2 gün sonra...
Artık eve dönmüştük daha doğrusu Aras'ın evine.
Bu eve ilk geldiğimde ailesi tatildeydi şimdi geldiğimde iste bu sefer de akşam yemeği için herkes koşuşturuyordu. Bugün bizim evliliğimizi kutlamak adına ailecek yemek yiyecektik.
Annemlerde gelecekti. Bense yukarı da eşyalarımı yerleştiriyordum. Aras geldiği gibi üzerini değişip gitti. Nereye gitti konusundan hiç bir bilgim yoktu ama yine de bir şey sormadım.
Eşyalarımı yerleştirdikten sonra duş almak istiyordum öyle inerdim aşağıya hem yardım etmek istedim ama izin vermediler aşağıya da öyle duracağıma kendi işlerimi halletmek daha mantıklı geldi.
Son sırayı da düzdükten sonra kendimi banyoya attım.
Güzelce yıkandım. Suyun altından çıkmak istemiyordum ama hazırlanmam gerekiyordu.
Bornozumu giyip saçlarımı taradım. Saç kurutma makinesi hangi çekmecedeydi acaba.
Birden kapı açılınca yerimden sıçradım.
" Sen burada mıydın? Ben seni aşağı da sandım kusura bakma."
" Önemli değil. Duş mu alacaksın?"
" Evet."
Tam odadan çıkacaktım ki.
" Önce saçlarını kurut sen."
" Gerek yok sen işini hallet sonra yaparım."
Sağ taraftaki dolabı açıp saç kurutma makinesini çıkardı.
" Hallet sen ben beklerim." Ardından banyodan çıktı.
O günden beri garip bir mesafe vardı aramızda niye böyle yapıyordu anlamıyordum.
Saçlarımı kurutup banyodan çıktım. Giyinme odasına girip kıyafet baktım uzun zaman boyunca artık ne kadar uzun baktıysam ben giyinip giyinme odasından çıktığımda da Aras'da banyodan çıkmıştı.
Telefonumu alıp koltuğa oturdum Aras'ı bekleyecektim.
Telefonumla baya bir ilgilendim. Biraz gündeme baktım.
Aras giyinme odasından çıktığında koltuktan kalktım.
" İşin bittiyse inelim mi ?" Diye sordum.
" İnelim."
Odadan çıkıp aşağıya indik.
Herkes aşağıdaydı annemler de gelmişti.
Herkesle görüşüp oturduk.
" Amça"
" Efendim amcacım."
" Biyiyor muçun men budün payka didim emde çimi döydüm."
" Kimi gördün amcacım."
" Ceyini."
" Selin kimdi amcacım ?"
" Eski kreşindeki arkadaşı." Aylin abla cevap vermişti.
" Kızım bir sorun mu oldu niye kreşini değiştirdiniz?"
" Önemli bir şey değil anne, küçük bir sorun yaşadılar bende daha fazla orada kalmasın istedim." Sevim hanım sadece başını sallamakla yetindi muhtemelen daha sonra konuşacaklardı bu konuyu.
Aileler baya bir sohbet etti sonra yemeğe geçtik.
Yemek yedikçe gözlerim ağrısı artıyordu ve kapanmaya duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA Kİ KIZ
De Todoİş görüşmesine gitti yerde yerine kadro ile giren bir kadın yüzünden hayatı tamamen değişiyor. Kendini hiç olmayacak yerler de bulan kadın en sonunda kaderine teslim olmaya karar veriyor. Herkes bir şansı hak ederdi.