13.

729 11 0
                                    

Ráno jako skoro každý den mě budí zvuk budíku v 6:00. Vstanu a udělám to je ve zvyku ranní hygiena, vlasy a obleču se. Vyrážím do práce a v hlavě nemám nic jiného než Dominika. Proč mi tohle dělá? Vkročím do Caffetterie s plnou hlavou myšlenek o Dominikovi. Uvážu si okolo pasu černou zástěru a začínám obsluhovat zákazníky. Dneska mi to vůbec neutíká. Jediné na co myslím je Dominik. Když mám pauzu tak vezmu mému kolegovi cigarety ze šaten a jdu po dlouhé době kouřit, když nepočítám to u kluků.

"Ty kouříš?" řekne za mnou mužský hlas. Šimon.

"Já- promiň, že jsem ti je vzala" omluvím se. Šimon si ke mne přisedne a vytáhne si cigarety z kráby a zapálí si také.

"V pohodě" odpoví mi a oba potahujeme z cigaret.

"Tak já budu muset končí mi pauza" řeknu a zvednu se.

"Jasný, mě bude taky končit" odhodí nedopalek  cigarety a oba jdeme znovu obsluhovat zákazníky. Cestou domů jsem se stavila v trafice a koupila si malborky. Doma jsem okolo čtvrté a jdu si udělat jídlo. Dělám si salát z kuskusu. Jídlo si beru k filmu a začínám jist i koukat na film. Když dojím jdu dokoukat film potom mě už nebaví a tak mám v hlavě zase Dominika. Jdu mu napsat. Proč mi to dělá kurva. Motá mi hlavu a z té hlavy ho nedokážu dostat! Mám rozepsanou zprávu, ale po chvíli ji smažu. Nebudu jako ty děvky co za nim dolézají. Zvýšilo by se mu ego i když to už ani možná nejde.

Jdu do sprchy a rovnou si umývám i vlasy. Slyším zvonek a tak z donucení musím jít otevřít. Zabalím se do ručníků a vydám se ke dveřím.

"Co tu děláš?" řeknu udiveně když vidim Pepu.

"Hledám Dominika s Jakubem" odpoví mi.

"No tady nejsou jestli myslíš tohle" řeknu mu a pustím ho dovnitř. Zuje si boty a jde do obýváku.

"Já si jdu něco na sebe vzít, hned jsem tady" řeknu Pepovi a jdu si obléct tepláky na spaní a volné tričko s krátkým rukávem.

"Jsem tu" řeknu když vejdu do obýváku. Pepa se jen usměje a já si jdu sednout k němu na gauč.

"Proč je vůbec hledáš?" zeptám se.

"Máme točit klip a ty dva asi někde chlastají nebo nevím" odpoví mi. To je hezky no já se kvůli Dominikovi trápím a on chlastá.

"Aha" odpovím a nahodím falešný úsměv.

"Hele my o vlku a on se objeví" řekne Pepa a ukáže mi na jeho mobilu jak mu volá Kuba.

"Tyvole sorry ztratili jsme pojem o čase a Dominik nejspíš někde šuká" řekne Kuba a koukneme s Pepou na sebe. Pepa dal hlasitý odposlech.

"Tak bez najít kurva" odpoví Pepa naštvaně a tipne hovor. Já jsem zesmutněla, protože Dominik už šuká někde jinou.

"Copak?" zeptá se Pepa, když vidí, že nejsem úplně ok.

"Ale nic" odpovím a nahodím znovu falešný úsměv.

"Vyklop to na mě" řekne mi Pepa. Chvíli mlčím, ale po chvíli to Pepovi řeknu.

"... a on teď šuká někde s jinou děvkou" odpovím a stéká mi tepla slza po tváři. Pepa mi ji palcem utřel a sevřel mě do objetí.

"Dominik takovej je prostě, nesmis k němu nic cítit jen ti to ublíží" řekne mi Pepa v objetí. Když se odtrhneme jen se na sebe usmějeme.

"No já už budu muset" řekne Pepa a zvedá se z gauče.

"Jasný" odpovím a jdu za ním do chodby.

"Tak ahoj" řekne mi Pepa a obejme mě.

"Ahoj" zamumlám do objetí a Pepa mizí ve dveřích. Jdu si lehnout do postele, vlasy mi mezitím vyschly. Jak řekl Pepa nesmím k němu nic cítit. Přemítám si v hlavě Pepovi slova. Z přemýšlení po chvíli upadám do říše snů.


Další kapitola!
Omlouvám se za chyby! <3

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat