ZT 6

1.2K 16 2
                                    

'Şaşırdım'
'Neden'
'Genelev falan diyince normal bir ev falan sandım ama burası-'
'Bayağı lüks dimi'

Kafamı sallarken paranın bir kere daha yanlış insanlarda olduğunu anlamıştım.
Sırf insanlar paraları olduğu için böyle yerlere gelip kadınları satın alıyorlar ve gece boyunca onları köleleri yapıyorlar.

'Hakan ikra hanımı kadınların hazırlık odalarına çıkar '
'Tabi efendim'

Merih bana dönerken bende gözlerimi altın duvarlardan çevirip ona bakmıştım.

'Burası çok tehlikeli biryer dikkatli ol'

Madem tehlikeliyse beni neden buraya getirdi diye düşünmeden edememiştim.
Zaten aklım hala bu konuyla ilgili oldukça karışıktı.

Burda ne yapacağımı dahi bilmiyordum neden beni seçmişti.

Kafamda dolanan binlerce soruyu kafamın bir köşesine itmiştim.
Sorularımın cevaplarını elbet bir gün bulacaktım ama şimdi değildi.

Hakan denilen adam önden yürümeye başladığında bende onu takip etmeye başlamıştım.

Asansörün önüne geldiğimizde hakan düğmeye basıp beklemeye başlamıştık.
Kısa bir süre sonra asansör gelince önden geçmem için hakan kenara çekilmişti.

Bende önden asansöre bindiğimde hakanda binerek 7. Katın düğmesine basmıştı.

Asansör durunca önden tekrar hakan çıkınca bende peşinden çıkmıştım.
Koridorun sonundaki kapının önüne geldiğimizde hakan durup bana dönerek elindeki kağıdı bana vermişti.

'Yapacağınız bütün işler burda ikra hanım..kadınların giyimiyle ilgilenecek onları müşterilerin hangi odada olduklarını söyleyeceksiniz...'

Hepsi bu kadarmıydı. Bunu küçük bir çocuk bile yapardı neden bu kadar kolay bir işi bana vermişti anlamıyordum.

'İçeride kadınlar sizi beklemekte efendim size en ufak bir saygısızlık yapmayacaklardır , yani sizden haberleri var..'

Kafamı sallarken hakan önümde saygıyla eğilip yanımdan uzaklaşmıştı.
Kaşlarımı çatarak elimdeki kağıdı açmıştım.

Gözlerimle yazıların üstünden ufak ufak giderken herşeyin hakanın anlattığı gibi olduğunu görmüştüm.

Ama tek bir madde daha vardı.

Merih karahanlı bir kadını isterse o kadın daha güzel hazırlanmalı ve daha çekici olmalıdır.

Demek burda merih bey sadece müşterilere hizmet vermiyordu , asıl hizmeti kendide alıyordu.

Gözlerimi devirip kapının kulpunu tutup indirmemle karşımdaki manzarayla ağzım açık kalmıştı.

Burası kadınların odası olması gerekiyordu , peki tanımadığım bu adam neden iki tane kızı kucağına almış ve heryerlerini elliyordu.

Diğer kızlarda dahil olmak üzere herkesin bakışı bana dönerken adamın kısa bir anlığına bana bakıp beni süzdüğünü fark etmiştim.

'Yenimisin'

Kafamı sallarken ne diyceğimi bilmiyordum.
Yenimiyim diye sorduğunda hangi anlamda sorduğunu anlamamıştım ama evet burda yeni bugün işe başlamıştım.

'Güzel merih bu sefer güzel parça seçmiş'

Ne dediğini bile anlamamıştım ama adamın tek bir işaretiyle kucağındaki kadınlar kalktığında adam bana doğru yürümeye başlamıştı.

ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin