Patratelul mic galben din imagine este Sistemul nostru Solar si cele din imediata apropriere cu acesta pe langa Calea Lactee.
Creierul nostru egoist a facut astfel incat sa credem ca noi suntem buricu' pamantului.Daca eu merg la Cutarescu,am impresia ca ce fac eu e important,ca existenta mea la Cutarescu se suprapune cu existenta lui Cutarescu,ca ce facem noi este singurul lucru (important) din lume.Ce vreau eu sa spun este ca e un instinct complet uman sa fim egoisti.Sa avem impresia ca tot ce se intampla in lume este important daca ajunge la urechile noastre.Dar hai sa ne gandeim ca in orasul in care suntem noi sunt o gramada de oameni sa ii adunam cu tara in care traim+continentul+TERRA.
Acum gandeste-te ca la cati oameni sunt in lume tu,eu nu suntem nimic pe langa cati ca noi sunt...
Dar universul este infinit deciiii,suntem un picior de furnica pe langa cat de mare este egoul nostru.Revenind la faza cu universul...chiar crezi ca existenta ta ar mai avea importanta intr-un loc in care nu ar fi prietenii(carora le pasa de tine)care sa iti alimenteze egoul???Te-ai gasi singur intr-un loc fara granite,unde nu iti poti da seama unde esti in realitate.Esti insignifiant.
Acum ca ne simtim amandoi ca un rahat....Sa vorbim despre partea buna in faptul ca suntem mici de tot!!
Fiind asa de multi si de mici(ca un musuroi de furnicute)apar niste scuze bune pt activitatiile noastre.Cum ar fi:
-poti manca tort pt ca undeva este ziua cuiva!
-niciodata nu va fi "sfarsitul lumii" pt ca pentru unii lumea de-abia incepe!
-cand te-ai nascut ai fost cel mai tanar om de pe Planeta!(acum lauda-te la toti ca ai detinut un record)
-Universul e mare,ai un infinit de posibilitati de de a gasi "locul tau fericit",de asemenea,meteu va aparea un nou refugiu
Si multe alte avantaje!Ce apare in poza de la capitol nu ilustreaza nici un sfert din locul unde ni se desfasoara existenta.
In concluzie,Universul este de mii de ori mai mare decat mintea noastra!
-------------------------------------------
Sper ca v-a placut!Scuze ca e scurt,promit ca am sa le fac mai lungi pe celelalte.
In capitolul urmator o sa vorbim despre falsitatea umana!Pe intelesul tuturor,cat de false sunt unele reactii al noastre de care nu minunam dar fiecare dintre noi le face.Scuze pentru greseli.