Capitolul VI-Pierderea

47 7 0
                                    

Am vazut un trup de fata,trupul ei era alb ca varul,am inchis usa frigiderului,iar incet incet am deschis-o deoarece vroiam sa aflu cine era acolo,iar acea fata m-a luat prin surprindere.Am cazut pe jos si ma dadeam cu capul de parchet si plangeam atat de tare incat se auzea afara.Era trupul Deliei sfasiat si taiat pe toate partile corpului,era plina de sange ,iar cu lacrimi in ochi i-am luat trupul fara suflet si l-am strans in brate.Era asa de rece ,iar cu lacrimi in ochi o sarut pe fruntea ei alba.Parca pamantul mi-a fugit de sub picioare,iar lumea mi-a cazut efectiv in cap.
Simteam ca sunt vinovata,simteam ca eu am fost,eram asa de trista si in continuu plangeam.Stiam ca eu facusem asta,nu aveam de gand sa stau cu mainile in san,am pregatit toate hainele pe care le aveam in una dintre gentile Deliei si am plecat in primult tren care a venit in gara.
Vroiam sa plec cat mai departe,vroiam sa scap de toti si de toate, vroiam sa fiu o alta persoana si asta am si devenit.
*peste 2 ani
A fost un nou inceput pentru mine,timp de 3 ani am stat ascunsa si izolata de toata lumea.Mi-am spus ca trebuie sa incep sa ies si sa cunosc lume,m-am inscris la o scoala noua,unde nu ma cunostea nimeni,iar nimeni nu stia cum sunt si apoi sa ma poata judeca.
POV' Renatta
Azi era prima zi de scoala,eram in clasa a 4-a,iar copiii erau dreguti.M-au integrat din prima,iar baietii nu era asa de porci ca cei de la vechea scoala.Erau prietenosi,iar aveau pe chip acel zambet de "bun venit".
Am stat impreuna cu o fata blonda si draguta.De cand ma asezasem langa ea,mi-a daruit o bratara,care sa-mi aduca aminte de ea.
Desi eu nu ma simteam in largul meu ca nu pot fi cine sunt defapt,am inceput sa ma acomodez si incet,incet am devenit cu toti prieteni.
*peste o saptamana
Deja am retinut numele la toti si parca eram o familie,cu totii eram uniti si prietenosi si ma simteam ca acasa,cu toate ca acuma nu mai aveam casa.Dupa ce se termina scoala,ma "refugiam" la un bloc,unde era intunecat,iar langa era un restaurant unde seful restaurantului imi dadea de mancare,era un om bun si milos,cand intr-o zi avea sa se mute la mama lui pentru ca avea sa inchida magazinul din cauza patronului care vroia sa construiasca o parcare sau un mol.
Acel on dragut care s-a purtat frumos cu mine nu trebuia sa plece,asa ca l-am pus sa-mi faca o scutire pentru scoala si m-am dus sa-l caut pe propietarul restaurantului.
In sfarsit il gasisem si aveam de gand sa ma razbun.L-am tras de guler pana intr-o parcare abandonata unde l-am pus pe jos si am inceput sa ii dau palme pana l-am inrosit.L-am intrebat daca acuma mai face vreo parcare ,iar el si-a sustinut in continuare ideea.Atunci m-am enervat si i-am spus sa semneze o foaie(unde avea sa fie retragerea),iar el nu a vrut nici in ruputul capului,asa ca am luat-o pe Sally(foarfeca mea) si am inceput sa il zgarii pe picioare,el nu reactiona asa ca i-am infipt foarfeca in venele de la mana stanga,el urland de durere.Dar in zadar,el nu vroia sa semneze,atunci m-am gandit ca trebuie sa-i fac mai multe rani si cicatrici,iar apoi sa-l omor.Il uram atat de mult incat vroiam sa ii dau foc,dar mai intai trebuia sa semneze foaia aceea afurisita.Am inceput sa ii tai degetele de la picioare,dupa aceea i-am infipt foarfeca in burta,pentru a sangera mai tare.
Intr-un final s-a dat batut si a semnat foaia,dar chiar daca a semnat-o cu conditia sa-l las in viata,eu nu aveam de gand sa fac asta.Dupa ce s-a chinuit sa se ridice pentru ca avea multe rani pe picioare,am pus benzina de jur imprejurul lui si am aprins cu o bricheta.El a luat foc instantaneu,iar eu am plecat linistita de acolo ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Seara am ajuns la acel domn dragut care isi facea bagajele,iar imediat am fugit la el si i-am spus:
Ren:-Te rog nu pleca,uite ce am luat,este o foaie care poate opri toata nebunia cu mall-ul si cu demolarea,du asta la muncitorii tipului aluia si se va opri totul.
Gar(Garry):-Esti un inger mica dulceata,iti multumesc din inima !
Ren:-Nu aveti pentru ce,singura rugaminte pe care o am este sa va intreb cum va cheama.
Gar:-Ma cheama Garry,pe tine dulceata?
Ren:-Ma cheama Renatta.
Gar:-Tu ai familie?
Ren:-Din nefericire nu,sunt orfana si imi este greu sa vorbesc despre ce mi s-a intamplat.
Gar:-Te inteleg....dar daca nu te superi eu si sotia mea am vrea sa te...

GATA CU ACEST CAPITOL,SPER CA VA PLACUT SI O SA INCEP SA SCRIU MAI DES,PENTRU CA ESTE PE SFARSITE SCOALA🎉🎊GATA CU TEMELE,CU TEZELE SI CU STRESUL,MULTUMESC PENTRU APRECIERI SI SPER CA V-A PLACUT. VA PUP. BYE

Latura ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum