3 osoba
Były przygotowania na egzamin. Wszyscy trenowali ciężki. Myśleli że będą walczyć z robotami. Izuku miał dziwne przeczucie do egzaminu praktycznego.
Właśnie pisali test. Izuku dostał drugie miejsce podczas gdy Momo zdobyła pierwsze. Izuku wyczuł swoim wyostrzonym nosem sensei'a.
- Trening się jednak zmienia.- mruknął zmęczony Aizawa.
Izuku rozszerzył swoje oczy.
~ Moje przeczucie?!~
Pomyślał Izuku.
- Ułożyliśmy was tak.1. Denki Kaminari i Ashido Mina vs Nezu
2. Rikido Sato i Kirishima Eijiro vs Cementoss
(Dobrze napisałam?)
3. Sero Hanta, Minoru Mineta i Hitoshi Shinso vs Midnight
4. Kyoka Jiro i Koda Koji vs Present Mic
5. Yaoyorozu Momo i Todoroki Shoto vs Aizawa-sensei
7. Asui Tsuyu i Tokoyami Fumikage vs ?
8. Ojiro Mashirao i Hagakure Toru vs ?
9. Mezo Shoji i Ochaco Uraraka vs Vlad King
10. Katsuki Bakugo i Midoriya Izuku vs All Might
(Nie pamiętam większości walk z Bnha więc dałam dwa randomowe)Izuku widząc z kim walczy uśmiechnął się. Podczas gdy Bakugo rozszerzył oczy.
- Kacchan~
- Tak Deku?- zaczął się pocić.
- Czas wymyślić plan~.- złapał Bakugo i odeszli.
Oboje wymyślili plan.Pierwsza "walka" była taka że dyrektor Nezu przechytrzył dwójkę nastolatków. Przez to ta dwójka przegrała. Mina i Kaminari po prostu była zbyt za głupia aby wygrać z kimś takim jak dyrektor Nezu.
Rikido Sato i Kirishima Eijiro na początku rzucili się bez planu na Cementoss'a.
Aż w końcu oboje chłopaki przegrali.
(Nie pamiętam jak było w anime)Trzy osoba drużyna Sero, Mineta i Hitoshi razem szli na przeciwko Midnight. Kobieta postanowiła wykorzystać słabość Minoru. Sero padł pod dymem Midnight. Minoru dał sobie chustę na nos i usta. Shinso też dał. Oboje przechytrzyli kobietę i wygrali ciągnąć za sobą Sero.
Koda wezwał robaczki i kazał im zaatakować Present Mic'a. Kyoka odwróciła uwagę bohatera. Przez to był nieświadomy tego że idzie na niego armia małych robaczków. Robaczki weszły mu pod ubrania i chodziły wszędzie gdzie się da. Present Mic miał łaskotki przez to upadł na tyłek i zaczął się śmiać. Oboje szybko pobiegli do bramy i wygrali.
Momo stworzyła kij abym się chronić przed sensei'em. Shoto powoli szedł, a za nim szła powoli Momo. Aizawa szybko ich zaatakował. Momo zasłoniła atak kijem. Shoto wystrzelił w jego stronę lodem.
Aizawa odskoczył. Podczas gdy Momo stworzyła małe bomby z podobizną sensei'a i rzuciła je na górę. Aizawa został oślepiony dymem. Potem Shoto go związał.
Skończyło się to wygraną Momo i Shoto.Asui i Tokoyami stoczyli walkę z facetem od klonów.
(Nie pamiętam jego kswyki bohaterskiej)
Asui złapała Tokoyami'ego w pasie swoim językiem i skoczyła wysoko. Dotarli do bramy i wygrali.Timeskip~
Nadeszła pora na ostatnią walkę. Izuku i Katsuki założyli swoje stroje bohaterskie.
Izuku w końcu miał strój bohaterski i trochę na niego się na czekał.
Strój wyglądał tak:
CZYTASZ
Izuku Ghoul: Jednooki Król ||BakuDeku||
FanfictionIzuku Midoriya. Chłopiec który został uznany za martwego w wieku dwunastu lat. Został pożarty przez ghula na oczach Katsuki'ego Bakugo. Katsuki załamał się śmiercią przyjaciela i zaczął ciężej trenować aby wypatroszyć Ghoule. Przez ten czas gdy Kats...