🕊️'ember.blair8: A small art museum trip.
@shineelainia8🗨️799 🔃366 💙1.374
🌸✨🌸
Sabah güneş ışıkları yüzüme çarparken uyandım ve yataktan kalkıp odamda ki banyoma gidip yüzüme su çarptım. Yatağımı düzeltip kıyafetlerimi değiştirdim ve Ember'ın odasına gidip onu uyandırdım.
Sayıklayarak uyandığında bu haline gülüp mutfağa geçtim. Buzdolabından aldığım favori gevreğimi ve sütümü çıkardım. Üst dolapların birinden iki kase çıkardım. Ember ve kendim için gevrek hazırladım. Onlarıda yemek masasının üstüne koyduğumda Ember elini yüzünü yıkamış ve kendine gelmişti.
İlk günden iş yapmıyacağımız için dışarıda gezme planları yaptık ve en sonunda sanat müzesine gitmeyi kararlaştırdık. Ember odasına çekilip hazırlanırken ben bulaşıkları toplayıp yıkadım ve sonra birlikte daireden çıktık.
Yürüyerek ve arada mağazalara girerek yarım saat içinde istediğimiz yere vardık. Bir-iki saat boyunca oldukça geniş Seattle Sanat Müzesini gezdikten sonra apartmanın hemen altında olan Rain Cafe'ye geçtik ve akşam yemeğimizi orada yedik.İlk günümüzü oldukça sıradan ve olaysız geçirmiştik.
2 gün sonra...
İki gündür sürekli stüdyoya gidip geliyor ve çekilecek yeni filmin şarkılarını seslendiriyordum. Aynı zamanda hala beni başrolde oynamaya ikna etmeye çalışan filim yapımcısı Tom abi ile inatlaşıyordum.
"Hadi ama Elainia! Bu rol için aradığım kişisin. Bundan kesinlikle eminim." dedi elleriyle hızlı hızlı hareketler yapıp beni gaza getirmeye çalışan sesiyle.
Kafamı bir kez daha olumsuz anlamda salladım. "Olmaz." dedim sondaki z'yi uzatarak.
Tam ağzını açmış konuşacak iken arkadan duyduğumuz sesle ikimizin gözleri otarafa döndü.
"Bende bunu onaylıyorum. Hadi ama Elainia sadece ufak bir rol."
Gözlerimi açıp karşımda duran Aidan'a baktım. Tom abi koşeden atlayıp, "Tam zamanında geldin Aidan. Bende Elainia başrol için ikna etmeye çalışıyordum. Şimdi karşılıklı konuşun sende başrolsün onu ikna etmeye çalış." dedi.
Başrol. Aidan ile birlikte.
Tom abi diğer odaya geçerken Aidan ile baş başa kaldık. Ona bakıp, "Ne zaman döndün?" diye sordum merakla.
Odada bulunan tekli koltuklardan birine otururken, "Dün akşam." dedi.
Bende onun karşısında bulunan koltuğa oturup, "Hiç boşa yorulma, başrolde oynamıyacağım." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¯Işıklar Senin Üzerinde Parlar¯ HK ¯✔️¯
FanfictionElainia annesinin isteği üzerine şarkıcı olan yetenekli ve güzel bir kızdı ama her şey çok güzel gidiyor dediği bir anda annesini trafik kazasında kaybetti. Üstüne gelen linçler ve annesinin kaybından sonra kendi benliğini kaybederken kader ağlarını...