Είναι λίγο παράξενος'

'Εεε δεν πειράζει θα τον συνιθήσω' λέω και γελάω

'χαχα ναι! Είναι στην ηλικία σου'

'Αλήθεια;'

'Ναι...Να φθάσαμε!' κατεβαίνουνε από το αυτοκίνητο και πηγαίνουμε στο καφέ. Καθόμαστε στο εξωτερικό μέρος διότι ο Τζέισον καπνίζει.

'Λοιπόν πότε θα έρθει ο αδερφός σου;'

'Όπου να'νε. Πάω μέσα να δω τι έχει να παραγγείλουμε.'

'Εντάξει σε περιμένω' λέω και ξαφνικά βλέπω τον Άλεξ να έρχεται περπατητός στο καφέ. Ποιος να το φανταζόταν! Τυχαία συναντιόμαστε ξανά.

' Άλεξ γεια!'

'Οοο Άλισον! Καιρώ έχει να τα πούμε' λέει ηρωνικά και με αγκαλιάζει. Τον αγκαλιάζω και εγώ.

'χαχα ναιι'

'Λοιπόν με ποιον έχεις έρθει εδώ;'

'Ήρθα με τον κολλητό μου. Δηλαδή τον παλιό κολλητό μου όπου τον βλέπω μετά από πολύ καιρό'

'οο ωραία εγώ περιμένω τον αδερφό μου είναι εδώ μόνο που δεν τον βλέπω τώρα...οοο νατον!' λέει και με το δάκτυλό του δείχνει τον...μα δεν είναι δυνατόν! Τον Τζέισον!

'Ο τζέισον;' ρωτάω τον Άλεξ

'Γνωρίζεστε;' με ρωτάει και αυτός

'Είναι ο 'κολλητός' μου' λέω και εκείνη την ώρα έρχεται ο Τζέισον

'Άλεξ καιρώ να σε δώ ρε αδελφε' λεέι και κάνουν χειραψία μαζί

'Τι γίνετε ρε;'

'Μια χαρά. από εδώ να σου γνωρίσω την...'

'Άλισον'

'Μα πως..;'

'Γνωριζόμαστε' πετάγομαι και λέω

'Αλήθεια; ο Τζέισον είναι όσο έκπληκτος όσο εγώ και ο Άλεξ

'Ναι γνώρισα την Άλισον την πρώτη μέρα του σχολείου. Δεν τα πήγαμε και τόσο καλά αλλά τώρα είναι καλύτερα τα πράγματα' λέει και μου σκάει ένα χαμόγελο.

Καθόμαστε και πίναμε τα ποτά μας.

'Λοιπόν Άλι πως πάει η οικογένεια;' με ρωτάει ο Τζέισον και το χαμόγελο μου σβήνει. Για κάποιο παράξενο λόγο σβήνει και το χαμόγελο του Άλεξ. Αν ήταν άλλος θα πίστευα πως νοιαζόταν. Όμως δεν πιστεύω πως ο Άλεξ νοιάζεται για μένα.

'Τζεισ...' λέω αλλά με διακόπτει ο Άλεξ

'Μπορώ να σου μιλήσω ένα λεπτό Τζέισον;' λέει με πολύ αυστηρό ύφος

'Οκαυ' απαντάει

'Τι κάνεις ρε μαλάκα. Ο πατέρας της πέθανε!'


Έτοιμο και το παρτ 7. Από τι φαίνεται ο Άλεξ και ο Τζέισον είναι αδέλφια. Και ο Τζέισον δεν ξέρει και τόσο πολλά για την Άλισον παρόλο που λένε ότι ήταν κολλητοί. Στην φώτο ο Άλεξ. Επόμενο παρτ Παρασκευή ή Σάββατο!





Kiss me hard before you goWhere stories live. Discover now