Utorok

835 69 1
                                    

Takže je 8:28 a ja trčím u zubarky. Neverím že tu musím sedieť. Je tu nuda a zachvíľku mi pukne hlava. Počúvam pesničky akurát mi ide Call it whaterver. Včera to nebolo nič zaujímavé a dnes? Toto snáď ani nie je možné!! Vieš kto sem akurát nakračal? Áno presne tak, Sebastian!!! Preboha to nemohlo byť horšie. No pre mňa nie ale on sem prišiel aj s mamou. Má 16 a nedokáže ísť sám ku zubarke?? Trápne....
"Ahoj!"pozdravil sa mi.
"Caw!"odvrkla som a bolo mi jedno že či tam je jeho mama.
"Môžeme sa porozprávať?"
"Nie! Zachvíľku som na rade. S tebou sa nemám o čom rozprávať!"jeho mama na mňa pozerala ako na blbú ale to mi nevadí.
"Prosím!"
"Nie. Nechcem sa s tebou vôbec baviť!"
"Beka Moriartova."zahlásila sestrička. Áno volám sa Moriartova viem, divné na dievča s Košíc.
"Dovidenia!"pozdravila som sa.
Keď som vychádzala chytil ma za ruku a tahal za dvere. Nechcela som ísť s ním. Našťastie ho hneď zavolalu tak som.kohla ujsť.
Došla som domov a zaliezla som do postele. Zaspala som a zobudila som sa až poobede. Nie zameškam klavír. Áno, dlho som tam nebola lebo učiteľky boli na výlete ale teraz ma čakajú skúšky a prijímačky na dodatočne štúdium spevu. Musím bežať.
Po klavíri som mala spev. Učiteľka ma nepochvalila. Vraj som nenacvičovala. Ale veď som toho toľko zažila. Ok no až toľko nie ale i tak. Spievať vraj viem ale na dodatočnú konzervu a súťaž ti vraj nestačí. Ja to dám. Na súťaž idem s pesničkou Skyfall a Vyznanie. Na prijímačky s ludovkami a so Skyfall a teda aj s Vyznanie. Aký problém? Klavír tam sú piráti s karibiku He's pirate. Klaviristka so mnou problém nemá. Možno pretože musím doma dosť cvičiť. Ale už sa budem venovať aj spevu. Súťaž mám o mesiac a prijímačky o dva. Musím to dať. Záleží mi na tom ale nechcem zanedbávať ani školu ani kamošov. Snáď to nejako dám.
19:56
Písala som si s Ninou o Chrisovi. Divne ale písala.
-cusiik
-ahooj
-ako sa máš?
-ako chorý človek a ty?
-napodobne. Zajtra ostávam doma.
-jes aspoň nebudem sama že?
-hej no, dnes som bola chvíľu s Chrisom.
-nooo
-peckovo bolo. Dostala som plysaka so srdiečkom, malý macko. Vraj he taký cute ako ja.
- zlateeeee. Výročie?
-hej, kedy máte vy?
-nooo o mesiac....
-jasne ved vy ste sa dali do kopy pred týždňom
-hej noo, keby sme sa jeden k druhému ozvali skôr...
-hej no, zajtra mi budú robiť strojček. Bojim sa.
-neboj, nič to nie je.
-prisahas?
-jop. Musím ísť mamka ma volá..,.
Medzi tým.....
-ahoj mojko.
-ahooj :*
-no čo je ti lepšie?
-ani moc niem dnes som stretla Sebastiana u zubarky.
-ozval sa k tebe?
-bol s mamou takže hej a chcel so mnou niečo riešiť ale nooo zubarka ma zachránila.
-ja ho...
-prečo?
-moja, on je suknickar to asi vieš. Ale teraz keď má Tess, ktorá ma 18 je z neho frajer a poza jej chrbát flirtuje s každou jednou.
-vieš, čo sa týka jeho, ja som s ním chodila. Nevedela som ti to povedať. Prepáč. :(
- čože si?? Aspoň vieš aký je ... prosím, už sa s ním nezahadzuj, nehnevám sa na teba. Ale som rád že ste sa rozišli a možno by sme sa nikdy nedali do kopy keby si s ním nechodila.
- neboj nebudem....máš pravdu ale nebolo to nic moc.
-ešte že. Teším sa na zajta.
-veď aj ja ale bojím sa že mi bude blbo a tak..
-pokiaľ áno úplne ta chápem. Ake i tak. Ak to výjde.....

Denník školskej JaWhere stories live. Discover now