Annemi ve kardeşimi görmek beni mutlu etmişti uzun zamandır onlarla doğru düzgün iletişim kuramadım. Bu da beni üzüyordu
Bir kaç saat birlikte vakit geçirdikten sonra asgard'da dönmem talep edilmişti. oldukça gerilmiştim.
Muhafızlara birlikte asgard'da doğru yöneldik.Yolculuk sırasında uyuya kalmıştım. Muhafızların geldik demesiyle hafiften gözlerimi kısarak açtım. Hava artık Aydınlık değildi.
"Ne ara akşam oldu.." diye mırıldandım muhafızlar birşey demeden kapıyı açtılar.
Derin bir nefes alarak çıkınca refleksle elim belime uzandı tüm yolculuk sırasında doğru düzgün bile uyuyamadım.Muhafızlara gidebilirsiniz işareti verecek bahçede biraz yürüyüş yapmak istemiştim lakin bir kız sesiyle duraksadım.
"Prenses." Kızın nefes nefese kalmış sesiyle ona doğru yöneldim.
"Evet?"
Genç kız gözlerini kırpıştırdı ve derin bir nefes aldı kendini hazır hissedince konuşmaya başladı.
"Efendimiz Odin bugün duyuru yapacağını belirtti. Ve bir organizasyon hazırlanacak. Sizi bir an önce hazırlamamız gerekiyor" dedi kaşlarını çatarak dudaklarımı araladım
"Ne duyurusu neyden bahsediyorsun?" Kız bir cevap vermek istedi lakin dudaklarından doğru kelime gelemeyeceğini fark edince gözlerini kaçırdı. Kızın üstüne gitmemek için başımı hafiften sallayarak içeri geçtik."Loki nerede?" Dedim
"Hazırlanıyor"
Kaldığım odaya girince üç kadın vardı ellerinde ve masa da bir sürü makyaj malzemelerini görünce iç çektim.
Beni gören kadınlar işlerini bırakıp eğildiler.
Yanımda duran genç kız odaya göz gezdirince kaşları çatıldı
"Elbiseler nerede?" Dedi
Kadınlardan biri "elbise gözden geçiriliyor şimdi gelecek." Genç kız başını sallayarak bana baktı ve geçmem için eliyle referans yaptı.
Dediğini yaptımYüzüme durmadan birşeyler sürüyorlardı dudaklarıma bir sürü ruj deniyorlar lakin bir karar veremiyorlardı. Gözlerimi kapatarak sabır diledim.
Kapı çalınca orta yaşlarda bir adam elinde iki elbiseyle içeri girip başını eğdi. "Elbiseler geldi." Kadınlar elbiseye doğru koşar adımlarla gidince bir oh çektim.
Kadınlardan biri beyaz elbiseyi paketten çıkartıp bana göstermeye başladı elbiseyi gözden gezdirdim. Bembeyaz uzun ama yırtmaçlı bir elbiseydi az Dekoltesi bulunuyor ve iki omuzu da açıktı. Elbisenin bel kısmında kumaş farklıydı daha açıktı ve içini gösteriyordu.
Kadınlardan diğeri başka bir elbiseyi çıkartıp yanıma ilişti.
"Hangisini daha çok beğendiniz?"
Diğer elbiseyi gözden gezdirmeye başladım. Koyu bir yeşil elbise parlaklığıyla gözlerimi kamaştırdı âdeta. Bir bacak kısmında uzun bir yırtmaç vardı. Elbisenin üst kısmında çok az Dekoltesi bulunuyordu.
Sade ve Mütevazı.. diye mırıldandım
Kadınların yüzünde tebessüm belirdi
"Kesinlikle bu.."Elbiseyi giydim ve aynaya doğru yöneldim üzerime o kadar yakışmıştı ki gözlerime inanamadim. Makyajım da harikaydı bu kadınlar işi biliyor
Geri kalanında saçımı yapmak için çok ısrarla bulundular lakin ben açık kalması için ısrar ettim.
Sonunda odadan ayrılarak aşağı doğru indim hala hazırlık yapıyorlardı birbirinden çeşit yiyecek ve içecekler masalara konulmuştu.Salonu gözden gezdirerek. Yine gözüm atıştırmalıklara takılmıştı. Ve karnımdaki sesle açıklığımı fark ettim.
Atıştırmalık masaya doğru yöneldim ve böğürtlenli çöreği aldım.Tam yemek üzereyken arkamdaki sesle irkildim.
"Böğürtlenli çörekler.. ah seninki kadar güzel olmasalar da.." arkamı dönerek bir çöreğe baktım bir de önümde duran loki'ye.
Gözlerimi kısarak ona bakmaya devam ettim.
"Dükkanda yaptığın çörekler.," Tebessüm etti ve kendisi de bir çörek alıp yemeye başladı.
Gülümsedim. Ve ben de yemeye başladım Loki beni süzerek dudakları aralandı.
"Güzel görünüyorsun." Dedi
Demesiyle refleksle ben de onu süzdüm benim gibi kendisi de yeşili tercih etmişti ki zaten hep yeşil giyinirdi.
Kendime bakıp kirpiklerimi kırpıştırdım. "Ben.. şey" cümlemi tamamlamadan
"Benim gibi olmuşsun." Dedi gülerek.
Gözlerimi devirdim "ne alakası var bana getirilen buydu." Loki elindeki çöreği bir kenara bırakıp bana doğru yaklaştı.
Burunlarımiz birbirine değiyordu âdeta.
"Loki ne-"
"Hep yeşil giy olur mu?" Dedi elini saçlarımda gezdirerek.
Bana yakın oluşu ve elini saçlarımda gezdirmeye bir an yere düşüp bayılacam sandım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard İçin Evlilik ~Loki~
Fanfiction"Şuana kadar çekip gitmen gerekirdi, ama sen, durmuş bir canavarın elini tutuyorsun." "Belki o canavar benim hoşuma gidiyordur?" Tüm bölümler tamamlanmıştır keyifli okumalar!!