In primul rand,sa ne lamurim: acesta este un jurnal,nu un jurnal intim.Stiu ca asa s-ar putea crede.
Grozav! Tot ce-mi trebuie acum e sa ma prinda vreun fraier cu telefonul la mine si sa-si faca o idee gresita.
Celalalt lucru pe care vreau sa-l lamuresc este ca a fost ideea lui mami,nu a mea.
Dar daca ea crede ca eu o sa-mi scriu aici "sentimentele" e nebuna.nu v-asteptati sa o tin una si buna cu "draga jurnalule".
Singurul motiv pentru care am acceptat sa fac toate astea este pentru ca o sa-mi dau seama mai tarziu, cand voi fi bogatsi celebru, ca am ceva mai bun de facut decat sa raspund toata ziua, buna ziuala intrebari stupide.
Dupa cum spuneam,intr-o buna zi voi fi celebru,dar deocamdata sunt prins la scoala generala,cu niste fraieri.
Vreau doar sa mai spun,ca fapt divers ca scoala generala e cea mai proasta idee inventata vreodata.Pustii ca mine, care nici macar n-au intrat in perioada de crestere, sunt amestecati cu toate gorilele alea care trebuie sa se barbiereasca de doua ori pe zii.
Si se intreaba de ce batausii sunt asa o mare problema in scoala generala.
Dupa mine, clasele ar trebuii organizate dupa inaltime,nu dupa varsta. Dar iaras,asta ar insemna ca pustii ca Alex Moroaie ar fi mereu in clasa intai.