A démonok bennünk élnek. Egy olyan világban vagyunk ahol az emberek pecsétes szerződést kötnek a démonokkal az erejükért cserébe. A démon erőt 3 fajtába lehet hasznosítani: Saját testi erő megerősítése: Musculus, egy adott fegyverbe adni az erőt: meleecus, illetve entitás formába megjeleniteni: necrocus.
Ez a történet 2035-ben játszodik. Egy egyesült világban. Amelyet az 5 legerősebb démon király vezet együttesen. A démonokat erősségük szerint 7 rangrendszerbe sorolják: F,E,D,C,B,A és S a 7 pokol hercegét külön S+ ranggal látják el. Megidézésük TILTOTT.
Történetünk egy nagyvárosba kezdődik tél van. A hideg levegő az emberi testet gyengíti és dermeszti az arcot. Épületek és fák alig találhatóak amik felfognák legalább a süvítő levegőt. A hó amint hozzáér az embernek szinte fagyott bőréhez, olyan mintha 1 kilot raknának az illető hátára. Igy edzenek újdonsült újoncaink. Keményen felkészítik testi erejüket, csiszolják elméjüket,hogy a lehető legjobb formájukba készüljenek a bevatásra és a legjobb démont kaphassák meg. Nem egy leendő Démon Szelíditőnek akiket Rulernek hívnak, sebes, meggyötőrt kezei vannak, a vér ami kifojna a jéghideg idő befagyasztja. Testüket lilás foltok lepik be. Ruhájuk nem túl meleg, de nem is épp. Van akinek szakadt, valakinek nincs is. A főszereplőnk egy szegény, lenézett családból származik, felső testét egy fekete rongy, alul pedig egy fekete enyhén tépedt nadrág védi. Testét ellepi a hó nem fázik, nem is érzi csak fáj neki, mosolyog és kitart. Hisz ha jó démont szerezz, a családjának is jót tesz!
Mai napon lesz a beavatás ilyenkor mégegyszer utoljára meghajták a leendő reménységeket. Egyszer csak befagyott aszfalton koppanast hallanak.. hatraneznek:
Viego az, a főszereplőnk. Túl hajtotta magát, nem kiemelkedő se sportban se tanulásban. Hatalmas elvárasok amit ráhelyeztek jobban nyomják a vállát mint bármely súly. Enni alig tudd, de mindig edz. Úgy látszik túl terhelte magát. Remegve térdre szedi magát, felnézz a társai a lehető legszánalomteljesebben lénézik, próbál lábra állni,hogy legalább megmutassa van keresni valója de teljes ereje elszállt. Egyik fiú oda siet es felsegití az elesettet:-Túl hajtod magad. Nem fogsz igy egyáltalán egy démont se szerezni ha idő előtt kinyírod magad.
-Fogd be, nem mindenki nemes és tökeletes mint te!
Szólt Viego, Dariushoz a barátjához. Tudja,hogy a fiú csak segiteni szeretne neki, de igyis kiszolgáltatottnak érzi magát.
-Hé Viego! Örülnőd kéne,hogy van valaki aki egyáltalán foglalkozik veled! Mindenki tudja,hogy egy korcs vagy!
szólalt fel egyik harcos a tömegből, majd helyeseltek a többiek. Ezt meghallva Hanagi ökölbe szorította kezét és hátra fordulva elengedve barátját elkullog.
-Hé! Hozzád beszélünk!
Urasi, az egyik legkiemelkedőbb harcos, lenézi sőt utálja azt aki hasznavehetetlen és nálla gyengébb, megfogja Viego nyakát és teljes erejéből belenyomja a hideg hóba. Majd szól hozzá:
-Ha elmersz jönni a beavatásra, garantálom,hogy nem maradsz egészbe. Nincs szükség egy selejtre. Szüleid is szégyelnek. Te meg egy senki vagy!
Amint ezek a szavak elhagyták Urasi száját, határozottan bele térdel Viego hasába aki összeroggy és vért köpp fel. Mielőtt tovább fajulna a helyzet, Darius elé áll és elküldi a többieket, nem akarnak vele kötekedni, hisz az egyik legismertebb legbefolyásosabb ember, kinek apja az 5 démon királyához tartozik. Savanyú szájízzel, de elmennek.
Ezután felsegíti Viegot, és a táskájából ételt add neki:
-Ilyenkor mindig olyan kiszolgáltatottnak érzem magam...
YOU ARE READING
Demon Inside
FanfictionA démonok bennünk élnek, de mi van ha mi is azok leszünk? Egy világban élünk ahol a demokrácia teljes hiánya és az emberek hatalom vágya teljesen elpusztított mindent is. Az emberek magukkal a démonokal kötnek szerződést, megszállják a testet, cseré...