1 BÖLÜM Eşşek sütü

63 16 56
                                    

"TANRIMMMM!!!!!"

" LANET OLASICA BU SARAYDAN NEFRET EDİYORUM ! Yeter artık ... Daha fazla katlanmak istemiyorum ! Benim acilen eşşek çiftliği olan bir krallığın oğluyla evlenmem gerekiyor hemde acil ! Yoksa çok yakın bir zamanda barbie , bebeksi yumuşak cildim evde kalmış çirkin büyük kızkardeşlerime benzeyecek , Ahhhh hayır olamaz düşüncesi bile berbat sanırım ölmeyi tercih edeceğim ama hayır yakışıklı bir prensle evlenmeden önce ölemem , tanrım lütfen bana yardım et ! Kocaman sarayda nasıl olurda eşek sütü bulunmaz ! Eşşek sütü olmayan saray mı olur ? Eşek sütü olmayan sarayı benim işim ne ! Bir prenses her sabah uyandığında yüzünü eşşek sütüyle yıkamayacaksa prenses olduğunun ne anlamı kalır ! TANRIM LÜTFEN GÖKTEN EŞŞEK YAĞDIR ... eşşekler olmadan sütünü kullanamam eğer kullanamazsam da bebeksi yumuşak cildimi ... Ahhh hayır ! onu kaybederim "

" Sakin olmayı dene Elizabeht senin için mükemmel bir çözümüm var "

" Ahhh yine keçi sütünü önereceksen önerme Dianaa! Sana eşşek sütünden başka bişey kullanmadığımı defalarca söyledim "

" Bu defa keçi sütünü önermeyeceğim elizabeht eminim söylediklerimden sonra bana minnettar olacaksın "

" Peki seni dinliyorum Diana "

" Hani arka mahalleye yeni bir kral taşınmıştı ya geçen ay ,  genç de bir karısı vardı "

" Eee , Bunun konumuzla ne alakası var ? "

" Anlatıyorum işte sözümü kesmeden dinle , geçen gün onların sarayını incelemeye  gitmiştim yeni gelen prensi görmek için ama prens üniversite için başka bir ütopyaya gitmiş ondan henüz onu görmedim ama o sıra üvey annesi bakış açıma girdi tereddütlü haliyle ahıra benzer bir yere girdi başta anlamadıramadım ama o endişeli halinin sebebini merak edip arkasından bende gittim kapının eşiğinden onu izlemeye koyuldum içerden konuşma sesi geliyordu biriyle konuşuyor olmalı diye düşündüm kim olduğunu öğrenmek için ahırın içine girip samanlıkların arkasına saklandım krallı aldattabileceğini düşünürken bir inekle konuştuğunu fark ettim bu gerçekten çok inanılmazdı "

" Nasıl yani inekle mi aldatıyormuş kralı ... "

" Ahhh hayır elizabeht , prensin üvey annesi Hindistan'ın en ileri gelen ailenin kızıymış inana biliyor musun ahırda ineğin önünde eğilip ona yalvararak teşekkür etti "

" Eeeee Diana bize ne bu durum dan ? "

" Offf elizabeht ... kaldığım yerden devam ediyorum iyi dinle.. meğer inek , kadının cildi için kullandığı malzemeyi veriyormuş ondan dolayı teşekkür ediyormuş ve inanmayacaksın ama kadının cildi yeni doğmuş bebek totosu gibi pürüzsüz ve bi o kadar da pırıltılı adeta bir mücevher gibi inana biliyor musun! , "

" Nasıl yani ? Bu inanılmaz Diana !! bu harika bir haber "

" Bana minnettar olacağını söylemiştim elizabeht "

" Peki inek cildi için nasıl bir malzeme verdi görebildin mi ? "

" Ahhh elizaa elbette gördüm , Hintli kadın önce ineğin sütünü bir kovanın içine sağdı daha sonra ineğin yere bıraktığı dışkılarını elleriyle alarak ahırın duvarlarına sürdü bu Hintlilerde bereket gelmesi için kullanılan bir gelenek daha sonra dışkının bir kısmınıda sağdığı süt kovasının içine ekleyerek hepsini harmanlayarak karıştırdı bu gerçekten de fazlasıyla mide bulandırıcıydı ! "

" Diana lütfen anlatmayı kes yoksa kusabilirim ahhhh tanrım bu gerçekten berbat "

" Tamam sonuna geldim daha sonra o harmanlandığı iğrenç karışımı suratına krem gibi yayıp güneşe çıktı ve yüzünü güneşe tutarak o iğrenç karışımın güneş sıcağında kurumasını bekledi sanırım vitamini yüzüne daha hızlı yayılmasını sağladı daha sonra da yüzünü temizlemek için lavanta yaprağı özü suyuyla temizledi ve sonra cebinden çıkardığı 22 yaş genç gösteren kırışıklık karşıtı kreminide sürdü ve hızla saraya girdi "

" Ahhh , o iğrenç şeyi yapmaktansa -ki düşüncesi bile çok korkunç sanırım suratımın evde kalmış kız kardeşleriminki gibi buruş buruş olmasını tercih edeceğim "

" Ağhhh kafayı sıyırmış olmalısın Elizaaa ... suratın zaten evde kalmış büyük kızkardeşlerimiz gibi buruşuk buruşuk sakin olmayı denemelisin  bu sizin suçunuz değil genetiğinizi babamız kraldan aldığınız için ne yaparsanız yapın eninde sonunda bu gerçekle yüzleşecektiniz hem üzülme tanıdığım çok iyi bir peri daktis anne var kendisi estetik uzamanı ufak bir sihirle eminim eskisinden çok daha güzel bir cilde sahip olacaksın hem gitmişken botoks da yaptırırız ne dersin? "

" Ağzından çıkanı Kulağın duyuyor mu senin! Benim genlerim bu saraydaki 32 prenses den çok daha soylu bir aileden geliyor büyük kızkardeşlerimiz gibi soyu olmayan bir aileden değil hatırlatırım üvey cici annelerin bir kölenin kızlarıydı ama benim annem İngiliz kraliyet ailesinin tek varisi veee Diana babamla hiç bir benzer noktamız yok ve son olarak cildimde çok taze ve mükemmel bir daha sakın buruş olduğunu iddia etme yoksa güzel sarı ve parlak saçların elimde kalabilir!"

" Tamam eliza sakin ol sadece şaka yapmak istemiştim gevşe biraz cildin gayet güzel ve sanırım artık bir an önce akşam için hazırlanmamız gerekiyor büyük yaş günü kutlamasına yarım yamalak katılmak istemezsin "

" Aaaağğğ tanrım o benim aklımdan tamamıyla çıkmıştı güzellik bakım uzmanına bugün için randevu almıştım ve randevuya için 15 dkk var nasıl yetişeceğim "

" Sorun yapmana gerek yok Eliza , geçen yıl peri daktis anne den doğum günü hediyesi olarak istediğim kanatlı unicornumla gidebilirsin seni 10 dkk da istediğin yere götürecektir "

" Auuwwwww canım üvey kardeşimmm İyiki varsın... çok , çok teşekkür ederim senin için bugün ki dileğim de ekstra mor ıphone 14 Pro Max isteyeceğimmm"

" Aaaahh Eliza , çok incesin buna gerçekten gerek yoktu "

" Neyse Diana daha sonra konuşuruz randevuya geç kalıyorum bi an önce çıkmalıyım " deyip üvey kız kardeşimin pufidik pufidik yanaklarına öpücük bırakıp sarayın çatısının helikopter iniş alanında Unicornun gelmesini bekledim ve geldiğinde hızla gece için hazırlanmaya koyuldummmm ...



YAZARDAN ;

Xjdncofjcjfnfk kesinlikle kurguda eleştiri kabul etmiyorum gayet realist bir yaklaşımla yazdım aksini iddia edeni çirkin cadılar mezarlığına gömerim

Ha birde fazlasıyla ciddiyetsiz yazılmış bir kurgudur çok ciddiye almayın okumasanız da olur öyle canım sıkıldı yazdım boş yorumlar yapmayın küfür ve argo katiyen yasak en nefret ettiğim şey , yorumlarınızı bi leydi gibi yazın

2. Bölümü de canım ne zaman sıkılırsa o zaman atarım belki de hiç atmadan hikayeyi silerim cjdj ruh halime bağlı azıcık

Son olarak 2. Bölümü yazarsam da doğum günün de elizayı bi tane süpriz prensle tanıştıracağım tabi normal bi prens değil biraz farklılık yapacağım

Neysem öyle işte

Ha birde vote dilenen yazarlara kıl oluyorum ondan vote pek umrumda değil kefinize bakın

Pembe eşşekli prens mi ? Tanrım Beyaz atlı prensimi kim çaldı !!Where stories live. Discover now