6.Vér

443 34 4
                                    

-Az ember olyan, hogy elveszi, amit akar. Erre születtünk. Ilyen a természetünk.-


Nyelni sem volt időm, Niragi máris mellettünk volt, és a fegyverét ránk szegezve tuszkolt minket vissza egészen Chishiya szobájába.

-Mi a faszt művelsz Chishiya? Mindig az enyémre fáj a kurva fogad? Muszáj mindig kétszínűsködnöd?

Kiabált Niragi haragosan.

-Mire gondolsz?

Kérdezte nyugodt hangnemben a szőke, de amikor Niragi gúnyosan kibiztosította a gépfegyverét és azt az álla alá nyomta, azonnal beszélni kezdett.

-Csak véletlen futottunk össze. A lány éppen téged keresett, tőlem kérdezte meg hol talál, de akkor..Tudtunkra adtad merre vagy.. Ugye?

Nézett rám Chishiya jelentősségteljesen. Niragi ezúttal rám nézett felvont szemöldökkel. Ahogy nézett, egyenesen fenyegető volt.

-Így volt.

Mondtam Én is egy bólintás kíséretében, hogy magabiztosabbnak tűnjek.

-Mi történt odalent?

Kérdeztem próbálva terelni a témát, kisebb nagyobb sikerrel.

-Az, ami veled is történt volna, ha nem veszlek el Főboss kardja és karmai elől.

Annak gondolata hogy Én is lehetnék az, aki odalent fekszik és terül el a saját vérében, de mégsem Én vagyok..Valahogy boldoggá tett.

-Imádnivaló.

Mondtam, a srácok tekintetéből pedig kiolvastam hogy  nem erre a reakcióra számítottak.

-Megtennéd, hogy nem szegezed rám?

Nyomta el Chishiya a fekete hajú fegyverét két ujjal magától.

-Fusztrálttá tesz..

Motyogta a szőke érzelemmentesen.

-Chishiya..Mindig felbaszod az agyam! Ez a mániád! Mindig ezt csinálod..Faszfej!

Kelletlenül néztem körbe a szobában amíg a két fiú farkasszemeztek egymással. Elkezdtem érezni ahogyan a szemhéjaim egyre nehezedtek. A túl sok hirtelen ért sokk és adrenalin ahogy távozott belőlem, úgy fáradtam. Csak kifordultam a szobából és kisétáltam a folyosóra.

-Hékás, lassan a testtel! Hová mész?

Szólított meg Niragi, mire csak legyintettem a kezemmel. Hirtelen már ahhoz sem volt erőm hogy idegen nyelven beszéljek, így nem válaszoltam. Alig értem be a szobámba, levetődve az ágyra, álmomban már újra a saját világunkban jártam.

****

Miután felébredtem, már este 6 körül járt. Vettem egy hideg zuhanyt és újra belebújtam egy újabb bikinibe amire ezúttál rávettem egy kardigánt is. Zsebre dugva a kezeimet indultam le a bár irányába, azzal a szándékkal, hogy ismerkedni szeretnék pár emberrel, de ismét egy lövés a hatalmas csarnokból eltántorított így inkább oda indultam. Átvágva a tömegen, próbáltam összetenni mi történik, de csak Niragit láttam véres ajkakkal, fegyverrem a kezében, előtte egy fekvő hullát, ami egy nagyjából 25 éves lány volt.
Ide oda járattam a tekintetem, szaggatottan vettem a levegőt is az idegességem miatt. Ekkor megjelent egy másik lány, aki sírva ordítva indult el Niragi felé valószínűleg nem valami kedves szándékkal.

Árulkodó Jelek /NIRAGI FF./Where stories live. Discover now