YENİ OKUL

166 10 6
                                    

Mutli=evren

Hazel 'den

YENİ OKUL , SON PİŞMANLIK

Sessiz sakin bir okul galiba buradan ayrılmıycam güzel genç tarzı bir okul; mavi, beyaz bir binaydı. Okulumuz son senesinde ve okuldan ayrılmıştım. Okul bayağı büyük olduğundan ,uzun uğraşlar sonunda müdürün odasını buldum. Kapıda maşallah vali kapısı baya zengin bir okulu amaçlar okuluydu. Kapıyı tıklatmamla müdür olduğundan emin olduğum ses "gel" demişti .

- Merhaba Müdüre hanım ...

+ Hoş geldin hazel

- Hoş bulduk hocam benn ...

+ "okula kayıt için geldin biliyorum işlemlerini yaptık sınıfa gide bilirsin" dedi

Öyle bir bakış attım ki herhalde sonunda demesi gerekeni dedi

-"ha bu arada 12A sınıfından başarılar dilerm" dedi

Basımı teşekkür eder bir şekilde salladı ki ben kibar bir değilimdir... Kıymetini bil hoca.

Sınıfını bulmak için şu handan gibi okulda yürümeye başladım .şimdi sınıfı deli, dolu, bağıran, komik öf ne güzeldir. Ha sonunda buldum bulmaz olaydım bu ne? Ot gibi okul herkez sessiz, sakindi ya öf be ! Sınıfta birçok sıra boştu her halde az kişilik bir sınıf. Hemen orta kısımda ki sıranın 2. Sırasına oturdum burada oturmaya hep sevmişimdir.

evren' den

ha yine yeni bir okul bu 8. okulumuz çünkü uzay bey atıldığı için peşinden gitmek zorundayım niye atıldı o geri zekalı ya bu malı anlamıyorum kimle çıktıysam dövdü hayır anlamıyorum ki nasıl benim ikizim olur kesin onu cami avlusunda buldular. gerçekten bıktım artık okuldan atılmaktan o kula alışana kadar notlarım kötü oluyor tamam alıştım diyorum okuldan atılıyo uzay bey. neyse ki bu son senemiz o orangutan dan kurtuluyorum çünkü benim derslerim onunkine göre daha iyi aynı üniversite'de okuma ihtimalimiz düşük. OFF anasını okuldaki taşlara bak be yemin ediyorum eski okulumda uzay yüzünden kimse benimle çıkmıyodu o yüzden bu okuldan atılmaya niyetli değilm. Evet öncelikle sınıfımızı öğrenmeye. bu okulda ne büyük ya 7 okula gittim ama böyle güzel okul görmedim yada böyle taş çocuklar. neyse neyse müdürün odasını bulalım şimdi.

Müdürün odasını sonunda bulmuştum tabi o vali kapısı gibi kapıyı kim görmez. kapıyı tıklatıp içeri girdiğim an müdür taramalı gibi konuşmaya başladı.

- Hoşgeldin Evren kayıt işlemlerin önceden halledildi 12A sınıfındasın başarılar dilerim.

şimdi laf söylemesem olmaz

+ Allah razı olsun valla kiralık katil gibisiniz TC mide veriyim tam olsun, tekrardan sağolun.

Müdür bir şaşınlık geçirsede sonradan toparladı "çıkabilirsin"dedi. şimdi şu 12A ' yı bulmaya geldi sıra. inşallah taş çocuklar vardır olsa ne yazar hayatımda uzay gibi bir orangutan hayatımda olduğu sürece. sınıfa girdiğimde her zaman ki gibi cam kenarına geçtim kesin yine uzayla kavga edecektik. gözüme arkalardan bir kız takıldı iyi birine benziyordu nedense içimdeki ses iyi arkadaş olacaksınız diyordu

Uzay ' dan

ha bizim sürtük yüzünden birini dövdüm , lan nasıl el ele tutuşurlar ya . lan o piç kurusu öldürmediğime dua etsin bide ibnelik edip beni şikayet ediyo

lan evrene bin kez biriyle çıkma diyorum ısrarla biriyle çıkıyor. bir bu okulda da çıksın valla bu sefer evreni ' de dövecem. lan bu kız beş deli ediyo , bide sabah

" sabah okula beraber gitmeyelim" diyor "niye " dedim de " imajım bozuluyor" dedi gelde dövme koşarak okula ilerlediğinde geri zekalı arkasından geldiğimi dahi fark etmemişti. O müdürün odasından çıktığında beni hiç tanımıyormuş gibi yanımdan geçti bende müdürün odasına girdim. lan girmez olaydım. müdürün net ve kesin cümlesine maruz kaldım.

- 12A sınıfındasın başarılar

bir şey demeden odadan çıktım şimdi sorun 12A yı bulmak. maşallah okul hayvan gibi. sınıfı bulup giridiğim an ilk gözüme çarpan bizim sürtüktü yine bir erkeğe mi bakıyordu o ya dakika bir gol bir. neyse bir kıza bakıyormuş. lan kızda iyiymiş ha ne farkeder ki kimseyle çıkamıyorum zaten neden evren hanımla anlaşma yapmıştık benim sevgilim olursa küçük hanımında olacakmış. şahsen kabul etmezdim ama beni tehdit etmişti. o ne lan evren yinemi cam kenarında oturdu ya gerizekalı her okul kavgamız bu ya hep ben yeniyorum denemeden vazgeçmiyor hayır her seferinde bu kızı dövmekten yoruldum.

- evren kalk oradan

+ ya çok beklersin canım hem ayrıca yan sırada çok taş bir çocuk oturuyor yada tamam tamam gel otur ( ah zayıf yönünden vurdum )

- otur oturduğun yerde sürtük

+ ya bana sürtük deme

- ama yalan söylemiyorum ki evren

+of seviyene düşmeyeceğim

evrenin sözünü takmadan sınıfta göz gezdirdim bu sınıf çok sakin ben bu sınıfı canlandırırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GRUP LİSELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin