Tanışma Faslı

109 7 5
                                    

"Hey Gem! Kardeşin ne zaman gelecekmiş?"
"2 saate burda olacağını söyledi. Bir ay kalacak ve o bir erkek bu senin için sorun olmaz değil mi? Emrivaki yaptığım için özür dilerim ama onu hiç göremiyorum biliyorsun."
"Tabii ki sorun değil Gem. Lafı bile olmaz burası onunda evi hem bende kardeşinle tanışacağım için heyecanlıyım."dedim ve duşa girdim. Gemma , Harry Styles'ın ablası olan Gemma imiş. Ve ben 4.siniftan lise 1e kadar fena directionerdim. Özellikle Harry manyağıydım videolari izleyip ağlardım. Sonra onu göreceğime dair söz verdim kendime. Ama büyüdükçe onu göremeyeceğimi düşünüp nefret duydum, sinir oldum. Sürekli kızlarla haberleri çıkıyordu. Kendimi yıpratıyordum ve bende bıraktım şimdi ona karşı nötr durumdayım. Bakalım fotoğraflardaki gibi mi, yazılanlarda ki gibi mi, beni etkiliycek mi , benden etkilenecek mi çok merak ediyorum. Ama onu görünce bir arkadaş gibi olucam bir insanla yeni tanışıyormuş gibi işte...

Duştan çıktım 1saat geçmişti. Gemma, Harry'i karşılamak için havaalanına gidecekti bunu biliyordum ama ben gitmek istemiyor gibiydim. Onu görünce içimde bir yerlere sakladığım duyguların harekete geçeceğini duyar gibiydim. Koltukta yayılıyordum. Gemma'nın ayak seslerini duyunca gözlerimi kapattim uyuyo taklidi yapıyordum. Beni uyandırmaz kendi alır gelir diye düşünüyordum. Ama beni dürttü ve "Harry'i almaya gideceğim geliyorsun değil mi?"dedi. Oof yani ya! "Bilmem ki Gem evde otursam mı? Sizde baş başa vakit geçirmek isteyebilirsiniz.""Hayıııır Harry eve gelmek istediğini söyledi. Hadi çabuk hazırlanda hemen almaya gidelim. Onu çokkkkk özledim." Ah harika işte gidiyoruuzz. "Pekala"diyip hemen odama çıktım. Lacivert dar bir kot üstüne bol bir tshirt giydim çok özenmem yanlış anlaşılanilirdi. Altına spor ayakkabılarımı geçirdim. Uzun kahverengi dalgalı saçlarımı taradım. Koyu kahverengi gözlerime birazcık rimel sürüp parfüp sıkıp aşağı indim."Harry senden etkilenebilir bebeğim."dedi. Kıkırdadım. Hayatımda tanımadığım biri için hiç bu kadar arada kalmamıştım. Aslında çok iyi tanıyorum da neyse şimdi o konuları açmayalım. Arabaya binip havaalanına gittik ve beklemeye başladık. Gemma çok heyecanlıydı. Onun için mutluydum ama benim kalbim acaba dışarıdan görünüyo mu diye korkuyordum çünkü her an Harry 'nin bavuluna yapışabilirdi. Ve o anons yapıldı. Uçak inmişti. VİPler önden iniyordu. Uzun boylu, güneş gözlüklü, seksi bukleli biri bize doğru yürüyordu. Gemma'yı görünce gülümsedi. Gemma uçarak onun boynuna atladı. Harry'nin beni gördüğünden bile emin değildim. Bir kaç dakikalık sarılma faslı yaptılar ve bende onları izliyordun. Gülümseyerek yanıma geldiler.

"Harry bu Angela, evin asıl sahibi ve benim ev arkadaşım. Ve Angela bu da Harry, kardeşim olan."dedi ve güldü. Ben ve Gemma onun söylediklerine gülerken Harry gözünü oynatmadan bana bakıyordu. Elimi uzattım, elimi tuttu beni kendine çekti ve sarıldı. Tutulup kalmıştım böyle bir şey beklemiyordum ama belli etmemeliydim. Şu an onun nane ve vanilya karışımlı parfümüne odaklanmıştım. Çünkü kafam bonuyla saçları arasındaydı ve orası gerçekten harikaydi. Hafifçe geri çekilince parlayan zümrüt yeşili gözleri ve gamzeleriyle karşılaştım. (Gamzeye fena zaafım vardır.)
"Merhaba, memnun oldum Angela."dedi gülümsedim ve bende diyebildim en sonunda.

Bavulları arabaya yerleştirdik ve eve gitmek için yola koyulduk. Harry arka koltuğa yayılmıştı. Gemma arabayı kullanıyordu bende onun yanına oturuyordum. Yol boyunca hiç konuşamadık çünkü Harry sızmıştı.

"Ben bavulu alayım sende Harry'i uyandır An."
"Tamam o zaman."
Harry'i niye ben uyandırıyorum acaba? Kumpas mı bunlar ya?!?!
Arabadan inip arka koltuğun kapısını açtım. Çok tatlı uyuyordu.
"Harry? Hadi kalk eve geldik orada uyu tutulacaksın burada." Nasıl bir uyku bu ya, uyansana çocuk.
Biraz daha yaklaştım;
"Harry!?"
Sonunda gözlerini açtı.
"A sen ha geldik mi?" dedi. Uyku sersemliği hala üzerindeydi.
"Evet hadi içeri girelim. Gemma bavulunu içeri götürdü."
O önden ben arkadan gidiyordum. Popoma bakmasını istemiyorum tamam mı? O yüzden o önde olmalıydı.

İçeri girdik ve ben ona evi tanıttım.
"Şu benim odam hemen duvar kenarında olan yanında büyük tuvalet var. Onun yanındaki senin odan. Benim odamın tam karşısındaki de Gemma'nın odası. Alt katı zaten biliyorsun."dedim odalarla ilgileniyormuş gibi yapıp bana bakıyordu sanırım.
"Tamam anladım teşekkürler An. Sana An dememde bir sakınca var mı?" Daha tanışalı 1saat bile olmadı yavaş gel demek istesemde "Tabi hiç sorun yok birbirimize alımalıyız değil mi?" diyebildim ve gülümsedim. O da gülümsedi.

Biz yemek hazırlarken Harry yine uyumuştu. Her fırsatta uyuyor aynı benim gibi diye geçirdim içimden.

"Ben duş alıcam An!"
"Tamam!"
Harry'nin çaprazındaki koltuğa oturdum. Onu izlemeye başladım. O göründüğünden çok daha yakışıklı, sexy, ve şekerdi. Bu düşüncemi inlemesi böldü. Galiba boynu ya da sırtı tutulmuştu. Onu odasına çıkartmalıyım diye düşündüm. Yanına gidip onu biraz dürttüm. Hafif gözlerini açınca konuşmaya başladım.

"Harry burda tutulacaksın hadi odana çık."
Kafasını tamam anlamında salladı ama yukarı çıkmak için ayağa kalktığında yine inledi. Gidip kolunu tuttum ve ona destek oldum. Ben önüme bakarken o sürekli bana bakıyordu. "Gemma duşa girdi."diyiverdim çünkü bön bön bakıyordu. "Tamam." çok sexy bir ses tonu vardı ve benimle konuşunca resmen dizimin bağları çözülcek gibi oluyordu. Ama bunu belli etmiyordum tabii ki.

Odasına girdik. Ben onun için birazcık ortalığı toplayıp arkamı döndüm. Ama ne göreyim. -Hayır fesatlar onu görmedim :D- Üstünü çıkarmıştı. Gözlerimin büyüdüğünü ve kızardığımı hissettim. Ama esmer olduğum için bu çok belli olmuyordu. Şanslıyım!
"Çok kötü bir yolculuk geçirdim." diyip inledi.
"Belli halinden. Neyse ben çıkıyım sen biraz uyu dinlen."
"Beni yemek için uyandırmaya sen gelir misin?" Sen beni öldürmek mi istiyorsun pardonda.
"Tamam." Baş ucundaki sürahi az kalsın düşecekti gidip onu ittirdim o sırada kolumu kavradı. Beni kendine çekti ve yanağımdan öptü. Ne olduğumu şaşırmış bön bön bakıyordum.
"Teşekkür ederim."
"Bişey değil Harry, yemekte görüşürüz."
Diyip çıktım. Galiba bayılcaktım. Ama karşımda tip tip -sinirli ya da garipsemiş belki şaşkın tam anlayamadım- bana bakan Gemma'yi görene kadar...

Evet arkadaşlar ben bu hikayenin yazariyim gordugunuz gibi ndns :D wattpad acali 2 gun oldu ve niye hemen hikaye yazmaya basladigimi bilmiyorum. Ama cok okumuslugum var faceden falan olsun. Bu hikayemin ilk bolumu biraz sıkıcı olmus olabilir ama ileride boyle olmayacak merak etmeyin. Okumaya devam ederseniz cok mutlu olurum sizleri seviyorum.
Dipnot: Eger guzel kitap kapagi yapabilen varsa yaparsa sevinirim. Tesekkurler bebisleeeerrr!!!
❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EV ARKADAŞIMIN KARDEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin