ZT 9

1.1K 18 7
                                    

Cehennemin her zaman nasıl bir yer olduğunu hep merak etmişimdir. Kıpkırmızı ateşler , odunlar , cesetler , zebaniler.

Hayalim tamamen bundan ibaretti.

Zaten insanoğlu oraya gitmeden asla bilemeyecekti bunun için tek gidişli bir bilete ihtiyacınız vardır.

Ama şimdi ben daha o bileti bile alamadan nasıl bir yer olduğunu kendi gözlerimle görmüştüm.

Hayır..hatta burası cehennem değil onun kat ve kat altında olan cehennemin en berbat yeriydi.

İlk defa miğdemin böyle bulandığını hissetmiştim , İlk defa tiksinmiştim , ilk defa halime şükretmiştim.

Beterin beteri vardır derlerya, şuan beni tamamlayan cümle buydu.

Merih bana dönüp gülümserken ayaklarım adeta geri geri gidiyordu.

'Noldu gelmiyormusun'
'Burası '

Devamını bile getiremiyordum.

Hangisinden başlayacağımıda bilmiyordum.
Tavandan aşağayı sayamadığım kadar zincirlermi desem , her masanın yanında duran masaların üstünde adını dahi bilmediğim fantazi aletleri , sahnede kadınlarla erkeklerin çırılçıplak şekilde sevişmesi , hatta burdaki herkesin çırılçıplak şekilde her bir köşede sevişmesindenmı başlamalıydım.

Bar gibi yapılmış bu ortam , müziğe adeta adapte olmuş gibiydi.

' cehennemime hoşgeldin güzelim'

Belime dolanan merihin kollarıyla her an yığılıp kalacak gibiydim.
Adeta bedenimdeki acıları unutmuş ve tamamen buraya odaklanmıştım.

Burda sadece kıyafetli olan ben ve merih vardı.
Garsonlar bile çıplaktı.

Burası nasıl bir yerdi.

Merihin beni yönlendirmesiyle yürümeye başladığımda belimdeki kolları bana pekde yardımcı olmuyordu.

Sanki biri beni kapacakmış gibi sarılırken canımın yanmasını umursamıyordu.

Piste herkes çıplak şekilde dans ederken , pardon dans ederek sevişen insanların arasından geçerken nerde hiçbiriyle temas etmemeye çalışıyordum.

Piste yere yatmış üstünde duran kadınlar , altta kalan kadınlar ayakta duranlar , ah tanrım..

Pisten zorlada olsa çıktığımızda mekanın diğer ucuna geldiğimizde boylu boyunca uzanan merdivenden çıkmaya başlamıştık.

Fazla merdiven olmasada dik oldukları için topuklularla çıkmam biraz zor olsada başarmıştım.

Burası sanki özel bir oda gibi döşenmişti.
Boylu boyunca uzanan bir cam vardı ve aşağıda sevişen insanları görebiliyorduk.

Belimdeki merihin ellerinden kurtulup iyice cama yaklaştığımda herkesi oldukça net görebiliyordum.

Merih yan tarafta kalan koltuğa uzandığında yandaki sehpadan içkisini alıp yudumlamıştı.

Ama ben gözümü burdan bile alamıyordum.
Aşağıdaki insanlar sanki günahlarını tazelemek için buraya gelmiş gibiydiler.

Tüm çıplaklıklarıyla şeytanın önünde diz çökmüş gibiydiler.
Bu durum biraz hoşuma gitsede bir o yandan adlandıramadım şekilde üzülüyordum.

'Dünyamı beğendinmi'

Ne demeliydim, nasıl davranmalıydım , nasıl tepki vermeliydim..
Sanırım içimden geçenleri dışıma vuracaktım.

'Burası pisliğimize batmış dünyadan bile beter'

Merih kahkaha atarken keyifli şekilde geri yaslanmıştı.

ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin