Geri çekilemedim, çünkü ona kendimi kaptırdığımı şimdi anlıyordum..
Karşı konulmaz bir çekim içinde ona aşık oluyordum.
Kendimi zorlayarak öpücüğünü yarıda kestim..
"Ada, sarhoşsun.."
Bunu söylemekten nefret ediyorum, ama sarhoşken söylediklerine inanmamalıyım.
Özellikle de yaptıklarına..Gözlerimin içine öylece bakıyordu. Elimi tuttu..
"Özgür..."
"Hmm.."
"Sarhoş değilim ki bak hık-"
Ayakta duramayacağını biliyordum fakat o inadına ayağa kalkıp düz durmaya çalıştı.
Tabiki onu tutmak zorunda kaldım.
"Ada düşeceksin, sarhoşsun diyorum sana."
"Gitme"
"Buradayım, gitmiyorum."
"Özgür, eve gitmek istemiyorum. Hık- böyle gidersem annem çok üzülür. Onun gibi oldum sanır. Hık-"
Ah güzelim benim..
Yani şimdi bişey teklif etsem ayıp olcak.."Şey, o halde istersen bu gece bende kalabilirsin. Annemler evde değil. "
" Özgürr çok ayıp! "
Panikledim..
" Ne! Sadece senin için söyledim. Kötü bir amacım yokt-"
O sırada aniden bana sarıldı.
"Yaa ponçik hemen de panikledin hahaj hık -"
"Ada, artık uyan ya.. Heeeey, evin sahibi kim, tanıyor musun? Bir kahve falan yapsın sana.."
"Hık- istemiyorum"
"Eh, benden günah gitti."
Ada'yı kucakladım banyodan çıktım. Koltuğun köşesine düşen paltosunu üzerine giydirdim ve kolumun altına alarak bahçeye çıkardım.
"Taksi çağırmamız gerekiyor.."
"Hık- hayır, ben arabayla geldim bak orda"
"Araba mı? Senin ehliyetin var mı??"
"Yooooooo"
"Ada..."
"Hık- nolucak kiii, babam ceza olduğunda sildiriyor zaten. Hık-"
"E tabi, zengin olunca kolay bu işler. Çarptığın insanları da geri getirebiliyor mu peki?"
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg] (Tamamlandı )
HumorOkulunuzun basket takımı vardır. Ve de onların popüler sevgilileri.. Başlangıç tarihi :Ocak 2023🍓