ARKADAŞLAR ÖZÜR DİLERİM GEÇ YAZDIM .KAÇ GÜNDÜR WATTPADE GİRMİYORUM .AMA BU BÖLÜM EN UZUN BÖLÜM OLDU .UMARIM BEĞENİRSİNİZ :) FOTOĞRAFTA EMILY VAR
Ne kadar güzel bi zamanlamaydı .Bu kadar derdim varken bide Toby nin teklifiylemi uğraşıcaktım ?.Gözlerimi Toby den kaçırarak başka yerlere bakıyordum .En kötüsüde yanımda Tom varken bana böyle bi teklif etmesiydi.Toby bana merakla bakarken en sonunda dayanamayıp hafif bir gülümsemeyle konuşmaya başladı.
-Bir şey demiycek misin ?
Tobye baktığımda iri mavi gözlerini gözlerime dikmiş bana bakıyordu .Hafif bi tebessümle titrek sesimle cevap verdim.
-Ben ..bilmiyorum düşünmem lazım.
Tom Tobye bakarak sertce konuştu ve sonrada kolumdan sıkıca tutarak beni oradan uzaklaştırdı.
-Bilmiyorum hayır olarak geçiyo .Bunu anlamıycak kadar gerizekalı olma.
Toby nin konuşmasına izin vermeyerek oradan uzaklaştığımızda Tomun ellerinden sertce kurtulup sesimi yükselterek konuştum.
-Nerden biliyosun hayır dediğimi.Ona ben bilmiyorum dedim .Hayır değil !
Tom sinirli bir şekilde kahkaha attı .
-Ne yani kabulmu ediceksin ?
Gözlerimi devirerek başka bir yöne baktığımda Belinda Daelın yanında sinirli bir şekilde konuşuyordu .Onlara bakmaya devam ederken bir kaç saniye sonra Beth onların yanına geldi .Onlara anlamsızca bakarken bir yandan da ne konuştuklarını öğrenmek istiyordum .Dakikalarca sohbet edip birden bire kahkahalarla sohbet etmeleri sinir bozucuydu .Onlardan gözlerimi kaçırdıktan sonra müdür konuşmaya başladı .
-Her ne kadar kabullenmek istemesenizde sizler kan emici veya kurtlarsınız.Bunu unutmamanız gerekiyor.Normal insanlar gibi davranmayı bırakıp olduğunuz gibi davranın .O yüzden yarından itibaren okul çıkışları bir saat eğitim görüceksiniz .Bundan sonra sıkı eğitim olucak .
Diyip konuştuğu yerden hızla ayrıldı .O kadar yorgunluk çekip birde ayrıyetten eğitimmi görücektik .Bunların amacı sanırım bizi süründürmek .Herkes teker teker dağılmaya başlarken ben okul kapısının önünde Belindayı bekliyordum .Tabi her zamanki gibi Tom yanımdaydı .Belinda nın kafasını gördüğümde yüzüm gülmüştü taaki Dael ve Bethinde kafasını göreseye kadar.Belindanın amacı neydi .Bethle yakın olmalarını anlıyorumda Daella yakın olmaları şaşırtıcı ve komik bir durumdu .Belinda beni görüp yanıma gülerek geldiğinde surat ifadem istemesemde asıktı.Çünkü ona kırgındım .Odaya gidesiye kadar hiç birimiz konuşmamıştık .Kapıdan içeriye girdiğimde çantamı hızla yere atıp odama gittim.Ve pijamalarımı giyip rahata kavuştum .Mutfağa giderken Belinda salonda telefonla konuşuyordu .Onu aldırış etmeyip mutfağa gittiğimde atıştırmalık bir şeyler çıkarıp masaya oturdum .Ve yemeye başladım .Aklım Belinda daydı .Napmaya çalışıyordu ,amacı neydi anlayamamıştım .İlk önce Daella kavga ederek konuşaması sonra Bethle birlikte yakın olup kahkahalar etmesi tuaf bi durumdu .Ben dalıp gitmişken Belinda bağırarak şarkı söylemesiyle irkilmiştim.İyice yanıma yaklaşıp yanağıma sulu bir öpücük kondurdu .Sonrada buzdolabından atıştırmalık bir şeyler çıkarıp sandalyesini çekti ve karşıma oturdu .Mutlu ve heyecanlı gibiydi .Ona embesil gibi bakmaya devam ederken benimle alaycı ifadesiyle konuşmaya başladı .
-Bana niye öyle bakıyosun .
-Hiç , yok bişey .
Diyip tekrar yemeğime devam ettim .Belkide bir günlük takıldılar diye düşünüp konuyu kapatmaya karar verdim .Ama Belinda ısrarla açmaya çalışıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...