Gabriel'in Ölümü

398 50 1
                                    

Kimse kendini yenilmez sanacak kadar gururlu olmasın dedi kurdum.
Cesaret, zeka, enerji biter ama inanç kalırdı. Kurdum Gabriel'in infazı için dişlerini sıktı.
Gabriel'in saldırması gerekirdi. Ama kurdum ilk pençe darbesini savurdu. Hızlıydı. Yana çekilip ön ayaklarını havaya kaldırdı. Çevredeki haydut kurtlar kahkaha atıyordu.
Gülme sesini duyan ağabeyim Alex'in kokusunu hissettim. Değer verdiği Gabriel'in kız kardeşine cinsel saldırısından haberi var mıydı ?

Dikkatli olmaz isem Gabriel'in dişlerini boğazımda hisseder ve aşka olan inancım giderdi. Zaten beni umutla kucaklayan sadece sevilir miyim sorusunun parlak pembe rengidir. Gabriel bakışlarımı görmüştü. Kurdum büyük hızla kulübeye çarptı. Yere düşünce o zafer için ulumak için öne çıktı.
Savunmasız anını zaten kurdum istiyordu. Yerden kalkarak boynunu ısırdım. Onun sürekli atan damarı dişimin ucunda iken asla bırakmayı düşünmedim.

Zorla bedene sahip olma asla teklif edilemez. Rıza yoksa seks başlamaz. Ben istiyorum diye şehvet için gözü yaşlı dişi arkada bırakılmaz. Onurlu olmak her şartta herkesi düzlüğe çıkarır. Böylesine sapıkça fikirleri bulunduran her erkek kurt gözümde ölüm listesinde yer alır. Gabriel listeye girmek için can attı. Ben canını aldım. Kurt formunda kopmuş boynunu bırakmam için ağabeyim bağırdı.
- Amber. Kime sesleniyorum ben ?
Zihnimde sesini duydum.
- Bir saattir Gabriel'in ölü boynunda dişin duruyor. Kendine gelir misin ? Kraliçe kibar davranır. Öldü o.

Dişlerimi onun boynundan çeken ağabeyimin adamları oldu.
- Yardımcı olun siyah kraliçeye. Gabriel'in cesedini çöplüğe atsın biriniz. Ne bakıyorsunuz bana ?
Katiller pişman oldukları mahkeme solunda söyler. Ben ise Ay Tanrıçası'na özür mektubu yazamam. Beni bulur ise ormanda sözlerim aynı tonda sert olacaktır.
- Gabriel'in tutum ve davranışını gördün. Su çiçeği hastalığına yakalanıp ölmesini sağlamak senin görevin değil miydi ? Ağabeyim çete kurdu. Masum sürüleri yeryüzünde luna lakabı ile yöneten senin onlara koruma kalkanı olman gerekmez mi ?

Ölülerden korkarım. Gabriel'in ruhunun beni ziyaret etmeye gelecek yüzü dilerim kalmaz. Haydut kurtları konuşurken duydum. Ölen kurtların ruhunu getiren bir cadı varmış. Aynı cadının Tanrıça ile akrabalık bağı olduğunu iddia eden sürüler zaten bu törenlere izin vermek istememiş. Bir gece alfanın eşi ölmüş. Alfa cadıya gitmiş. Ruhu, cadı çağırmış. Alfa asla sürüye normal dönmemiş. Kurt adamlar kolayca aklını kaybetmez. Alfa kim olduğunu unutmuş.

Ağabeyim koluma girdi. Haydut kurtlara bağırdı.
- Kız kardeşim yarı çıplak. Çekin gözünüzü. Gabriel'in ölümü hepinize ders oldu zaten.
İkiyüzlülük sanat olur ise ağabeyim beste yazar. Gabriel'in onu tehdit ettiğine eminim. Amber senin olacaktır vaadi ile onu kullandı. Diğer aptalların önünde kurnaz tilki bulurdum Gabriel'i. Bana yenildi. Kulübenin önüne gelince ağabeyim beni bıraktı.
- Onu öldürdün. Kim olduğunu kanıtlamış sayılırsın. Şimdi temizlenip vereceğim ziyafet için yanımda oturmayı hak ettin.

Tertemiz olmuştum. Rahatça artık Gabriel sapığı olmadan etrafta olabilirim. Kulübenin kapısını açtığım saniye ağaçlara led ışıkları takan haydutları görüyorum. Küçük kamyonetten aşağıya masalar indiren haydut kurtlara ağabeyim elindeki masa örtüsü ile eşlik ediyor. Gabriel'in ruhuna helva kavurma derdi olmaz çetede. Kurtlar ölenlere sadece tören yapar. O da sürüsü olanlar için geçerli. Bazıları bedeni yakar. Kimisi gömer. Cenaze töreninde ise ölen kurdun yakınlarından iki kişi konuşur. İlahi okunur.

Kurdum bana ziyafet hakkında sevindirici şeyler söyledi.
- Ağabeyin senin gücünü biliyordu. Gabriel'in sana olan saplantısı sayesinde herkese kız kardeşinin gücünü gösterdi Amber. Pozitif bakar isen led ışıkları senin için parlar.
Kurdum ışıkların diğer tarafında yaralı yatan iki kurt adamı görmezden gelmeyecek olduğumun bilinci içinde. Biz keyif yaparken adamlar ölümü koklamak için baygın olacak.

Ocak ayında bahçesi olan çiftçiler eline bel alır. Önce beller toprağı çiftçi. Ardından kazma ile düzeltir. Kilosuna 250 TL verdiği patates çuvalı ile başlar duasına. Atar toprağa üç tane patates ve kapatır üstünü. Kireç alır. Bembeyaz kar görüntüsü yaşanır tarlası olan evlerin önünde. Oysa patates ekimi için arazisi olmayan başka biri için durum böyle değildir. O da ister bahçe. Fakat olmayınca gider markete. İki kilo patates için verir 30 TL ama aynı lezzeti bulamaz. Çiftçi taze çıkartır. Marketten alan kişi ise eski patatese ancak para bulur. Biz haydut çetesi olarak yemek yerken onlar sürünün göndereceği nota mahkum. Biz çiftçi isek onlar markette müşteri.
Ağabeyimin yanındaki sandalyeye oturdum. Masaya konulan bıçağı peçete ile sildim. Hindi dolması yapılmıştı. Ana yemek için ağabeyim afiyet olsun sözünü kullandı. Haydut çetesi için yeme adabı yoktur. Bıçak ile kap bir parça at ağzına. Formül basittir.
Getirirken kadehleri haydut kurtlar menüyü düşündüm. Hindi dışında başka yemek yoktu. Ağabeyim şarap içerken ben vişne suyu aldım.

Gabriel'in ölümü geride kalan kurtları değiştirdi. Ağabeyime benzer selam bana veriliyordu artık. Ağabeyimin sağ kolu Gabriel'in fişini çektim. Sigortası yandı. Adı kalmayacaktı. Hepsinin gözünde ağabeyinin çatlak kız kardeşi algısının tohumları ekildi.
İçecekleri içen kurtların bazıları tabakları toplamaya başladı. Ağabeyim Alex'in telefonu çaldı.
- Gelsin tabiki. Bekliyorum.
Telefonu kapatınca elini kaldırdı. Gelen kişiler haydut değildi.
- Gece gece Roma Sürüsü geliyor. Beta kurtlar ve alfa için hazırlıklı olsun herkes. Ziyafet yeni başlayacak.
Kadehi bıraktı.
- Amber. Kulübede benimle olacaksın. Vişne suyunu bırak. Gidiyoruz.

Ağabeyim Alex'in benimle tatlı tatlı konuşması inanılmazdı.
-Amber. Onları tehdit edeceğim. Sen bu konuda ne düşünüyorsun ?
- İki adamı bizimle. Onları istemez mi ?
- Neyse alfa gelince bakarız artık.
Alfanın bizi ziyaret etmesi kumar oynamaktır. Üstelik Roma Sürüsü sınır tehditlerine boyun eğmek hiç istemedi. Alfa bize beta kurtlarla saldırır ise kurtulma şansımız düşük. Pimi çekilmiş bombayı ağabeyim kulübenin içinde misafir edecek.
Haydut kurtlardan biri geldi.
- Onları öldürecek miyiz ?
- Herkes bilsin. Alfa ve betalar sadece misafir.
Haydut kurt diğerlerine haber vermeye gidince ağabeyim yerine geçti. Haydut kurtlardan biri elindeki beyaz bayrağı getirdi kulübeye.
- Beta kurtlar barış olarak size uzattı.
- Sürü psikolojisi sevmiyorum. Gelsin alfa ve beta kurtları yanıma. Bayrağı kabul ettim. Barışçıl koşullar zaten var. Kız kardeşim dışında kimsenin olmadığı ilet.

Burnum, Roma Sürüsü'ne ait kokuyu aldı. Haydut kurtların bazıları homurdandı. Ağabeyim Alex'in eli cebine gitti. Gümüş mini bıçak koleksiyonu vardı. Alfa kurt formuna dönüşür ise ona yakın mesafeden bıçak atacaktı. Umarım böyle olmaz. Kulübeden içeriye adım atan adamın ayağını duyan kurdum hareketlendi. Neler oluyordu böyle ? Şimdi dönüşmesinin sırası değildi.
Alfa ve beta kurtları odaya girdi.
Alfa kurt tok sesiyle konuştu.
- İki sürü üyesinin bizimle gelmesini istiyorum. Sürünün üyeleri işkenceye maruz edilemez.
Yanmaya başlayan cildim kıvılcımlar çıkardı. Vanilya kokusunu aldım. Alfa kurttan geliyordu. Eş bağı olmalı. Umarım ağabeyim değişimi hissetmez. Alfa, ağabeyimin cevabını bekler iken bana baktı. Gözlerimiz kavuştu. Onu hatırladım. Devriye görevi için sürüsünün sınırına gittiğim gün gördüğüm kurt kesinlikle alfanın kendisi. Ağabeyim Alex'in alfa eşimi Fransa'da bulmuş olmam karşısında tek cevabı vardır bana.
- Amber. Onu öldür. Sürüde yaşamak bize ters.
Terlemeye başladım. Vücudum titredi.
- İki adamı getirin. Size iyi niyetli olduğumu söylemek isterim.
İşkence görmüş iki üye getirildi. Roma Sürüsü'nün luna adayı dişi kurt bendim.
Adel ve Noyan'ı alan beta kurtlar ve alfa gidecekleri sırada ağabeyim elini uzattı.
- Dost muyuz ?
- Asla.
Beta kurtlardan biri böyle söyledi. Eşimin yanında yer alamam.
- Beta kurtlar ne zamandır beri dengi olmayan birine cevap veriyor ? Anlaşılan kurt kanunları Roma Sürüsü'nde askıda.
Alfanın sesini tekrar duydum.
- Dost olduğumuzu biliniz küçük hanım.
Ağabeyim gitmelerini izledi. Kulübeden uzaklaşan sürü üyelerine baktı.
- Amber. Bir gece ansızın değil rahat ettiklerini düşündüğü saatlerde onların sürüsünü dağıtmayı istiyorum.
Eşimi bulmuş olduğumu ağabeyime itiraf edemedim. Yatağa uzandım.
Ay Tanrıçası beni sevmez. Bin tane kurt vardı. Ağabeyimin sevmediği Roma Sürüsü'nün alfa kurdu eş olarak bana verildi. Neden ama neden dedim. Alfa, eşimi buldum ben diye tepki vermedi. En azından zekice davrandı. Yine hayattayım. Uyumak için hiç iyi gece değil sadece.

Siyah Kraliçe 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin