Twentythree

107 10 1
                                    

!VAROVÁNÍ!
ZLATÍČKA MÁ KRÁSNÁ, OPĚT JSME SE DOSTALI KE KAPITOLE, KTERÁ BUDE DRSNĚJŠÍHO CHARAKTERU, A PROTO BYCH BYLA RÁDA, ABY TI Z VÁS, KTEŘÍ MAJÍ CITLIVĚJŠÍ POVAHU, TUTO KAPITOLKU OPĚT PŘESKOČILI. SLIBUJI, ŽE NIC OVLIVŇUJÍCÍ NÁŠ PŘÍBĚH SE V TÉTO KAPITOLE NESTANE.
UPOZORŇUJI TAKÉ, ŽE KAPITOLA BUDE MÍT ZVRÁCENÝ DĚJ, A TAK VARUJI VŠECHNY ČTENÁŘE, ŽE ČTENÍ DOPORUČUJI NA VLASTNÍ RIZIKO!!
ALL THE LOVE S

,,...Ale ty musíš být vyjímečný."

S touto větou v uších mě mé nohy nesly vstříc novému, a to zabití člověka, u čehož jsem doufal, že mě má psychika nezklame a já to zvládnu až do konce. Vešel jsem do místnosti, kde ležel chlapec okolo osmnácti let. Adrenalin v tu chvíli rozproudil všechnu krev v mých žilách tak, že kdyby se měla změřit rychlost jejího toku, naměřili byste tak dvěstě kilometrů za hodinu. Harold mi rukou naznačil, že musím být ticho. Přikývl jsem a se sklopenou hlavou jsem přešel k němu.

Chlapec na posteli sebou začal házet a zařezávat si tak želíska do zápěstí a kotníků. Bylo mi ho vcelku líto, ale jeden pohled do Haroldových očí a věděl jsem, že lítost musí jít stranou, jestli chci přežít.

User799: Vyřezej tý čubce na břicho JSEM COURA!

User865: Uřízni tomu drobečkovi nos!

Harold mi podal nůž a pokynul mi hlavou, že si mohu vybrat, co udělám. Vybral jsem si ten nápis. Mé oči se setkaly s pohledem onoho chlapce, který se na mně díval s naprostou hrůzou v očích. Oči mi automaticky vystřelily vyhledat ty Haroldovi a ten jen pokynul v souhlasu, že mám opravdu začít, jinak bude zle

První zářez pro mně byl naprostým překročením mých hranic a to díky chlapcovu vyjeknutí. Nikdy jsem nikomu záměrně neublížil a to ani ve vzteku. Nebyl jsem té povahy, ale přesto mě něco nutilo v tom pokračovat. To něco byl strach o svůj život. Ztratil jsem se ve svých myšlenkách natolik, že jsem si ani neuvědomil, že nápis na chlapcově těle je už dávno hotov. Harold si ode mně převzal nůž a mrknutím oka začal chlapci zařezávat kudlu do kořenu nosu, odkud pokračoval až k nosní přepážce, kterou rozřezával jako poslední, aby oddělil nos od obličeje. Na obrazovce opět vyskákalo množství zpráv o tom, co chlapci máme provést a mně nepřestávala udivovat lidská krutost.

User686: Narvi mu do prdele nůž

User909: Vydloubni mu obě oči

User765: Vyřízni mu jazyk

User445: Rozřízni mu péro na polovinu

User323: Usekni mu ruku

Než jsem se nadál, tak chlapec skončil bez ruky, bez jednoho oka a ušních lalůčků a s nožem v zadku. Chlapec prosil o smrt. Na život už neměl sílu a s tím, jak byl znetvořený by se mu určitě žít nechtělo. Spojil jsem pohled s tím Haroldovým, ale v ten moment jsem se v těch očích ztratil. Byly tmavě zelené. Jeho zorničky byly rozšířené, jako po požití nějaké omamné látky. Oba jsme drželi nůž a on zašeptal tak, abych to slyšel jen já: ,, Rozřezej mu ptáka." a já ho poslechl. Rozklepanou rukou jsem se přiblížil k mladíkově chloubě a podíval se mu do tváře. Díval se na mně jedním okem s výrazem, který prosil o smrt. Nevěděl jsem sice jak, ale začal jsem. Probodl jsem mladíkovi kořen penisu a společně s šíleným strachem se k mým uším dostavil i hrdelný výkřik onoho blonďáka. Rychlým tažením nože byla mládencova chlouba rozříznutá na dvě poloviny a aniž bych si toho všiml, tak i jeho druhá ruka byla pryč. Byl jsem naprosto mimo, naprosto zničený.

User678: Dokončete to!

User555: Rozřezejte mu hrudník a polejte ho vroucí vodou!

Haroldova čepel se zabodla do mladíkova hrudníku a já jen pozoroval, jak mu pomalu, ale jistě páře hrudník s hlasitým zvukem praskání kostí. Mezitím jsem, na Haroldův rozkaz, vzal konev s vroucí vodou, která se před chvílí dovařila na stolku opodál a vylil jí chlapci přímo na už dost zohavený obličej. Chlapec naříkal nad tou bolestí způsobovanou čepelí a horkou vodou, jako nějaké raněné zvíře a prosil o smrt, kterou mu kudrnáč mile rád dopřál. Zabodl mu nůž do odhaleného srdečního svalu a ukončil tak jeho dlouhé trápení. Rozplakal jsem se.

Harold ke mně přistoupil a vlepil mi facku.
Otočil si mě k sobě zády a položil mě hrudníkem na mrtvého chlapce. Plakal jsem. Roztrhl mi legíny uprostřed zadku, aby mě přes něj mohl plácnout a zatlačit do mně bez přípravy svou chloubu.

Tady to utnu, miláčkové moji,protože mi přijde, že zvrácenosti v této kapitole není málo.
Ráda bych vás poprosila, abyste tyto kapitoly brali jako výplod mé bujné fantazie a nepsali mi sem
nenávistné komentáře. Byli jste dopředu varováni o povaze této kapitoli.
Love u all S

GAME OF LIFE           *prohíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat