2

106 5 0
                                    

Г.т. Кристияна
След като разгледахме всички стаи седнахме да вечеряме. Когато бяхме готови се качих в стаята си. Изкъпах се на бързо и си облякох тази пижама

 Изкъпах се на бързо и си облякох тази пижама

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

И си легнах. Все пак утре бях на училище.

~На сутринта~

Г.т.Кристияна 
Станах раздразнено от алармата си. Отидох в банята взех си един душ и почнах да се обличам. След дълго търсене реших да облеча това

Разбира се отгоре си бях сложила късо черно горнище

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Разбира се отгоре си бях сложила късо черно горнище. Слязох долу и всички само мен чакаха. Назакусвахме се с Стейси и тръгнахме. По пътя се смяхме много докато не стигнахме училището. Първи час имахме математика.

Г-жа: Здравейте деца от днес ще имате нови две ученички. Момичета влезте! И се представете.

С: Здравейте,аз съм Стейси на 17 съм и много ще се радвам да се разбираме.

К: Здравейте и от мен. Казвам се Кристияна на почти 16 съм. Аз също много ще се радвам да се разбираме.

Г-жа: Добре момичета. Аз госпожа Ким. Стейси можеш да се седнеш на последния чин в дясно,а ти Кристияна можеш да седнеш на последния чен в ляво.

Не бях доволна от факта,че сме на различни чинове,но пък за сметка на това сме почти една до друга.  След малко обаче в класната стая влязоха две много високи и стройни момчета.  Едно от тях се приближи до мен. Беше облечено в бяла почти прозрачна риза,черни скъсани на коленете дънки и черни кецове.

???: Първо коя си? И второ кой ти разреши да седиш на моя чин?

К: Първо казвам се Кристияна. И второ трябваше да искам разрешение от теб да седя тук ли?

???: Виж какво малката. Дори не се и опитвай да ми повишаваш тон. И да ще искаш разрешение от мен!

Г-жалко Ким: ВИЕ ДВАМАТА! НАКАЗАНИ СТЕ! СЛЕД ЧАСА ПРИ ДИРЕКТОРА И ДВАМАТА! ЯСНА ЛИ СЪМ?

К: Добре

Седнах и си продължих със заниманието си.

Най-накрая часа свърши. Но сега трябваше да отида и при директора. Тръгнах на там,когато усетих някой да хваща ръката ми. Беше момиче може би по-голямо от мен.

?: Слушай пикло jungkook е мой. Ясна ли съм? За това ще е по-добре да стоиш далеч от него.

К: Така може ли Първо да ми кажеш коя си и кой по дяволите е jungkook?

Jn: Казвам се Jennie,а jungkook е момчето   с което се караше в часа.

К: И къде по тялото му пише името ти,че да е твой?

Jn: Не ми се отваряй! По-добре ме слушай!

Каза ми и си тръгна.
Тръгнах пак към директора и познайте какво. М да правилно видях великият jungkook.
Не му обърнах внимание,но можех да видя подлата му усмивка. Защо се усмихва? И на какво?

И това е 2 глава. Надявам се Ви е харесала! Извинявам се,че малко се забавих,но трябваше да уча за тест. Чао сладури и до следващия път.❤️‍🔥😍❤️💜

Words-479

Mafia bts💋🤤🔞Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon