Uzun, ince parmaklarıyla kavradığı viski bardağından bir yudum daha aldı. Yorgun yüzü hafif sarhoşluğun verdiği etki ile mayışmıştı. Düşünecek hiçbir şeyi yoktu ve buna içiyordu. Ne arkadaşı, ne sevgilisi ne de ailesi vardı genç adamın. 7 milyar insan içinde tek başınaydı. Etrafına bakındığında yanında olan tek bir kişi bile yoktu Atsumu'nun.
Barmenden bir kadeh daha istediğinde yanına oturan adamı fark etti. Siyah dağınık dalgalı saçları yüzünü kapatıyor olsa da bembeyaz teninin üstündeki küçük benler ve yapılı vücudunu saran siyah boğazlı kazağıyla kusursuz bir adam olduğuna kaanat getirmişti.
Boynundaki benler ve sesi... Atsumu'nun nutku tutulmuştu bile.Üstünde hissettiği gözlerle kafasını yana çevirdi Kiyoomi. "Bir problem mi vardı?" diye sordu ona bakan sarışın adama. Atsumu üstüne diktiği gözlerini adamdan çekip kadehinden bir yudum daha aldı. Tüm gün yemek yememesinin üstüne içki içmek midesini yaksa da bu acıyı görmezden gelerek cevap verdi. "Hayır sadece tahminimi doğruluyordum." dedi. Kiyoomi'nin kafası karışmıştı ancak karşısındaki adamın sarhoş olduğunu düşünerek üstelemedi. Sipariş ettiği şarabı gelince kadehi ucundan tuttu ve küçük bir yudum aldı. Bugün kötü bir gün geçirmişti ve sessiz bir şekilde içip gitmek istiyordu. Ancak yanındaki adamın buna izin vermeye niyeti yoktu.
🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cheers darlin' || sakuatsu
FanfictionKadehini kaldırdı Atsumu gülümseyerek. "Şerefe o zaman?" dedi, kalbi kırık olsa da belli etmemeye çalışarak. Kiyoomi de kaldırdı kadehini "Şerefe..."