7🐥🐱

652 128 20
                                    

A/pov...

යුන්ගි හිටියේ බුසාන් ගෙදර තමන්ගේ රුම් එකට වෙලා සිගරැට් එකක් බොන ගමන් ...ස්කුල් ලයිෆ් එක ඉවර වෙලා යුන්ගි හොබි ටේහයුන් තුන්දෙනාම යුනීවසීටි සිලෙක්ට් උනත් ටේහයුන් කරෙ බිස්නස් නිසාත් හොබී කරේ ඩාන්සින් නිසාත් යුන්ගිට එ දෙන්නාව යුනී එකේදී ටිකක් මග හැරුනා... යුනීවසීටි ගිහින් සතියක් ඇතුලත යුන්ගිට මියුෂිකල් අංශයේ යාලුවො ටිකක් සෙට් උනා ... එත් එ යාලුවො ටේහොප් දෙන්නා වගෙ හොඳ යාලුවො නම් උනේ නැ .එ යාලුවො අශ්‍රය කරලා යුන්ගි මත්ද්‍රව්‍ය වලට ඇබ්බැහි උනේ ටේහොප් දෙන්නගෙ ඇස් වහාලා ...

.

.

👩 පුතා ...මේ දොර අරින්න

.

.

🐱 ඕ ෂිට් ඔම්මා ..

හදිසියේම තමන්ගේ රුම් එකෙ දොරට තඩි බාන ඔම්මාගෙ සද්දෙට යුන්ගි කළබල වෙලා වොශ් රුම් එකට දිව්වේ තමන්ගේ අතේ තියෙන සිගරැට් එක කොමඩ් එකට දාලා ප්‍රෙශ් කරන්න ... කොහොමින් කොහොම හරි සිගරැට් එකත් කොම්ඩ් එකට දාලා මුහුනත් හොදගෙන මුළු රුම් එකටම තමන්ගේ ප්‍රපියුම් බෝතලේ ස්ප්‍රේ කරේ මුළු රුම් එකෙම තියෙන සිගරැට් ගද යන්න ...

👩 මොකද පුතේ පරක්කු උනේ ..

🐱 චුට්ටක් නින්ද ගියා ඔම්මා ..එක නෙමේ ඔම්මා ඇයි ආවේ ..

👩 තව .ඩිංගෙන් අමතක වෙනවා.. අප්පා කිව්වා ඉක්මනින් ලැස්තී වෙන්න කියලා ...

🐱 එ ඇයි ඔම්මා ..

👩 ඔයාට අමතක ද යුන්ගි අපි ආවේ මිස්ටර් පාක්ගේ පුතාගෙ birthday පාටි එකට කියලා .ආ..ඉක්මනින් ලැස්තී වෙලා එනවා....

යුන්ගිගේ ඔම්මා සැරෙන් කියලා යන්න ගියේ යුන්ගි මොන හුත්තක්ද යකො කියලා කල්පනා කරද්දී ...

🐱 පාටියක් ම්ම්.නරකමත් නැ ...ලස්සන කෙල්ලො ඇති නෙද .එහෙනම් ඉතින් පෙත්තක් අරන් ගිහින් සැපක් ගන්න ඕන ...

.

යුන්ගි වොශ් එකක් දාගෙන කළු පාට ඩෙනිම් එකකට නිල් පාට ටී එකක් ඇදලා පහලට ගියේ තමන්ගේ ඔම්මාගෙ ටිංකිරි වොයිස් එක ඇහුනු නිසා ...

✨️ My cold crush 🐱🐥❤️✨️ Completely ❤️Where stories live. Discover now