פעם אחת היה ילד ושמו יועד.
יועד היה נער טיפוסי בן 16, בלגניסט ועשה בעיות להורים שלו,למורים שלו, ומה שכן הוא הכי אהב את אחותו הקטנה ושמה אמילי.
יום אחד ההורים של יועד יצאו לדייט מחוץ לעיר ויועד נשאר לטפל באחותו הקטנה.
אמילי ויועד צפו בסדרה האהובה על אמילי "ג'וני הליצן".
הפרק התחיל כמו כל פרק בסדרה, וג'וני הליצן שואל שם ילדים כמו שדורה שואלת את הצופים.
אבל אז, ליבו של יועד התחיל לפעום חזק, ג'וני הליצן שאל את הצופים"אתם יודעים לאן אנחנו הולכים ילדים?" ופתאום ברקע הוא ראה את הבית שלו, ויועד כיבה מהר את הטלוויזיה ואז הוא נבהל כל כך כי הפעמון כניסה צלצל, ההורים שלו חזרו מהדייט ואז פתאום הטלוויזיה נדלקה והופכת בחזרה לג'וני הליצן הרגיל.
יועד הלך לישון בלילה והוא חושב שהוא מתחיל להשתגע והוא לא יכל להפסיק לחשוב על "ג'וני הליצן".
עבר הלילה והוא קם בבוקר והוריו קראו לו לארוחת בוקר, הוא חשב לעצמו זה מוזר שההורים שלו קוראים לו לפני אמילי כי בדרך כלל ההורים שלו קוראים קודם לאמילי.
הוא הלך לחדרה ודפק על הדלת ושאל "את ערה?" לא היה תגובה.
הוא נכנס לתוך חדרה וגילה שאין שם שום דבר, לא זכר לאמילי ולא זכר לחפציה.
הוא יורד בבהלה ושואל את ההורים שלו"אמילי!!! מה קרה לאמילי??".
ההורים שלו הסתכלו אחד על השני בעיניים בבהלה והסתכלו עליו בחזרה ואמרו "מי זאת אמילי?", וההורים שלו לקחו אותו למחלקה פסיכיאטרית ושם שואלים אותו את כל השאלות שבדרך כלל שואלים במחלקות פסיכיאטריות אבל ברגע שנגמר הטיפול ההורים שלו אמרו לו שאמילי לא קיימת אבל הוא לא הפסיק להאמין שהיא קיימת, וכל זה הוביל אותו למסקנה אחת: ג'וני הליצן בטח קשור לזה.
בלילה הזה הוא החליט לגמור עם זה ולהחזיר את אחותו, הוא פתח את הטלוויזיה וראה פרק של גוני הליצן.
הפרק נפתח כמו כל פרק , גוני שאל את הילדים שאלות והסביר על דברים אבל אז ליבו של יועד אחל לפעום חזק חזק כי במסך ליד גוני היתה לא אחרת מאשר אמלי אחותו הקטנה.
הוא אחל לבכות והתקרב במהירות לטלווזיה וצעק "אמילי אני כאן, את בסדר?" אבל הדמות לא אחזירה תשובה, אבל לצערו של יועד הוריו נכנסו לחדר וראו את כל הבלגן והחזירו אותו למחלקה הפסכיאטרית.
ברגע שיועד נכנס לחדר ההמתנה הוא הבין שמשהו לא בסדר, דבר ראשון המזכירה נראית נורה שונה ממה שהוא מכיר, והייתה אווירה שונה.
הוא נכנס לחדר והפסיכולטג שאל אותו כל מיני שאלות אבל אז אורות החדר החלו להמהם חושך ואור חושך ואור חושך ואור והפסכילוג לרגע אחד היה הוא ולרגע היה ג'וני. אבל הכל נפסק שהוריו של יועד נכנסו לקחת את בנם הביתה.
יועד אחל לחשוב שהוא משתגע ומתחרפן. בלילה הוא הולך לישון בחדרה של אחותו אבל אז הוא שומע מכיוון המראה "יועד בוא לשחק איתי" וזו היץה קולה של אמילי.
"אמילי אני כאן אני כאן" יועד רץ לכיוון המראה ונגע במראה אבל אז החל האורות להמהם עוד פעם לרגע אחת יש את אמילי במראה ולרגע אחר יש את השתקפותו עצמו ולרגע אחר יש את ג'וני הליצן. אמלי הושיתה את ידה ליועד ואמרה לעקוב אחריה ויועד למרות שידע שמשהו לא בסדר היה נרגש מידי אז הוא הושיט את ידו בחזרה ולרגע אחד אמילי כבר לא היתה אמילי היא היתה ג'וני הליצן ויועד נעלם לתוך המראה.