- Siyah kraliçe Amber. Güzellik uykunuz burada bitmiştir.
Gözlerimi aniden açtım. Ağabeyim kızgın gözlerle bana bakıyordu. Sadece biraz fazla uyumuş olmalıyım.
Oldukça öfkeli görünen yüzüne daha fazla bakmadım. Yataktan fırladım. Ağabeyim kalkar kalkmaz kolumu tuttu. Acı içinde bağırma şansım yoktu. Aciz ve korkak olmakla suçlar ve aç bırakırdı beni.
- Bir kraliçe saat ona kadar uyumaz.
Kolumdan elini çekip beni yatağa fırlattı. Gözyaşlarım artık akmıyor yatağa. Kurudu o çeşme. Protesto etmeye hakkım yok. En çok anne ve babama kızgınım. Beni dünyaya niye getirdi ikisi ? Canavar olmayı kimse istemez. Haydut çetesi bana seçme şansı vermedi. Oysa demokrasi ile yönetilen binlerce ülke var yeryüzünde. Kurtlar seçme ve seçilme hakkını kaldırdı rafa.- Amber. Beni takip ediyorsun hemen.
Uykulu gözlerim ile ağabeyimin peşine takıldım. Eğitim sahasında ağabeyim doğrudan tekme attı bana. Yana çekildim.
- Amber. Bir korkak gibi davranma.
Ağabeyime vurmak için yumruk yaptım ellerimi. Son gördüğüm ağabeyimin kafası oldu. Burnum kırıldı. Kan elime damladı. Ağabeyim peçete falan getirmedi.
- Siyah kraliçe unvanını sana boşuna vermedim. Yarım saat içinde kaldığımız villadan ayrılıyoruz. Senin keyifli uykun, planımı bir kez daha Amber bozmasın.
Eğitim sahasını ağabeyim terk ederken burnum sızladı. Yardım elini beklemek hata olurdu.
Doğrudan haydut kurtların tiksindirici bakışlarını üstümde hissettim. Aldırış etmeden odama doğru koşmaya başladım.Banyoda bulunan aynaya gidince kurt formuna geçtim. Kurtların kırıkları daha çabuk iyileşir. Kurdum başıma gelenlerin benim hatam olduğunu söyledi. Sadece biraz fazla uyudu diye kız kardeşinin burnunu kıran caniler var mıdır acaba ? Dilerim her birinin nesli tükenip gitsin. Burnum daha rahat nefes aldığında insan formuna geri döndüm. Harika. Gözlerimin altına yayılan kan tabakası mor makyaj yapmış gibi gösteriyor beni. Ağabeyim Alex'in birçok kez beni dövmeye eğitim adı verdiğini biliyorum. Bıktım onun saçma sapan şiddet dolu haydut çetesinden. Siyahın içinde beyaz olmak istiyorum.
Kendi kanım bana zarar veriyordu. Alex'in ağabeyim olup olmadığından şüphe edince uykum kaçıyor geceleri.
Banyodan çıkar çıkmaz dolabın kapağını açtım. Bize ait olmayan villayı istila etmiştik. Dün geceden kalma iki kurabiyeyi saklamış olduğum montun cebinden aldım. Ağabeyim gelmeden odaya kurabiyeleri götürdüm mideye. Çekmeceyi çektim ve ağrı kesici ilaçtan bir tane aldım. Yatağın kenarındaki su şişesi ilacı yutarken yardımcı oldu.Ağabeyim Alex'in en nefret ettiği şeylerin başında su geliyor. Banyo yapmaz. Ve suyu az içer. İşi gücü enerji içecekleri. Uzun vadeli enerji içecekleri kalp sağlığını bozar. Kalp krizinden ölmesini bekledim. İki yıldır turp gibi sağlam karşımda. Suyun yarısını bitiriyorum. Yırtılmış olan giysileri çıkartıp banyoda bulunan çöpe atıyorum. Dolaptan tayt ve tunik alıyorum. Bana ait olmayan bu evin sahibinin giysileri ile idare edeceğim. Siyah bir çorap giyiniyorum. Ardından beyaz spor ayakkabı ile kombin tamam. Banyoya tekrar gidiyorum. Saçımı at kuyruğu yapıyorum.
Musluğu açıyorum. Sıcak su değiyor ellerime. Villayı özleyeceğim. Islak parmaklarım saçıma gidiyor. Böylece ağabeyimin önüme dökülen saçlarımdan rahatsız olma lüksü yok. İnek saçımı yalamış gibi oldum. Salona iner inmez Gabriel'in elindeki tepsiyi gördüm.
- Siyah kraliçe kahvaltı etmeden çıkmanıza gönlüm razı gelmedi.
Gabriel'in uzattığı tepsideki tostu yiyorum. Gabriel'in bana olan ilgisinin farkındayım. Fırsatını bulur ise yatağa atar beni. Gabriel ağabeyimin sağ kollarından biriydi. Onun adına testere ismini vermişti ağabeyim.Gabriel'in kanla sorunu vardı. Haydut çetesinin diğer üyelerini hiç benzemez. Öldürünce daha fazlasını talep eder. Bomba büyük alanda tahribat gücüne sahiptir. Gabriel ise boynunu ısırıp attığı rahat yüz kurdun kanıyla yoğrulur. Beş yüz kişiyi öldürmek için aramaktan vazgeçmez. Seri katil, kan canavarı, ölüm makinesi benim ona her saldırı sonrası koymuş olduğum lakaplar. Gabriel henüz 21 yaşındaydı. Eğitim sırasında üstünü çıkartıp atardı yere. Sol göğsünden kasık bölgesine inen yara izini kurdu kapatmayı başaramadı. Ben öyle bir pençe alsam garanti ölürdüm. Gabriel ise oturup üç koyun etini yiyip masadan kalkıyor.
Haydut çetesinin yemeğe en düşkün üyesi kendisi. Onu zehirlemek için kurt boğan otunu yediği kuzu çevirmenin üstüne attım. Ne bayıldı ne uykusu geldi. Elinde tuttuğu kahve dolu bardağı gösterdi bana.
- Siyah kraliçe Amber istemez misin kahve ?
Benimle dalga geçtiğini biliyordum.
- Hayır.
Bardağı bıraktığında aramızdaki mesafeyi kapattı. Yüzüne kurnazca bir gülüş yayıldı.
- Anlaşmaya göre sen benimsin Amber.
Dudaklarından dökülen cümle ile sarsıldım. Ağabeyim Alex'in benim için seçtiği Gabriel olabilir mi ? Ben ondan yaşça büyüğüm. Elimi çabuk tutup Gabriel'in ölmesini sağlamaz isen yatağında olurum. Onun gibi pisliğin bana dokunmasına izin veremem.Hep kaçak hayatı yaşıyorduk. Bizden daha sefil kimse yoktur. Ağabeyim Alex'in ormanda çadır kurup konaklama fikrine sıcak baktığı yoktu. Mutlaka yolda kimsenin kalmadığı yazlık evler olurdu. Ev ilan ederdi ağabeyim onları. Haydut çetesinin canına minnet tabiki.
Ağabeyimin sesini duydum.
- Amber nerede ?
Gabriel'in tost yaptım diye beni şikayet etme olasılığı vardı. Koşarak evin kapısını açtım.
- Geliyorum ağabey.
Haydut çetesinin bakışları ağabeyim için önemli hiç olmadı.
Tokat attı yüzüme.
- Sana zamanında hazır olmanı söylemiştim.Ağabeyimin şiddet eğiliminin tedavisi vardı. O ise böyle yaparak gücünü sergilediği düşünen beyinsiz bir bedenden ötesi değildi. Artık attığı tokatlar veya tekmeler bana hitap etmiyordu. Kum torbası benden daha özgüven doludur. Ara sıra biri onu düzelttim yerine koyar. Ağabeyim motorsiklet tutkunu. Ağabeyime sarılmak istemiyorum. Kask veriyor bana.
- Sıkı tutun ve düşüp ölmeyi aklından geçirme Amber.Oldu olacak beyin nakli yapsın bana. Ölmesini sağlayacak alfa kurt bulsam ilk ihanet edeceğim kişi ağabeyim. Karmaşık denklemlerin çözümü olur. Matematik kitabından daha zor geliyor bana hayatım. Türkiye'den ayrılmak adına havaalanına geldik. Ağabeyim pasaport kontrolünden geçerken kaçmayı düşünüyorum. Hemen arkamda Gabriel var. Fransa'ya doğru uçak yol alıyor. Masmavi gökyüzünde geçen saatlere takılıp kalamam. Uçaktan iner inmez motorlu başka haydut çetesi bizi karşılıyor. Çoğu muhtemelen bizim gibi para karşılığında sürüye zarar veren kurtlar.
Motor yolculuğu boyunca gördüğüm turistlere bakıyorum. Mutlulukla kameraya poz veriyor hepsi. Onlar gibi renkli bir hayatım olsun isterdim.
Otuz yılda gülmeyi mezara gömdüm. Sevilmeyi bilmedim. Aile kavramı bana derin dondurucuda bulunan sebzeleri hatırlattı.Haydut çetesine üye olduğum için eşimin utanç kaynağı olurum. Sürüsü beni istemez. Çocuklarımın gözünde eli kanlı bir anne görüntüsü beni boğuyor. Ağabeyimin sahip olduğu tavlada hepimiz birer taştan ibaret yaşıyoruz. Zarı atan ağabeyim değil kesinlikle. Başkalarının verdiği görevleri yerine getirmek kölelik. Köle olduğunu ise kabul etmez.
Günün birinde bizi yok etmesi için aynı kurtlar başkalarına servet verecek. Ağabeyim, maşa olarak kullanıldığı geç anlayacak. Onun emrindekiler yine sadece parayı düşünüyor. Maddi anlamda vaat edilen söze karakterini değiştiren herkes günün birinde öldürülür. İşiniz bitince size kimse sadık olduğunuz için arka çıkmayacaktır. Siz sırlara ortak olan ve daima gevezelik eden kişi hikayenin sonunda suçlu ilan edilirsiniz.
Kurt Krallığı'nın bize dur diye emir vermeme nedeni tam olarak bu. Haydut çetesi olarak onları tehdit edilebilecek kurtları zaten ağabeyim sayesinde ortadan kaldırıyor.Bu düzene son vereceğim. Alfanın oğlunu öldüren Gabriel ise ilk kanını dökecek olduğum haydut kurt şerefini vereceğim ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kraliçe 🙋
WerewolfBir alfanın aşık olacağı o güzel kızlardan biri değilim. Okurken oy vermeyi unutmayın.