(YAZARIN ANLATIMIYLA)
Yer altında, insanlardan uzak, izbe bir depoda hıncını almak için ter döküyordu Barlas. İçindeki öfkeyi susturmak için bunca zaman aldığı eğitimlere ihanet ediyordu.
Adının Caner olmasının yanında, bunca zamandır yaptığı bütün pislikleri öğrendiği adama bir yumruk daha geçirmişti öfkeli adam. Caner sandalyeye bağlı bedeni ile yere düştüğünde, Yiğit hızla tutup, kaldırmıştı.
"Orospu çocuğu!" Demişti Barlas tükürürcesine.
Caner zevk alır gibi sırıtmıştı kanlar içindeki yüzüyle.
"Onun gibi..." Demişti ağzındaki kanı tükürerek.
Barlas duyduğu ses ile yakasından tutmuş ve hızla deponun kenarına fırlatmıştı iğrenç bedeni.
Yiğit sinirden alnında damarlar çıkan adama baktı, kendisi bile tedirgin olmuştu. Barlas hırsla fırlattığı ve beş saattir dövdüğü adamın yanına gitmiş ve sandalyeyi havaya dikmişti.
Kan içindeki adamın çenesini tutmuş ve diğer eliyle belindeki silahı çekmişti. Adam kafasına dayanan soğuk namlu ile korkuyordu. Barlas silahı kafasına doğru sertçe tutmuş ve konuşmaya başlamıştı:
"Şimdi burada kafana sıksam bir Allah'ın kulu duymaz piç" dediğinde, kanlar içindeki adam yalvarmaya başlamıştı.
Barlas zevkle gülmüştü.
"Ölüm sana ödül olur kansız!" demişti hırsla.
"Senin için farklı planlarım var, o çocuğu nasıl incittiysen bin beterini geberip gidene kadar yaşayacaksın lan!" Demişti bağırarak.
Öfkeliydi, çok öfkeli.
"Yaptığın bütün işler, yolsuzluklar, canını acıttığın insanların kanıtlı dosyası ve işlediğin cinayetin kanıtı, İstanbul adliyesine ulaşmıştır!" demişti zevkle.
Adam duyduğu şey ile çırpınmaya ve bağırmaya başlamıştı.
"Ben cinayet işlemedim, iftira!" demişti son kalan gücüyle.
Barlas çırpınan adama zevkle gülmüştü, bu sırada bağlı beden tekrar feryat etmişti.
"Bu yaptığının doğru olmadığı çıkacak, devletimi kandıracaksın" demişti yürek yemiş gibi.
Barlas büyük elini kaldırmış ve yüzüne bir tokat geçirmişti. Adamın yediği darbe ile savrulduğu zaman, Barlas konuşmuştu:
"Devlet benim lan! Pislik bedenin, pis bir koğuş tuvaletinde geberip gidecek! Öldüm sanacaksın, kurtuldum sanacaksın ama kurtulmana hiç izin vermeyeceğim Caner. Ölmene müsade etmeyeceğim!" diye bağırdı Barlas öfkeyle.