Tanıtım

1.1K 74 16
                                    

Hepimizin bir hikayesi vardır. Ormanın kalbinde alfa kurtlar daima göz alıcı olur. Omega kurtlar ise sürünün zayıf halkasıdır. Haydutlar mı ? Bizler daima görünmeyen ve istenmeyen tarafta yer alırız.
Sen hiç kurt kitaplardan kahraman olarak haydut gördün mü? Biz daima sürüleri parçalayan ve yağma ile geçimini sağlayan hainler olarak lanse ediliyoruz.

Biz saldırıp arkasındaki kan gölüne bakmadan ilerlemek zorunda kalan Ay Tanrıçası'nın üvey evlatları oluyoruz. Ay Tanrıçası alfa kanına sahip dişi kurtları başka sürüye eş olarak gönderir. Bize ise kader gülmez.
Saldırılar sırasında tanıştığımız kurtlarla ilişkiler yaşarız. Dünyaca ünlü Kanlı Ay Sürüsü'nün parçası değilim. Haydut kurtların sürüsü ve arazisi olmaz. Havayı koklayıp gri perdeleri çekeriz ormana. Gözümü haydut kurtların arasında açtım. Konum ondan dolayı atamıyorum kimseye. Bazen uygulamalar çöküyor. Sonra güncelleme geliyor. Problem çözülüyor. Ben ise problemin oluşturan verilen ve istenilen sorusunun tümünden ibaret biriyim.

Benim adım Amber Klein. Doğduğum gün ölüm tarihim olsun isterdim. Ama Tanrıça beni tutuyor kötülüğün kalbinde. Ağabeyim Alex'in himayesi altında yaşıyorum. Ailemizin sırlarını oldukça kutsal metinlerin arasında gizledi. Anne ve babama dair hiç bana bilgi vermiyor. Sende herkes gibisin Amber uyarısı yeterli. Ağabeyim eş bağının zayıflık olduğunu düşünüyor. O yüzden haydut çetesinden kaçıp giderim diye daima göz hapsinde tutar beni.

Haydut çetesinin eğitim kampında çocukluğum geçti. Sonrasında ise yürüdük. Saldırıp geriye çekilen haydutlar koşar. Koku nedeniyle beta kurtların hedefi olmayı istemiyorum.
Sarı saçlarım ve yeşil gözlerim ile Ay Tanrıçası için ilahi okumam. Bugün ben tam 30 yaşına girdim. Sadece zulüm yaparken gördüm ağabeyimi.
Gülümseyen ve gamzesi olan bir görüntüye sahip olsun diye binlerce dilek feneri bırakırım oysa gökyüzüne.

Türkiye'de yüzden fazla sürü var. Sürüleri yöneten ise krallık. Kurt Krallığı'nın merkezini kimse bilmiyor. Bir bakıyorsun hepsi toplanıp çıkıyor kurtların karşısına. Ay Tanrıçası adına her yıl krallık bizlere mektup yollar. İyiliğin yanında kötülük bulunsun hesabı. Otuz yaşından önce tüm dişi kurtlar evlenir. Benim eşimi ise Ay Tanrıçası kilit altında tutuyor. Hala karşıma çıkmamış olması normal değil.

Haydut çetesi olarak kırmızı gözlerimi kurt formunda sevmiyorum. Ay Tanrıçası başka kurtların istedikleri renkte olması için düzenleme yapıyor. Bize gelince sadece kuru kuru mektup gönderiyor.
Kırmızı gözlü olmak bizi diğerlerinin ayırt etmesi için önemli diyor bazen ağabeyim. Farklı olmak istemiyorum. Bembeyaz kürk ve yeşil gözlerim dönüşüm sırasında benimle kalmalı. Böyle basit isteğin hor görülmesi günden güne beni yiyip bitiriyor. Nefretim ateş ise Tanrıça üstüne odun atıyor.

Kurdum ise Amber diye başlıyor nasihat vermeye bana. Güzel şeylerin olacağına dair inancım bitmiş iken kulaklarımı kapatıyorum ona. Ağabeyim Alex nefret tohumlarını daima sulama eğilimi içinde. O da 42 yaşında. Henüz eşini bulamadı. Sahip olduğunu beş bin haydut kurt adam arasında tek bekar. Kör talih bizimkisi. Klein soyadının bahtsız iki üyesi olarak herkes bizden çekiniyor. Ağabeyimin lakabı kan emici. İsmini bizzat ben verdim. İnsanlar evcil hayvanlarını birbirinden güzel isimler takınca onlara özendim. Ağabeyim evcil olmayacak kadar asi. Fark bu. Ben ise katil dişi. Üstüme atlayan çamurlar benim eserim.

Ağabeyime genellikle haberci beta kurtlar gelir. Kendilerinden güçlü gördükleri sürüye saldırı için bize para yardımı yapılır. Böylece harekete geçeriz. Ağabeyim sürü için değerli olan alfaya saldırmak istemez. Alfa kanıyla hareket eden kurt hepimizi yere serer. Öncelikle hedef sürünün çocukları olur. Yavru kurtları gece alıp götürmek tüm sürüyü psikolojik olarak çökertir. Ana yüreği ile dişi kurtlar arazi dışına çekilir. Eş bağına sahip kurt adamlar ise onların arkasından gelir. Tek kalan alfa iyi bir av olur.

Kurt Krallığı'nın bizi durdurmak için geleceğini çocukken düşündüm. Onlar ise görmezden geldi. Ağabeyim çetenin lideri olarak tüm kayıtlarda yer aldı. Kurt Krallığı'nın mektuplarında ikinci alıcı olarak Amber Klein ismi var. Ağabeyim ölür ise haydutlar çetesini yönetecek dişi kurt olacağım. Dolunay gecesinde Tanrıça unuttuğu beni umarım görür. Yoksa haydut kurtları öldürecek olan benim. Maviyi severken kara rengin tonunda kaybolmaya niyet etmedim. Öyle ise güzelliği hak ediyorum. Haydut kurtların toz pembe hikayelere kahraman olarak yazılması benim dileğim. Amber'in anlamı güzel kokan kadın. Eşimi bulup kokusunda sarhoş olur isem hikayemi yazacak pençeleri çıkartıp gösteririm sizlere.

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin