Iy okumalar ~
×××××
Ben dedemle babamın arasını nasıl düzeltilebilirim diye düşündüm sonra aklıma harika fikir geldi. Babamı korkutmak lazım dedemle, yani dedem hasta numarası yapmalı ve oğlunun ona sevdiğini duyması ve anlaması lâzımdı.
Bu planla mutlu şekilde dedemin çalışma odasına gittim.
"Benim torunum? Ne oldu?"
Dedem yerinden kalktı ve bana kucak açtı sevinerek koştum ve ona sarıldım. Dedem hasta görünüyordu.
"Babam dedemi seviyoy"
Dedem sadece he he der gibi güldü.
"Geyçekten!"
"Tamam torunum"
"Babam salak, dedemin onu sevdiğini bilmiyoy"
Biraz konuşmam abartı olmadan düzeliyor gibiydi.
"Olabilir"
Dedem kucağında benle yerine oturdu "Dedem çok çalıyoy dinlen"
"Babanın arkasını toplamak lazım"
Dedem gülümsedi "Dede seninle oyun oynayalım"
"Dinliyorum?"
"Sen çok hasta olmuş numara yap babamı inandır bak sonya babam nasıl oluyor!"
Dedem hayır diye tuttu ama akşam babamı sürpriz bekliyordu~
×××××
Ateş yorgunca baba evine gelmişti onu her zaman karşılayan kızını görmedi.
"Lara nerde?"
"Baba!"
Laranın korkmuş sesi başını hemen çevirmesine neden oldu.
"Ne oldu?"
Meltem ve Ateş küçük kıza doğru yürüyünce Lara yukarıya parmağını uzattı.
"Dedem!"
Ateş duyar duymaz babasının odasına koştu ama orda yoktu sonra kahyanın sesini duyunca odasına gitti babası kanepede uyuyordu ama endişeli adam ona bayıldığını söyledi.
"Neden nasıl oldu?"
"Bilmiyoruz bir anda oldu Ateş bey"
"Hemen ambulansı ara!"
Lara yukardan sesleri duydu ve Ayselin göğsüne başını koydu endişeli kadın küçük kızı sakinleştirmek için gülümseyerek herşeyin iyi olduğunu söyledi.
'Tabi üçümüzden başka birinin fikri yok bizim oynumuzdan'
Ambulans sesi ve sayre derken o akşam Vural Aslanı hastaneye yatırdılar.
Ateş yanından ayrılmadı babasının, babasının kızı Larada Ateşin kucağında uyuya kaldı.
"Vural beye daha çok dinlenmek gerek, stresten uzak kalması şart yaşından dolayı yorgunluğu.-"
Adamın ne yaşı var? 46 yaşında dedem!
Doktor Ateşe Vural Aslanın durumunu anlatı ve yarına taburcu olur dedi.
"Aysel Larayı eve götürün Meltem abla ile yanından ayrılmayın, yarın sabah yada öğlen geliriz bizde"
Lara habersiz başka birinin kucağına geçti çocuklara uyumak şarttı Lara sabahtan beri uyumadı bu yüzden uygunsuz yerde yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
Losowe⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...