Zoro ve Sanji koşmaya devam ettiler.
Ne konuştular ne de el ele tutuşmaları hakkında bir yorum yaptılar. Dönemeç geldiğinde hızla döndüler ve ikisi de dondu.
Sesin sahibi kadın yerde kanlar içinde yatıyordu. Üstünde ise elleri kana bulanmış olan pelerinli ve yeşil saçlı bir duruyordu.
Sanji sessizce " Yonji..." Diye fısıldadı.
Bahsedilen Yonji başını çevirip abisine ve Zoro'ya baktı.
Gözleri tanımayla büyüdüğünde yüzünde iğrenç bir sırıtış belirdi.
" Sanji," dedi garip bir aksanla " gerçekten yaşadığını düşünmemiştim"
Sanji oldukça hafiften titremeye başladı.
Durumu fark eden Zoro, " bu da kim Cook?" Diye sordu.
Sanji sessiz kalınca sorusunu Yonji cevapladı, " bu başarısızlığın ondan çok daha üstün olan kardeşiyim"
( Yazar burda kendi kendine durdu ve düşündü, " abarttım mı amk?")
Sanji yumruğunu sıktı. Ne zaman o çok eskiden kalma sıfatı duyduğunda geçmişinde ki travma güçlenirdi.
Zoro suskun kalmıştı ancak sinirlendiği belliydi ki kılıcını çekmeye her an hazır görünüyordu.
" Peki sen kimsin?" Diye sordu Yonji Zoro'ya doğru.
" Roronoa Zoro ve az sonra birilerini çok fena kesecek bir adam"
Yonji sırıtıp dövüş pozisyonuna geçti ve bunu gören marimo da kılıcını tamamen çıkardı ancak Sanji elini Zoro'nun önüne uzatıp durmasını işaret etti.
" Sen karışma bu benimle ilgili" dedi Sanji bir sigara yakmak için elini geri çekerken.
Zoro'nun kafası karıştı. İzin vermeli mi, yoksa hayır diyip dövüşmelimiydi?
Ancak bir süre düşündü ve Yonji'nin ona karşı söylediği şeyleri düşünürsek Sanji'nin dövüşmesi gerekirdi.
Kılıçlarını geri kınına koydu.
Beklenmedik bir şekilde Sanji Zoro'ya yaklaştı ve şöyle dedi, " benim dövüşüme şimdi ne olursa olsun karışma, ayrıca yerde yatan güzel bayanı da Chooper'a götürmelisin."
" Beni anlıyormusun?"
Zoro, Sanji'nin dediklerini asla yapmak istemez. Ama bir kereliğine Sanji'nin yüzündeki ifadeden dolayı, " tamam" dedi.
Koşarak kadının yanına gitti ve onu sırtlayıp koşmaya başladı.
Aslında nereye gittiğini bilmiyordu. Ancak ordan uzaklaşıp Aşçıyı kardeşiyle yanlız bırakması gerektiğini biliyordu.
.........................
Franky ve Usoop Sunnye geri dönmüş ve Brook'un güzel keman sesi ile bir iki tamirat işlerini hallediyorlardı.
Bu güzel, huzurlu ortamı bozan şey ise revirin kapısının çarpılarak açılması oldu.
" Oi Chooper! Kapıya daha çok dikkat et!" Dedi Franky.
Ancak Chooper aldırış etmemiş görünüyordu. Sadece öylece duruyordu ve elinde ki kağıtta yazan değerlere dikkat ile bakıyordu.
Durumu fark etmiş olan Brook, " ne oldu Chooper-san?" Diye sordu.
Chooper elinde ki kağıtı gösterdi ancak orda bulunan üçlü hiç birşey anlamadıkları için bir açıklama bekler gibi Chooper'a baktı.
Chooper yutkundu ve elinde ki değerleri tekrar gözden gezdirdi.
Usoop, " yanlış bir şey mi var? Test sonuç vermedi mi" Diye sordu.
Chooper başını sağa sola salladı ve " testi yapmayı başardım ama sonuç çok saçma" dedi.
Meraklanan üçlü " nasıl saçma?" " Akira-sanın annesini buldun mu yani?" Gibi sorular sormaya başladı.
Chooper onları durdurup boğazını temizledi, " burda çıkan sonuçlara göre Akira'nın annesi..."
" Sa-Sanji " dedi Chooper.
_______________________
Piç yazarınızın kritik durumlarda bırakmak gibi bir sıkıntısı var.
Akira'nın annesi açığa çıktı! Sanji, Yonji ile buluştu ve onunla savaşacak gibi.
Tamam sıradan bitirmeyi de yaptığıma göree ne yazabilirim buraya...
Bölüm kısa biliyorum ama benim tam geri kalanını isteyeceğin yerlerde bitirmek gibi bir huyum olduğu gerçek.
Yani acun taktiği kunlanıyorum.
Umarım sevmişsindir. Açıkcası gittiği yön benim baya hoşuma gidiyor çünkü stealth black olayları aşırı hoşuma gidiyor.
Herneyse okuduğunuz için teşekkürler!
Fazla buldum bir sürü koyayim dedim ama sonda ki nxnxndndnnc
518 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Kurtarmak
FanficTayfa yeni dünya da yol alırken bir anda kendini Zoro'nun oğlu olarak tanıtan ve annesini ölümden kurtarmak için geldiğini söyleyen bir çocuk Sunny de ortaya çıkar. Açıklama nedense çok hoşuma gitti ama bir türlü kapak fotoğrafı bulamadım xndndnnd. ...