15.Kapitola

785 74 2
                                    

Mam Petra ráda,ale to že je youtuber...ještě k tomu,když mě s nim lidi viděli,tak si myslí,že má obězní přítelkyni,protože to lidé dělají...někoho s někym vidí a hned jsou spolu a ještě,když je youtuber,kterýho teenageři stopují normálně na ulicích...No tak to páni...Dam si ukazováček a palec na kořen nosu a promnu si ho.

„...dobře Van?" Zaslechnu jen od Petrovy strany. Moc sem ho nevnímala,jak jsem přemýšlela. Ruku si zase dam podel těla.

„Ehhm...co?" zeptala jsem se ho,protože chci vědět co říkal.

„To je jedno..." mávnul nad tim rukou,zajímá mě co říkal,ale nechávam to být.

„Dobře..." řeknu a lehce kývnu hlavou. Nevim co bych měla říkat,jako bych ztratila řeč. Petr mě jen sledoval a taky mlčel. Po chvilce promluvil.

„Jestli se chceš na cokoliv zeptat, tak se zeptej..." řekl mi, kývla jsem na to hlavou.

„Je divný, že jsem o tobě neslyšela..." řekla jsem. „Kolik máš odběratelů? " zeptala jsem se ho a jen sledovala jak se podrbal na týle. „ 339 tisíc ..." řekl a nevinně se usmál. Kdyby má pusa nebyla na pantech, tak by se nejspíš už někde teď válela na zemi. 339 tisíc odběratelů?! Děláš si srandu?! Stále na něj zíram.

Petrovo pohled
Vanessa na mě zírá od tý doby co, jsem jí řekl kolik odběratelů mám. Nedivim se jí, taky bych byl dost překvapený, kdyby mi někdo něco takového řekl. Nejspíš musim nechat Vanessu, aby si to všechno promyslela. Jen si povzdychnu a rozhlédnu se kolem po zemi, zase se podívam na Vanessu.

„Van? Jdi domů a pořádně o všem popřemýšlej, dobře? " řekl jsem jí radši, protože vidim, jak moc usilovně nad tim přemýšlí, ani nejspíš neví co říct. Jen na to kývla hlavou.

„Buď si napíšeme nebo třeba i zavoláme,dobře? " řekla mi, tak jsem se pousmál.

„Dobře, Vaness..." řekl jsem jí a sledoval jak jde k domu.

„Zatim..." řekl jsem za ní.

„Zatim, Petře" řekla mi s malým usměvem a zašla do domu. Sám jsem se rozešel ke svému domu a cestou přemýšlel. Stejně se to musela jednou dozvědět. Podrbal jsem se na čele a zapřemýšlel. Možná to tak je i lepší...Zajímá mě co teď doma asi tak dělá. Všiml jsem si, že už jsem kousek od domu, divim se, že jsem nepotkal nikoho kdo by po mě chtěl podpis nebo vyfotit se.

Když už jsem došel ke dveřím domu, tak jsem si odemkl a vešel. Šel jsem rovnou do pokoje, sundal jsem si svou černou bundu a šel do sprchy. Ve sprše jsem na sebe pustil vlažnou vodu a pomalu stupňoval teplotu vody dokud mi nevyhovovala. Umyl jsem se, vylezl ze sprchy a osušil se.

Už v boxerkách a tričku s krátkým rukávem jsem se posadil do postele a opřel se zády o zeď . Zapnul jsem si na mobilu facebook, chvíli si prohlížel hlavní stránku a přidal status na mou stránku, že zítra přidam video. Všimnul jsem si, že je Vanessa online. Chvíli jsem váhal, ale po chvilce jsem se rozhodl jí napsat.

Já: Ahoj Vanesso, jen jsem ti chtěl napsat, že jsem ti to neřekl jen kvuli tomu, aby to nedopadlo tak, že by jame se bavili jen jako fanoušek a youtuber...prostě jsem chtěl, aby jsme byli jen jako kámarád a kamarádka...Je jen na tobě jak to převezmeš :) Já budu rád, když se budeme bavit dál, tak jako do teď :)

Po chvíli se mi ukázalo jen zobrazeno...

Ahoooj lidi :)) Tak je tu další část :) Omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala a taky se omlouvám, že je tato kapitola kratší :/ Ale já opravdu nemám čas a ani mi moc nejde psát...Mam to teď ve škole docela nabitý...Moc s touhle kapitolou spokojená nejsem, protože mi příjde, že se tu nic moc nestalo a že jsem napsala jeden nesmysl, který vy nazýváte kapitola,ale přidala jsem aspon něco. Netušim kdy napíšu další, protože toho mam docela i dost před sebou. Tak trošku už mi i dochází nápady toho co bych měla psát... Chci vás poprosit, aby jste si přečetli Slzy osudu, ( http://www.wattpad.com/story/31767431-slzy-osudu ) kamarádka začala také psát :) Podpořte jí taky prosím :) Zatim to co napsala je super příběh a věřim, že vás v příštích kapitolách zaujme :)
Moc děkuji za vaší podporu ♥
Omlouvám se za chyby :/
Mám vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat