chapter five: your beta and his friend

1K 79 93
                                    

[sınır; 10 oy, 15 yorum]
iyi okumalarr <3

Kızıl saçlı kız dünyada en nefret ettiği insanlardan olan kadınla konuşması üzerine sinirle okuldan ayrılırken önüne denk gelen küçük taşları tekmeliyordu. Sonunda eski evin önüne gelirken beklemeden içeri girdi ve kendisini bir merdiven basamağının üzerine bırakırken telefonunu çıkartıp Derek'in numarasını buldu. Telefon birkaç çalıştan sonra açılırken hızlıca konuya girdi. "Der ormandaki eve gel. Betan ve arkadaşı da birazdan gelecek." "O benim betam değil."

"Sonuç olarak öyle davranmıyor musun? Herneyse dediğim gibi hiç kontrolü yok bugün lacrosse antrenmanında birisinin üzerine atlıyordu neredeyse. Gerçi kaptan ve diğer çocuğun onu kışkırttığını düşünüyorum ama yine de kontrole ihtiyacı var." Derek birkaç saniye düşünür gibi sessiz kalırken sonunda cevap verdi. "Tamam birazdan orada olurum." Adam telefonu kapatmadan Rosa daha sessiz bir tonda konuştu. "Bu arada Kate kasabada." Derek gergin bir nefes bırakırken cevap verdi. "Biliyorum onu gördüm." "Onu öldürebilir miyim?" Bir süre karşı taraftan ses gelmezken sonunda konuştu. "Toplum içinde değil." Kızıl sırıtırken ardından telefonu kapatıp cebine koydu.

Sonunda yalnız kalabildiği için aklına yine Allison'ın elini tuttuğunda gördüğü vizyonu getirirken acilen amcasını görmeye gitmeyi aklına koydu ve gördüğü şeyi engellemeyi düşünmüyordu bile sadece Allison'ında halası gibi olup olmadığından emin olamıyordu. Düşünceleri içeriye fazla sesli bir şekilde giren iki kişi tarafından bölünürken onlara döndü. Scott neredeyse harabeden farksız eve ve rahatça duvara yaslanıp oturan kıza bakarken aklından evin yıkılıp yıkılmayacağı sorusunun geçtiği çok rahat anlaşılıyordu. "Evin çatısı bile yok. Kalan parçaların üzerimize yıkılmayacağına emin misin?" Stiles arkadaşıyla paylaştığı düşünceyi sorarken kızıl sırıttı. "Hayır eğer yıkılacak olsaydı uzun zaman önce olurdu. Ayrıca iki tane tahta parçası yüzünden ölmezsin de buzzcut merak etme." Rosa daha sonra telefonuna gelen mesaj sesi ile Derek'ten gelen mesajı sessizce açıp okudu. "Başka bir işim var, Scott'la sen ilgilen."

"Benimle dalga geçiyor olmalısın." Rosa kendi kendine söylenirken Scott'a döndü ve söyledi. "Lanet Derek gelmeye tenezzül etmediği için yine benim başıma kaldınız. Harika! Herneyse geç, oturun." Scott sessizce kafasını sallarken arkadaşı yürümeden önce yine yorum yapmadan edemedi. "Size ailecek insan ilişkileri konusunda ders vermeyi deneyen oldu mu daha önce?" Rosa çocuğa birkaç saniye dümdüz bakarken sonunda cevap verdi. "Bak ne dediğini gerçekten duymak istemiyorum tamam mı adını-bile-bilmediğim-çok-bilmiş. Ayrıca sana gerçekten gerek var mıydı burada yani kurt olan arkadaşın değil mi?"

Stiles kaşlarını çatarken hızlıca bir şeyler söylemek için ağzını açtı ama Scott onun yerine araya girdi. "Bak bana yardım etmek istediğini anlıyorum ve Stiles'ta bazen çok konuşabiliyor farkındayım ama eğer burada olacaksam arkadaşıma böyle davranma lütfen." Rosa gözlerini devirirken kollarını birbirine bağladı ama sonunda çocuğa bakarak cevap verdi. "Tamam hiçbir şey söylemeyeceğim ama şu arkadaşın da dünyanın en gereksiz yorumlarını yapmayı bıraksın. Ayrıca birde şurada anlaşalım sana yardım etmek istemeye gönüllü falan olmadım istediğini yapmana izin verip dolunayda avcılar tarafından öldürülmene de ses çıkarmayabilirim. Yani sadece avcılardan nefret ettiğim için buradayım anladın mı?"

Scott cümlenin geri kalanı kulağından çıkarken hızlıca takıldığı kısmı sordu. "Avcılar derken?" "Ah evet avcılar. Benden bir öneri ister misin onlar konusunda?" Scott kafasını salladı. "Şuralarda bir ip olacaktı ve şu evin karşısındaki ağaçta yeterince sağla-" Stiles sözünü keserken hızlıca kollarını sağlayarak aralarına girdi. "Hey hey hey. Ona intihar etmesini mi söylüyorsun?!" Rosa şaşırmış gibi yaparken mutlu bir şekilde cevap verdi. "Evet Sherlock nasıl anlayabildin ya."

Scott yüzünü ellerine gömerken Rosa sonunda bir saniyeliğine çocuğa sempati duyarak konuştu. "Tamam tamam sadece dalga geçiyordum. Eğer dolunayda kendini kontrol edersen ve biraz dikkatli olursan sorun çıkmaz. Kontrol konusunda elimden geldiğince yardım etmeye çalışacağım ve eğer okulda bir şey olursa da insanların yanında kalmamaya çalış. Stiles onu uzaklaştır ve gerekirse beni bulun." Sonunda kız dalga geçmeden söylerken Scott dikkatli bir şekilde dinliyordu. Kız birkaç dakika sessiz kalırken ardından tekrar devam etti. "Ayrıca iki şey daha söyleyebilir miyim. Birisi kötü haber diğeri daha kötü. Hangisi önce?"

"Kesinlikle daha kötü." Stiles söyledi. Rosa kafasını sallarken konuşmaya başladı. "O zaman kötü haberden başlıyorum." Stiles kaşlarını kaldırırken hızla itiraz etti. "Bilerek söylediğimin tersini söylüyorsun!" "Hiçte bile." Kızıl omuz silkerken, çocuğun göz devirişini görmezden gelip devam etti. "Bu kasabanın gördüğü en şerefsiz avcı ailesi kasabada. O kadar şanslısın ki senin ısırıldığın zaman döndüler." "Bundan daha kötü ne olmuş olabilir daha fazla?"

"Uhm Allison Argent'tan hoşlanıyor musun?" Scott soruda bir tuzak olup olmadığından emin olamadığı için duraksarken Stiles alay ederek onun omzuna elini koyarak cevap verdi. "Çok fena aşık oldu." "Tamam hemen söyleyip bitireceğim çünkü aynı şeyin seninde başına gelmesini istemiyorum. Argent ailesi avcılar ve emin ol Argent ailesinden uzak durman senin için en iyisi. Scott bak şuan belki bana inanmak istemiyorsun tahmin edebiliyorum ama emin ol onları senden daha iyi tanıyorum seni seviyor gibi görünse bile güvenemezsin. Ailesi sadece seni avlamak isteyecek."

Stiles sessiz kalırken Scott arada kalmış bir ifade ile yere bakıyordu ve sonunda konuştu. "Allison'da avcı mı peki?" "Bundan emin değilim Allison'ı sadece bir gündür tanıyorum ama ailesinin tamamı öyle ve halası ile yakın görünüyordu Kate'in onu bir avcı olarak yetiştirdiğinden eminim. Argentlar çocuklarını küçük yaşlardan itibaren eğitir ve kurtadamlara karşı nefret ile doldurur. Bu yüzden farklı olacağını zannetmiyorum üzgünüm Scott."

"Herneyse seni buraya sadece avcılar ile konuşmak için getirmedim. Bugün maçı izlerken şu Jackson-" Stiles aniden sözünü kesti. "Benimle dalga mı geçiyorsun beni iki gündür görmeme rağmen ismimi bilmiyordun ama Jackson'ı sadece maçta görerek ismini mi öğrendin." "Lydia maç boyunca kaptan erkek arkadaşından bahsediyordu öğrenmeme gibi bir ihtimalim yoktu buzzcut." Stiles çilek sarışını kızdan bahsedilirken dudaklarını büzerken kaşlarını çattı ve Rosa devam etti. "Neyden bahsediyordum en son hah Jackson evet Jackson'ı senin üzerine gelen çocuk ile gördüm onu. Bunu bilerek yaptıklarına eminim seni kışkırtmaya çalışıyordu ikinizin arasında bir sorun mu var?" "Birkaç gündür lacrosse'ta iyi oynamaya başladığım için Koç benden bahsetmeye başladı. O da olağanüstü bir şekilde yetenek kazandığımı düşünüyor bu yüzden beni sıkıştırıyordu."

"Ona karşılık vermemeye çalış ne yaparsa yapsın tamam mı? Ayrıca maç ne zaman o zamana kadar kontrol etmelisin." "Yarın akşam." Stiles'ın cevabı ile Rosa birkaç saniye duraklarken gözlerini kocaman açarak konuşmaya başladı. "O maça çıkamazsın. Dolunaydan önceki gün. Duyguların tavan olacak." Scott şaşırırken hızlıca cevap verdi. "Hayır eğer oraya çıkmazsan Koç beni öldürür. Çıkmak zorundayım takımdan atılmamı mı istiyorsun?" Rosa gözlerini devirirken yerinden kalkmıştı ve çocuğa söylenmeye devam etti. "Sen delirdin mi o sahaya çıkıp bütün herkesi parçalamayı mı düşünüyorsun? Oraya çıkarsan kendi intiharını hazırlamaktan başka bir şey yapmazsın Argent'larda orada olacaktır. Ayrıca burada golf oynanmıyor Scott bu lacrosse emin ol sen benden daha iyi biliyorsun sadece antrenmanda bile bu hale geliyorsan."

Artık Scott ve Stiles'ta yerden kalkmışken ortada dönüp duran kıza bakıyorlardı. Stiles sonunda patladı. "Dönüp durmayı bırakır mısın? Başımı döndürüyor." Kızıl kafasını kaldırıp ona birkaç saniye bakarken adımlarını daha da hızlandırarak dönmeye başladı. "Tamam Koç ile konuşmaya çalışacağım yarın ve son bir şey daha sorabilir miyim?" Scott konuşurken kıza bakmaya devam ediyordu. Kız ona kafasını sallarken Scott sordu.

"Birisi tarafından ısırıldım ve bu hale geldim yani beni ısıran kişinin kim olduğunu biliyor musun?" Rosa onunla göz göze gelirken cevap verdi. "Bunu bende bilmiyorum kasabada bir alfa dolanıyor ama bende Derek'te hala kim olduğunu bilmiyoruz." Scott kafasını sallarken tekrar konuştu. "Anladım teşekkürler şimdi gitmem gerek." Rosa ona kafasını sallarken kısık sesle bir veda mırıldandı. Scott yeni işitme duyusu olmasa duymayacağından emin olsa da kafasını salladı ve sessiz kalmayı tercih eden arkadaşını kendisi ile dışarı sürükledi.

*****
daha yeni 5. bolumu paylassam da taslakta 15. bölümü yazıyorum şuan yapabilsem hepsini aynı anda paylaşıcam can sıkıntısından ÜQMDĞWMXPWÖXPSLX

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin