Au trecut 7 ani de la tragicul accident, am incetat sa cred ca ceva ii va readuce inapoi, totul e inzadar.... sunt morti.
Sunt o fata inalta, destul de usoara pentru a fi purtata ca o pana deasupra tuturor , am parul lung si blond ca un spic de grau si ochii de culoarea marii. Pielea alba este acoperita din loc in loc de linii rosiatice care mai de care mai adanca .
Este o zi de sambata ca oricare alta. Stau intinsa in pat cu ochii ațintiți spre tavan. Eliza , ma cunosc cu ea decand aveam 5 ani , pe atunci eram cele mai bune prietene , dar acum s-a schimbat . Mai nou trece pe la mine de fiecare data cand se cearta cu noul ei iubit Patrik, inainte totul era ok acum nush ce se intampla cu ei,se cearta cam des.
Cobor jos unde " scumpa mea" matusa isi soarbe cafeaua parca scarbita de lumea ce o inconjoara.
- Vezi ca azi trebuie sa faci curat!! Sper ca nu ai uitat!!
- Da, matusa , si las capul in jos .
- Gasesti tu ceva prin frigider.
- Da , ma voi descurca .
Se ridica de pe scaun .Observ ca sa imbracat foarte elegant ,( o fusta mai scurta stramta si neagra , o camasa decoltata si o pereche de platforme) cu niste haine pe care nu le-am mai vazut.
Tranteste usa. La poarta casei vorbea cu un barbat bine facut imbracat la costum, lipesc urechea de usa si incerc sa inteleg ce vorbesc cei doi:
- Ce ai rezolvat, cu treaba aia?
- O , scumpule , ti-am promis,asa ca am rezolvat.
- Deci, plecam?
- Da, scumpule.
Apoi un zgomot puternic de masina se aude si pleaca. Ma intreb oare ce au rezolvat?? Probabil ca era ceva legat de servici.
Ma duc in bucatarie imi fac o omleta si imi pun un pahar cu suc de portocale pe care le savurez cu multa pofta.
Ma apuc de facut curat , in debaraua din hol era o cutie plina cu casete si fotografii din care erau taiate unele colturi. Pe casete scriau fel si fel de chestii, probabil ca e vorba de un copil dar nu se stie daca sunt eu sau alcineva: " Primii pasi" , "Ma-ma ". Pun una dintre casete la televizor si uitandu-ma cu atentie observ ca era mama.
Cineva a pasat pe clanta dar usa era inchisa asa ca a inceput sa apese insistent pe sonerie. Speriata strang repede lucrurile si bag cutia inapoi in debara. Fug repede spre usa si observ ca nu era decat Eliza, ma simteam usurata.Avea rimelul intins peste tot si ochii rosi, deci cu siguranta a plans . Ma ia in brate si pentru cateva minute se oprește s
din plans :
- Haide sa intram, spun eu.
- Bine.
Se aseaza pe canapea se ghemuieste intr-un colt si se uita cu ochii in larimi la mine:
- Ce sa intamplat? Vrei sa iti aduc un pahar cu apa? Intreb eu curioasa.
- Nu, multumesc. Nici nu stiu cu ce sa incep.
- Pai cu inceputul, spun eu usor sarcastica.
- Pai am intrat in casa..... si face o pauza destul de lunga.
- Asa , continua.
- Pat .... Patrik era cu o tipa spalacita in pat. Si isi lasa capul pe umarul meu facund loc la lacrimi sa se prelinga.
- Lasa-l , va regreta nu iti fa griji. Poti sta aici in seara asta daca doresti.
- Nu deranjez?
- Sigur ca nu.
Cineva bate la usa. Ma ridic de pe fotoliu si ma indrept catre usa . Inainte sa deschid ma uit pe geam si il vad chiar pe Patrik.
- Deschide !! Stiu ca este aici!
Eliza urca sus si se ascunde in camera mea si imi face semn sa nu ii spun ca este aici. Zis si facut , deschid usa , el se apropie de mine ma impinge si apoi incepe sa tipe:
- Unde e ?? Spune-mi unde este!!!
- Cine ? Spun pe un glas suav.
- Elisabeth, cum cine!
- Nu este aici, nu am mai vorbit cu ea de mult timp.
Iese pe usa si incepe sa fuga , nu inteleg ce la apucat, oare Eliza nu mi-a zis tot? Urc sus la ea si o vad din nou plangand.
Hotarasc sa o las in pace momentan , poate e prea mult pentru ea .
- Haide sa facem niste popcorn si sa ne uitam la un film , spun eu usor confuza de evenimentul de mai devreme.
- Bine , şi apropo chiar imi pare rau ca te-am lasat balta pentru el , nu merita . Am crezut ca e diferit , bine poate e doar la felul cum inseala, si incepe sa zambeasca.
Coboram jos eu ma duc sa fac floricelele iar ea pregateste o comedie. Pe la jumatea filmului ea adoarme asa ca sting televizorul , iau o patura si o invelesc apoi ma duc sa fac un dush.
Nici nu ies bine din cada ca un zgomot ma face sa tresar , ma imbrac repede si ies din baie, ma indrept spre bucatarie de undr se auzea zgomotul. Lumina de la telefon ma orbea... imi dau seama ca defaot m-am speriat degeaba . Iau telefonul si raspund , o voce feminina se aude:
- Alo??
- aa...alo!
- Jessi ..tu esti scumpo??
- Da , sa intamplat ceva ?
- Unde este ingerasul meu?? Nu a mai raspuns de zile bune la telefon...
- Pai este la mine , doarme ... o sa ii pun sa va sune , va promit.
- Multumesc scumpo.
- Stati linistita , nu va mai faceti griji.
- Bine , noapte buna.
- nopate buna.
Imi iau o patura si ma asez langa Eliza. Nu am mai vazut de mult atata timp langa mine , ma bucur ca in sfarsit am recuperato si e langa mine.
CITEȘTI
Dragoste cu peripeții
RomanceNu vi se pare ca timpul trece cam repede, ca Dumnezeu ia de langa noi oamenii cei mai dragi si ne lasa singuri sa ne luptam printre miile de oameni? Jessi Brown o simpla adolescenta de 17 ani , o fata cuminte , inteligenta profund afectata de moar...