1. BÖLÜM
Kurenai Başını kaldırdı. Asuma-san'ın cenazesinden beri neredeyse hiç çıkmadığı kendi odasındaydı. Etrafa bakındı: Perdeler örtülmüş, saksıdaki çiçekler bakımsızlıktan solmuş, yatağı dağılmıştı. Başucu sehpasında iki ilaç kutusuyla dibinde biraz su kalmış bir bardak duruyordu... Odası tam ruhsal açıdan yıkılmış bir kadını yansıtıyordu
Yani tam da olması gerektiği gibi...
Gardırobunun yanındaki boy aynasına bakarak "Kimsin sen?" diye sordu. "Neye dönüştüğünün farkında mısın? Eğer onun anısını yaşatmak istiyorsan bir an önce toparlanmalısın."
Yatağından kalkıp giyinmeye koyuldu. 3 gün boyunca herkesten saklanmak yetmişti. Artık dışarı çıkıp hayatla yüzleşmesi gerekiyordu.
Ayna karşısında kendine çeki düzen verdi. Tsunade-hime bir görev için onu ve takımını çağırmıştı.
Evet, hayat devam ediyordu. Bu sefer biraz da acımasızca...Kurenai, Shino Kiba ve Hinata Tsunade-hime'nin karşısındaydı. Tsunade doğrudan konuya girdi:
"Sınır köylerinin birinden yardım çağrısı aldık. Ivagakure'den gelen 5 kişilik çete köyde terör estiriyor, halka zulmediyormuş. Göreviniz, bu çeteyi susturmak.
"Grubun lideri ve yandaşı uzun zaman önce kovulmuş iki Ivagakure ninjası. Kalanınsa sokaklardan toplama serserilerden oluştuğu yazıyor... Hazırsanız yola çıkabilirsiniz. Yolunuz açık olsun."3 gün sonra...
Naruto Uzumaki elleri ceplerinde Konohagakure'nin sokaklarında amaçsızca dolaşırken "Bu haksızlık" diye söyleniyordu. Akatsuki tehdidinden dolayı Tsunade onun köy dışına çıkmasını yasaklamıştı. Başka işi olmadığından tüm gününü Yamato ve Kakashi- sensei'yle antrenman yaparak geçiriyordu ama yine de köyde kapana kısılı gibi kalmak canını fena halde sıkıyordu.
'Tsunade nineyle konuşacağım.' diye içinden geçirdi. 'Bu sorunun başıma açan oydu. Çaresini de o bulacak...'
"Naruto, kendi güvenliğin için Konohagakure dışına çıkmayacaksın. Bu bir emirdir."Genç Ninja başını öne eğdi. Yine fiyasko. Odadan çıkmak üzereyken Sakura telaşla odaya daldı:
"Tsunade-sama... Kurenai-sensei ve takımı az önce döndü. Geri çekilmek zorunda kalmışlar. Üçü de ağır yaralı."
Tsunade koltuğundan fırladı. "Üç mü?" diye bağırdı. "Konoha'dan ayrılırken dört kişilerdi."
Sakura başını öne eğdi. "Biri esir düşmüş."
"Kim?" Naruto yüreği ağzında cevabı bekledi. Olmamasını diliyordu.
"Rehin alınan kişi Hinata Hyuuga."Hastanede olayı anlatabilecek tek kişinin, Kiba'nın odasındaydılar. Genç ninjanın her yanı sargılar içindeydi. Berbat görünüyordu.
Sakura doktor edasıyla "Kiba-kun kendini nasıl hissediyorsun?" diye sordu.
"Daha iyi... Akamaru... O nasıl?"
"Ablan Hana onunla ilgileniyor." Tsunade söze girdi. "Neler olduğunu anlat."
"Haydutlar sandığımızdan da güçlü çıktı. Grubun lideri olan herif yıldırım jutsuları konusunda uzmanlaşmış eski bir Jounin. Diğer dönek ise saklanma ve gizlenme konusunda yetenekli. Bizi gafil avlayarak hazırladıkları tuzağa çektiler. Hinata-chan'ın Byakugan'ı bile işe yaramadı.
"Tamamen savunmasızdık. Ustaca hazırlanmış bir kapanın ortasındaydık. Kurenai- sensei ani saldırıya geçti. Saldırının büyük bir kısmı etkili olmuştu fakat adamın yıldırım jutsuları her şeyi yerle bir edebilecek kadar güçlüydü. Kurenai-sensei ciddi bir yara aldı. Shino'nun böcekleri bile şiddetli saldırıları durdurmaya yetmedi. Yalnız Hinata'yla ikimiz kalmıştık. Ve baş edemeyecek durumdaydık. Çekilmek zorunda kaldık. Fakat peşimize düşmüşlerdi. Hinata onları püskürtmek için geride kaldı. Bu da onun son görüşüm oldu."
Tsunade'nin yüzü kasılmıştı "Adi, aşağılık serseriler."
"Lanet olsun!" Naruto içinin öfkeyle kaynamaya başladığını hissetti. Hinata'yı bir an önce bulması gerekiyordu. Zamanı yoktu, derhal yola çıkmalıydı. "Tsunade-sama Hinata-cahn'ın geri getirilmesinde görev almak istiyorum."
Tsunade sert sesiyle "Aklından bile geçirme Naruto." dedi. "Konohagakure'den dışarı çıkamazsın. Akatsuki tehdidi kapıdayken böyle bir şeyi asla yapamam, biliyorsun." Sakura'ya döndü. "Gai-sensei'ye haber ilet. Takımıyla birlikte bir rehine kurtarma operasyonunda görev alacağını söyle. Kalanını ben anlatırım."
"Emredersiniz." Sakura odadan çıktı. Tsunade Kiba'ya baktı. "İki hafta boyunca yataktan kalkamazsın. Kendini yormamaya çalış." Naruto'yla birlikte dışarı çıktılar. Naruto koridorda ilerken Tsunade seslendi. "Naruto!"
Genç Ninja arkasını döndü. Bakışlarından neler hissettiğini anlamamak imkânsızdı. Tsunade "Seni ve köyün geleceğini korumaya çalışıyorum Naruto..." dedi. "Lütfen beni anla ve aptalca bir şey yapmaya kalkma."