( DİDEM & MERT )
'Kızım sen nerdesin 2 gündür haber alamıyorum senden'
'Didem bağırmasana '
'Bağırırım ben seni ne kadar merak ettim biliyormusun'Sabahtan beri dideme anlatmaya çalıştığım cümleleri boğazıma diziyordu.
En nefret ettiğim durumlardan biriydi , bir şey anlatmaya çalışırken cümlemin sürekli kesilmesi.' nerdesin sen şimdi ikra'
'Merih karahanlıda'
'NEEEE'Telefonu kulağımdan uzaklaştırdığımda cırtlak sesi nerdeyse kulak zarımı patlatacaktı.
Bu kız gerçekten birer aptaldı.
Cafede olan olayları az çok bilmesine rağmen bana hala nerde olduğumu soracak kadar aptaldı.Didemi sevmezdim , çok cana yakın sevecen bir kızdı, yani benim aksime.
İyi bir aileden geliyordu, onlarla mecburen bir ara tanışmak zorunda kalmıştım.
Anneside babasıda ona çok değer verdiklerini gözlerinden anlayabiliyordum.
Bilmiyorum belkide didemi bu yüzden sevmiyordum. İyi bir aileye sahip olduğu içindi.
'Alooo ikra beni dinliyormusun'
'Efendim'
'Diyorumki konum at geleceğim'
'Gelmene gerek yok iyiyim'
'Ama ben sana sormadım iyimisin diye hayatım geleceğim '
'Peki'Boşuna laf kalabalığı yaparak enerjimi laf anlamayan bir kız için harcamayacaktım.
Enerjimi iyileşmek için harcayacaktım, çabucak toparlanacak ve bu 28 günün bitmesini bekleyecektim.
'Arayan kimdi'
Bakışlarım sesin geldiği tarafa dönerken kapıya yaslanmış bir adet merih görmüştüm.
'Didem'
'Hangi didem'Tekrar kafamı telefona gömerken , Konumumu dideme attıktan sonra telefonu yan tarafıma koyup tüm dikkatimi merihe vermiştim.
'Cafede üstüne kahve döken kız '
'Ahh hatırladım şu beceriksiz olan..ne diyor'
'Buraya geliyormuş'Merihin kaşları kalkarken yanlış bir şeymi dedim diye düşünmeden edememiştim.
'Sebep ?'
'Beni merak etmiş '
'Vay demek seni merak etmiş...seni düşünenlerde varmıydı bu dünyada'
'Ben kimseye gelip'de beni düşünün demiyorum bunu dideme'de zamanında söylemiştim , beni düşünme bana yaklaşma dedim ama o hep bana daha çok sırnaşma derdindeydi, kendini zorla arkadaşım yapmaya çalıştı'
'Ama sen onu hiçbir zaman arkadaşın olarak görmedin'Kafamı evet anlamında sallarken merihte gelip tam karşımdaki koltuğa oturmuştu.
Dikkatli bir şekilde beni incelerken açık bir yerimmi kalmış diye bedenime göz gezdirdiğimde standart ev kombinimdi açık bir yerim bile yoktu.
'Neye bakıyorsun'
'Sana'
'Neden'
'Güzele bakıyorum sevap kazanıyorum'Dediği cümle adeta bende kusma isteği yaratırken yüzümü ekşitmeden durduramamıştım.
Bu laflara düşen gerçekten varmıydı bilmiyorum ama bana göre bu laflar sinir bozucu ve aptalcaydı.
'Ciddi olamazsın '
Merih kahkaha atarken neden bir anda böyle davrandığına anlam verememiştim.
Anlamayan gözlerle ona bakarken kahkahasını zorlada olsa kesip tam gözlerimin içine bakmaya başlamıştı.' neye güldün'
'Daha önce böyle iltifatlar almadınmı sen 'Kafamı hayır anlamında sallarken merihin şaşkınlıktan ağzı nerdeyse açık kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHR-i TUTKU +18
General Fiction'SENİ ÖLDÜRÜRÜM ' Ettiği bu boş tehdit beni sadece gülümsetmişti , gerçekten bu tür şeylerden korkmamımı bekliyordu. Ona sadece acıyordum , çünkü ettiği o kelimenin bende bir faydası yoktu , dolu bir cümleydi ama benim için oldukça boştu. 'NE GÜLÜ...