Χ, χ) Χρόνος

25 5 3
                                    

Χ, χ) Χρόνος

Ο χρόνος είναι αυτός που ακόνισε την υπομονή του και τον έκανε τόσο σοφό. Ο χρόνος που δεν τον επηρεάζει πια, που δεν θα του φέρει τη φθορά και τον θάνατο, όπως σε όλα τα άλλα πάνω στην Μυθυφήλιο. Ο χρόνος που τον βασάνισε πολλές φορές, ατέλειωτος καθώς ήταν...

Ατέλειωτος του φαινόταν τις αμέτρητες ώρες που πέρασε μικρός στο κλουβί, να τον πουλάνε οι Άνθρωποι ως θέαμα, να τον μεταχειρίζονται όχι σαν ανθρωπόμορφο ον, αλλά σαν ζώο, να διασκεδάζουν βασανίζοντάς τον. Τότε κατάλαβε πως το να βασανίζεις κάποιον ήταν μία μορφή διασκέδασης. Η αγαπημένη του μορφή διασκέδασης. Νίκησε για πρώτη φορά τον ατέλειωτο χρόνο, όταν ανακάλυψε τις δυνάμεις του, όταν κατέστρεψε αυτό το καταραμένο τσίρκο και διεκδίκησε την ελευθερία του.

Ατέλειωτος του φαινόταν όταν επέστρεψε στην Γκρίζα Γη με σκοπό να ανέβει στην εξουσία. Το ήξερε πως η μοίρα του ήταν να φτάσει ψηλά, πολύ ψηλά! Μα οι άλλοι δεν μπορούσαν να το καταλάβουν. Έτσι τους το έδειξε, σκοτώνοντας τον Άρχοντα των Τζέργκα και παίρνοντας τη θέση του. Τότε κατάλαβε πως είναι προτιμότερο να δείχνεις τη δύναμή σου με πράξεις κι όχι με λόγια. Η αγαπημένη του μορφή επίδειξης δύναμης. Νίκησε πάλι τον ατέλειωτο χρόνο, αποδεικνύοντας στους Τζέργκα πως ήταν ο μόνος άξιος να τους κυβερνήσει. Ένα ον με σωματική και μαγική δύναμη που δεν μπορούσε να φτάσει κανένας. Τώρα πια όλοι στη φυλή τον σεβόντουσαν ή μπορεί και να τον φοβόντουσαν και ακόμα να τον μισούσαν, μα δεν τον ένοιαζε από τη στιγμή που είχε αυτό που ήθελε.

Ατέλειωτος του φαίνεται από τη στιγμή που εκείνη, η προορισμένη συμπαραστάτριά του, ξερίζωσε την μαγεία του και τον άφησε άδειο, μονάχα με το διαλυμένο σώμα του να σπαρταράει. Προσπάθησε να συνέλθει, να γίνει αυτός που ήταν. Δεν είχε ούτε εκείνη, ούτε τους κρυστάλλους της, ούτε την μαγική του δύναμη. Δεν είχε τίποτα, μα δεν θα υποχωρούσε. Σιγά-σιγά, μέρα με τη μέρα, κατάφερε να επανακτήσει τη σωματική του δύναμη, να γίνει ο πιο δυνατός πολεμιστής, μα δεν ήταν αρκετό. Θέλει πίσω και τη δική του μαγεία και αυτήν των κρυστάλλων και δεν θα ησυχάσει μέχρι να τις πάρει! Και ξέρει και πώς. Μόνο ένας σύμμαχος και μία Κρυστέλ θα χρειαστούν... Θυμάται ακόμη το δέος που τον κατέκλυσε την πρώτη φορά που διάβασε εκείνη την αρχαία προφητεία και που κατάλαβε ότι αυτός είναι ο εκλεκτός. Αυτή του δίνει κουράγιο να νικήσει ξανά τον χρόνο, του υπενθυμίζει πως είναι ασταμάτητος κι άγηρος και δεν θα αργήσει η μέρα που όλος ο κόσμος θα είναι δικός του και της υβριδικής φυλής που θα δημιουργήσει. Η μέρα που ολόκληρη η Μυθυφήλιος θα προσκυνάει τον Σάιτρους!

Αλφαβητικά one-shots της Κρυστέλ #TYS2023 #SPBC2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora