Hej nu kommer lite fakta om min karaktärer i boken.
Skye = Han är mörk blond, har nöt bruna ögon. Och är väldigt väl bygd, är ca 1.89. Mate till Lovely och ska snart bli pappa. Han är alfa till
White moon/Red stone flocken. Hans varg är kol svart och har en nyans mellan bruna och svarta ögon. Och hans inre varg heter Isak.Lovely = Hon har svart hår med blåa slingor i, som är ner till precis under rumpan och hon har väldigt snygga kurvor. Hon är ovanligt väl bygd som tjej, hon är ca 1.78 . Mate till Skye och ska snart bli mamma. Hennes varg är vit som snö och har det blåa i pälsen, och så har hon så mörk blåa ögon som går i varg och i människo form så har hon gräs gröna ögon, och det är väldigt ovanligt att ha olika färger på ögonen mellan människa och varg. Och hennes inte varg heter Sahara.
Kelly = (har råkat byta namn från Kenny till Kelly) Hon är syster till Lovely, och är 10 snart 11. Hennes hår är svart med en nyans av blått i sig som Lovely och Charlie, hennes hår går till precis under brösten. Och så har hon ganska många fräknar. Hon är ca 1.59. Hon bor tillsammans med sina vänner i en stuga, och dom är 5 st. Och så har hon inte gjort sin fulla förvandling till en skiftare än.
Charlie = Är alfa till RED STONE flocken och hans mate är Ilisabeth. Han är väldigt muskulös och är 1.87. Han har svart hår med en nyans av blått i håret som Kelly och Lovely,(man ser ganska enkelt att dom är syskon) och så har han bruna näst intill svarta ögon. Hans varg är svart med det blåa i pälsen. Hans ögon är som i människo form. Och hans inre varg heter Edwin.
Johan = Är alfa till dom utstöta och hans mate blev mördad av Lovely. Han är väldigt muskulös och är 1.86. hans hår är brunt med en liten skvätt av rött i sig, hans ögon är som mjölk choklad bruna. Hans varg är som en fux, en nyans av röd/brun. Och ögonen är som nyansen mörk choklad. Och hans inre varg heter Eric.
(Och bara lite snabb fakta om Ilisabeth)
Ilisabeth = luna över RED STONE flocken och hennes mate är Charlie. Hon har blont hår och bruna ögon, är 1.75. Hennes varg är blond och har mörk bryna ögon. Hennes inre varg heter Tuva.Så här var lite fakta om dom karaktärer jag läger mest styrka på<3
YOU ARE READING
Starten av något..
WerewolfJag är en så kallad skiftare. Och mitt namn är Lovely, jag har svart hår till precis under rumpan med blåa slingor och gräs gröna ögon och har ganska fina kurvor om jag ska säga vad jag tycker. Och här börjar min historia. (I boken) Jag kollade på m...