Iy okumalar~
×××××
Ateşin soğuk ifadesini sakladı ve üç katlı villanın kapısında bekledi, kapı açılınca asilce içeri girdi. Siyah saçları ve uzun kirpikleri çekici gösteriyordu, yüzünde tek leke bile yoktu.
Kaşları çatık salona giren Aslanı görünce Lara sadece gülümsedi.
"Baba!"
Lara şakıdı ve yerinden kalktı Ateş gömleğini gösterdi
"Bu ne? Kim öğretti?"
"Kapumba" Lara bilerek çocukça konuştu dedesi sesiz onları izledi.
"Bu yüzden bilerek giydirdin değil mi? Sen babanla alay mı ediyorsun?"
Ateş ses tonunu yükselti Lara gözleri dolu dedesinin kucağına koştu.
"Ateş"
"Araya girme baba, senin yüzünden şımardı bu! Her istediği var bir şey çizmesi için yada çizmek isterse! Gelip benim gömleğime bilerek çizdi bunu cadı!"
Lara alındı ve sesli ağladı dedesi torunun göz yaşına dayanamadı ve kucağına aldı. İç içe ağlayan kızı odasına götürdü.
"Baba olmayı hala bilmiyorsun it"
"Ateş bey..."
Ateş Melteme döndü ve ne var gibi baktı.
"Aslında Lara hanım Vural beye bile gömleğine kaplumbağa çizdi...gördüğü çizgi filminde kaplumbağaların bin yaşadığını öğrendi. Size ve Vural beye bin ömür dileği ile kaplumbağa çizdi aslında..."
Ateş sadece sinirle gömleği yere attı ve dişini sıktı. Kızını korkuttu, sesini yükselti ve ağlamasına neden oldu.
"Yılın babasıyım am*na koyduğum"
Bir gömlek için, sonra düşündü aslında neden başta bu kadar sinirlendim diye?
Vural bey merdivenlerden indi
"Uyandığında torunumdan özür dile Ateş! Sen çocuğa nasıl sesini yükselirsin?"
Ateş göz devirdi "Affetmez" umursamazca söylendi.
"Ateş!"
"Tamam ihtiyar" Ateş söylene söylene yerinden kalktı kızının odasına gitti Aysel Laranın oyuncaklarını topluyordu "Çık" Aysel sadece başını salladı ve çıktı.
Ateş kızının odasına gitti odasında bebek ve süt kokusu vardı. Yatağa yaklaştı Lara gözleri kırmızı uyuyordu elleri yumruk halindeydi.
Derin nefes aldı genç baba yatağın yandaki sandalyede oturdu.
"Numara yaptığını biliyorum"
Kırpışan gözünü sinirle açtı
"Babam beni sevmiyoy"
"Hayır"
"Evet!"
"Hayır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
Разное⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...