4.3 Dikenlerin Üstünde✤

198 23 41
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 10.01.2023 (23:53)

Bölüm Şarkısı: Melanie Martinez - Pacify Her

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Tamerin - Yaş:42

Kollarımın arasından asla ayrılma, benim kır çiçeğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kollarımın arasından asla ayrılma, benim kır çiçeğim.

Annen sana topladığın çiçeklerden taç yapacak.

Uzaklara koşup benden ayrı düşme, benim minik kuşum.

Annen sana güzel kumaşlardan elbise dikecek.

Sen benim yanımda olursan kimse seni üzemez, benim biriciğim.

Annen seni tüm canavarlardan koruyacak.

Hadi, uyu kollarımın arasında, dal rüyalara.

Annen bütün gece koruyacak seni kabuslardan.

Derin   bir nefes alıp gülümsedim. Dizlerimde yatan koyu saçları yavaşça   okşadım. Ninni bitmişti ama o dizlerimden kalkmıyordu. Kendisi istemişti   dizlerime yatmayı, saçlarını okşamamı ve ona bu ninniyi söylememi.   Geceleri uyutmak için sürekli bu ninniyi söyleyip duruyordum. Hem   kendimi hem onu bu şekilde uyutmuştum. Bir bakıma birlikte büyümüştük.   Zor zamanlarımda onlara sığınmıştım. Merisa ve Berslan. Onların varlığı   beni ayakta tutmuştu. Onlarla anneliği öğrenmiştim. Saf sevginin   varlığını, bu sevginin şifasını görmüştüm.

Evlatlar   kaç yaşında olursa olsunlar, annelerinin gözünde her daim küçük   çocuklardı. Ben kendi ailemde bunu görememiştim gerçi ama benim açımdan   öyleydi. Hala küçük çocuk olarak onları görüyordum, büyüdüklerini   kabullenmiş olsam bile. Yetişkinlerin dünyasına adım atmak için   sabırsızlardı. Bu sabırsızlıklarını anlıyordum ve karışmamayı   seçiyordum. Karışırsam onların kendilerini savunmayı öğrenememelerine   neden olurdum. Gereken yerde durmayı bilmem şarttı. Diğer yandan   korkularım vardı. Kendilerine yer bulurken canları acırsa diye   korkuyordum. Bu korkuyu yatıştırmak çok zordu. Sürekli olarak kendimi   sakinleştiriyordum.

Merisa.   Son zamanlarda onun hakkında duyduklarım beni daha fazla   endişelendiriyordu. Kaveh ve Paiman sürekli olarak onun bir şeyler   karıştırdığını söylüyorlardı. Kaveh'e göre zararsızdı, Paiman'a göre   zararlı olsun veya olmasın dur demeliydim. Her ne yapıyorsa beklenmedik   sonuçlara yol açabilirdi. Merisa'yı incitmeden öğrenmek istiyordum.   Direk sorarsam ürkerdi, kızımı biliyordum. Dışarıdan soğuk ve güçlü   duruşu vardı. Fakat içinde küçük bir kız çocuğunun ürkekliğini   taşıyordu. Venira gibi diyenlere gülüyordum sadece. Merisa, Venira   değildi. Ona benzemiyordu. Sadece ona benziyormuş gibi davranarak   kendini saklıyordu. Bunu herkes anlayamazdı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin