Compromisul inimii- cu fiecare zi

33 0 0
                                    

30 ianuarie
Entuziasmul...cel puțin astăzi dimineața il aveam. Dar acum am rămas cu o minte plina de întrebări si nici un răspuns. Entuziasmul mi-a dispărut când am primit un mesaj de la amiga. Îmi spunea ca nu vine la tineret. Afara, chiar bătea vântul foarte tare... Prin urmare , nu m-am dus nici eu. Desi știam ca Thomas va fi acolo. Am compus niste versuri frumoase despre ivirea zorilor , momentul meu preferat din zi , vântul cu adierea dulce , sentimente ....mister.

7 februarie
SZERELEM ( dragostea , in lb.maghiara) , poate nu voi cunoaște niciodată acest cuvânt la rădăcina , in profunzimea lui , acolo unde izvorăște. Fiindcă rădăcina e la Dumnezeu. E ceva viu , exista. Privește , contempla ...cineva spunea ca bucuria cea mai mare a vieții este contemplarea frumuseții.
Îmi amintesc clar ziua in care i-am aflat numele - Thomas Philip Kulcsar. Adevărul este , si trebuie sa recunosc ca e foarte drăguț sau cel puțin așa pare. E matur si copilăros in același timp ...are grija întotdeauna sa facă ceva foarte bine. Stiu ca sunt la o vârstă tânără ca sa stiu de acum ce îmi place. Poate lucrurile se vor schimba , poate nu.

18 martie
Draga mama,
Am învățat de la tine sa fiu puternica si cred ca sunt cine sunt astăzi datorita educației pe care am primit-o de la tine. La multi ani! Te iubesc!

26 martie
Stiu ca nu voi putea sa evit foarte mult timp acest sentiment. Va trebui probabil sa dau ochii cu el , dar nu am inca o idee foarte clara despre ce ii voi spune lui Thomas.
E foarte drăguț , e un băiat pe care nu e deloc greu să-l placi. Ar trebui oare sa vorbesc cu el? Trebuie să-i spun ce simt? E așa de greu sa iau o hotărâre.

2 aprilie
Îmi zboară gândul la el , pur si simplu , fara motiv. Încerc , insa sa nu acord prea multa atenție. Una dintre rezoluțiile acestui an este sa încerc sa iau lucrurile mai ușor. Astăzi ploua. Am vorbit cu amiga la telefon si ea îmi spunea ca de mica a detestat ploaia. O deprima. Eu nu o iau atât de tragic. Sigur, iubesc soarele , îmi place la nebunie, poate si pentru ca m-am născut vara. Dar asta nu înseamnă ca nu poate să-mi placa si ploaia.
Ziua de mâine e speciala. De ce? Pentru ca are loc un eveniment organizat de Radio Vocea Evangheliei , la care participa si Alin si Emima Timofte. De-abia aștept.

10 aprilie
Nu vreau sa ma gândesc la nimic. Sper sa nu-l vad duminica, pentru ca altfel ma voi înroși din cap pana in picioare. Dezastru. Dezastru. Dezastru. De ce in realitate totul e atât de greu? M-am oprit cu amiga sa bem un milkshake de căpșuni. In timpul acesta , ea m-a întrebat cum merge ce Tamaș. Evident , nu prea aveam chef sa vorbesc despre asta. Am răspuns simplu si neinspirat.
Chiar daca îmi place de el , si chiar țin la el foarte mult , o sa ma comport cum am facut-o si pana acum.

Compromisul inimii - cu fiecare ziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum