3. BÖLÜM

112 63 25
                                    




Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnnn . <3

Keyifli Okumalar ...☕️



Telefonumun çalması ile gözlerimi açtım. Arayan abimdi ve saat 06:18'di. Telefonu açtım .

- Abim: Maren eşyalarını toparla ve direk buraya gel. Şoför'e haber verdim. Kahvaltı için seni bekliyorum o yüzden biraz acele et endişelenmeni gerektirecek bir şey yok. Bu gün önemli bir toplantım var bu toplantıyı izlemeni istiyorum .

- Maren: Tamam saat 7 olmadan evden çıkarım ama dayım ve yengem hala uyuyor onları da uyandırmamı ister misin ?

- Abim: Sen hazırlanmaya başla ben şimdi dayımı arıyorum .

Cevap vermeden telefonu kapattım sadece önemli olan eşyalarımı toparlamaya başladım . Yengem de yanıma gelmişti ve bana yardım etmeye başlamıştı .

"- Yengem: Daha fazla oyalanma ben gerisini toparlar getiririm." Dedi .

"- Maren: Yenge bu teklifine hayır diyemeyeceğim." Dedim ve ona sarıldım .

Beraber aşağıya indik dayım arabanın yanındaydı kısaca onunla da vedalaştım ve yola çıktık. Şoför arabayı hızlı sürmüştü 08:57 de evdeydim hemen masaya oturdum kahvaltı yaptım ve duşa girdim cilt bakımımı yaptım , saçlarımı kuruttum , kıyafetlerimi giydim ve  artık hazırdım.

...

- Abim: Seni yeni çalışanımmışsın gibi göstereceğim bazı çalışanlar dışında başka kimseye görünmeyeceksin .

- Maren: Tamammm kahvaltıda da aynı şeyleri tekrarladın artık tüm söylediklerini ezberledim .

Abimin odasına kadar beraber çıkmıştık. Odasına  geldiğimizde beni toplantı odasını kendi odasına bağlayan camın önüne götürdü .

-Abim: Burada durup içerisini izleye bilir ve konuşulanları duyabilirsin . Aslında toplantıya katılmanı istiyordum ama sonra kararımdan vazgeçtim .

- Maren: Peki öğrenmek istediğim başka şeyler olursa sana mesaj mı göndermeliyim ?

"-Abim: Telefonlarımız sessizde olur ama Lale ile bana iletebilirsin." dedi ve Laleyi odaya çağırdı.

Beni gördüğünde ilk önce garipsedi sonrada abimin söylediklerini dinlemeye başladı.

"- Abim: Lale bu kız kardeşim Maren , Maren bu da Lale , Lale benim asistanım onunla iletişime geçerken tereddüt etmene gerek yok . Uzun zamandır bizimle beraber çalışıyor." dediğinde gülümseyerek elimi uzattım . O da gülümsedi ve uzattığım elimi sıktı .

-Abim: İçerideki toplantı sürecince Maren burada olacak herhangi bir şey iletmek isterse toplantıyı bölüp bana iletebilirsin . Daha sonra Maren kendi odasına geçecek mümkün olduğunca çalışanlardan ve şirketimize gelen misafirlerden uzak dursun . Kimlerden bahsettiğimi sen anlıyorsun dimi ?

- Lale: Anladım Mert bey , şimdi tüm çalışanlara bana haber vermeden bu kata çıkmamaları gerektiğini mail olarak göndereceğim . İzniniz olursa toplantı odasını hazırlamaya gideceğim.

Abim onaylarcasına kafasını salladı , Lale odadan ayrıldı toplantı odasının ışıklarını açtı ve diğer çalışanlar ile odayı hazırladı . Seslerin duyulması için mikrofona bastı. Başka bir isteğiniz var mı diye sordu . Abim bana baktı (şaşkındım kendine nasıl bir düzen kurmuştu böyle )

- Abim: Hadi senden bir cevap bekliyorlar .

- Maren : Düşündüm de son bir eksik kaldı ?

Çantamda ki parfümü elime aldım aradaki kapıyı açtım ve parfümümü odanın her yerine sıktım oda tamamen ben kokuyordu .

Sana Meydan Okuyorum: YenilgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin