Maturitní ples je už zítra!! Všichni jsme ve škole jak na trní. Včera jsme s Dominikem a Danem navozili kulisy do skladu Sokolovny a kontrolovali, že je tam dostatek stolů a židlí. Díky bohu to vypadá, že průser mě a Tomíka je zažehnaný. Všimla jsem si, že je extrémně obezřetný a vše ohledně třídy řeší s Danem jako místopředsedou, aby nás spolu nikdo neviděl. Právě mířím na poslední hodinu, kterou je tělák. Dneska ho máme výjimečně spojený s klukama. Většina holek je z toho otrávená, ale já se těším, konečně si pořádně zahraju! Převlékla jsem se jako jedna z prvních a natěšeně stepovala na chodbě před velkou tělocvičnou.
,, Už se těšíš na klepec, Starková?" smál se mi Dan a dal mi ruku okolo ramen. Já se ušklíbla.
,, Myslíš na to, jak tě rozbiju? Na to se těším vždycky, Danieli, pro nic jinýho nežiju," smála jsem se a on mě cvrnkl do nosu.
,, To jsem rád, že žiješ jen pro mě, má drahá lady, ale musím tě zklamat, vnímám tě jen jako sestru," smál se a já ho boxla do ramene.
,, Doufám, že nemluvíš jako Lannister," šklebila jsem se a on se hlasitě zasmál.
,, To ti nepovím," zaculil se a když uviděl, že z šatny vyšel Domin, rozběhl se k němu.
,, Domísku, chytej!" zařval a skočil mu do náruče. Naprosto zmatený Dominik ho chytil a zatočil s ním ve vzduchu.
,, Co blbneš, vole?" zeptal se Dana pobaveně a pustil ho na zem.
,, Jéé, můžu taky?" vypískla příchozí Terka a všichni tři jsme se rozesmáli. Domin jen pobaveně zakroutil hlavou.
,, Tak se rozbíhej, Terez!" řekl a poodešel na konec chodby. Terka se celá vychlámaná rozběhla, skočila Dominovi do náruče a nechala sebou točit.
,, Co blbnete, děcka?! Padejte do tělocvičny!" křikl po nás Tomík a s hlasitým povzdechem vešel dovnitř.
,, Achjo, taky jsem to chtěla zkusit," zamumlala jsem smutně a Domin se uchechtl.
,, Ty? Vždyť jsem tě takhle zvedl za ty tři týdny aspoň stokrát, Starková, tak nefňukej," usadil mě se zlomyslným úsměvem a já ho boxla do ramene.
,, Žáková udělá nástup!" zavelel Tomík a příchozí Denisa protočila panenky. Já se na ni pobaveně podívala. Měla světle modré legíny a pod nimi černé krajkové tangáče. Kdybych byla zlomyslnější, tak něco řeknu, ale můžu se téměř jistě spolehnout na to, že to udělá některý z kluků.
,, Třído, končit! Třído, v pořadí dívky, chlapci, v řad nastoupit!" komandovala nás a my se otráveně sešikovali do jedné dlouhé nudle.
,, Vyrovnat!" vykřikla a my se trochu rozestoupili.
,, Pohov! Pane učiteli, třída 8.A je připravena k hodině tělesné výchovy v počtu dvacet sedm, chybí Kopecká!" řekla a Tomík kývl.
,, Děkuji. Rozdělte se do družstev podle toho, co chcete hrát. Jedno půjde na půlku hrát volejbal, další bude hrát na druhé půlce basket a třetí jde nahoru do posilovny. Rozchod!" řekl a já natěšeně šla pro basketbalový míč a rozlišováky dozadu do skladu.
,, Kdo hraje basket?" zeptala jsem se a zamávala míčem nad hlavou. Osm lidí začalo stavět sloupky pro síť a ke mně přiklusal Dan, o něco elegantněji přišel Dominik s Petrem. Terka, Klára a Janča taky chtěly hrát basket. K mému překvapení se k nám přidala i Denisa a její dvě věrné minionky, Lenka a Eliška. Je nás deset, takže budeme hrát pět na pět.
,, Ehm, jaké jsou týmy? Tady jsou rozlišováky," řekla jsem a nervózně těkala po lidech okolo.
,, Dej to sem," vyštěkla Denisa a vytrhla mi je z ruky. Jeden pak podala Lence, Elišce, Petrovi a po trapně dlouhé chvíli taky Dominovi. On zvedl obočí.
ČTEŠ
Minulost v ohrožení [DOKONČENO]
Science Fiction,, Strážkyně 678, Strážkyně 705, byla vám přidělena mise," ozvalo se z oznamovacího panelu ve vstupní hale a já se rozechvěle otočila na Karolínu. Viděla jsem, jak se jí rozzářily oči jako mně. Na tuhle chvíli čekáme už od okamžiku, kdy jsme poprvé...