15.Bölüm

12K 766 41
                                    

Bölüm Biblosu : Heart of Gold (Altın Kalp)
Bölüm Şarkısı : Emre Aydın - Bu Yağmurlar*Muhteşem bir şarkı,muhteşem bir ses...
Keyifli okumalar...♥

#15.Bölüm#
Bazı şeyleri kabullenmek zordur ve zaman alır. Yüreğimiz gerçekleri görmek için çırpınsa da,akıl bunları görmezden gelip üzerini örter. Her şey ortadadır ama bunun farkına varırsak,ödeyeceğimiz bedelleri düşünüp,tüm olguları bir kenara iteleriz. Oysa geç kalmış olabileceğimiz aklımızın ucuna dahi gelmez.
Bir şeyleri kabullenmek için geçen süre,karışımızdakinin kendini bize kanıtladığı süreçtir aslında. İkna edilmemiz zordur,zaman alır ama sonucu tatlı olur...

Kaybettikçe bir çentik attı,
Alnımın üstüne Tanrı,
Büyüdün dedi,
Bu yağmurlar yüzünden.*

Yüzünü görmeye bile tahammülü olmadığı bu adam -adam demek bile istemiyordu- suratındaki iğrenç sırıtışıyla dikiliyordu karşısında. Etrafına baktığında bulunduğu sokakta kimselerin olmadığını farketti Rengin.
Ay zirvede tüm görkemini sergilerken,rüzgarlı hava insanları evlerine kapatmıştı. Sokakta in cin top oynuyordu ve karşısındaki pislik adım adım Rengin'e yaklaşıyordu.
" Ne yüzle çıkıyorsun sen karşıma! Annemi rahat bırak! Onun kılına zarar ge-"

" Ne yaparsın?! O benim karım! Hangi adamın koynuna giriyorsun bilmiyorum ama zengin züppe olduğu belli.. Dikmişsin iki izbandutu kapıya.. Onun da kanına girmişsin,yazık adama.." deyip koca bir kahkaha patlattı. Sokak lambalarının loş ışığı bu şerefsizin yüzüne vuruyordu ve Rengin bir kez daha iğrenmişti ondan. Söylediklerini umursamıyordu,onun nasıl pis bir adam olduğunu biliyordu ama.. Bu kadarı fazlaydı! Hem.. Annesi ve ablasına bir şey yaparsa..

" Defol git! En kısa zamanda boşanma kâğıtlarını kapında bulursan da şaşırma! Yetti artık.. " Sözleriyle,duruşuyla güçlü bir izlenim verse de içi hem soğuktan hem de tedirginlikten adeta titriyordu. İçinden her ne kadar "korkmuyorum" diye kendi kendini telkin etse de bunun gerçek olmadığını biliyordu.

" Anlaşılan Zeliha sana gerçekleri anlatmamış.. Hmm.. Güya en mükemmel anne-kız sizsiniz değil mi? Annene güveniyor musun? Belki de senden sakladığı şeyler vardır kızım.. Ha?"

Yaşlı adamın ne söylediğini anlayamıyordu,annesi ona yalan söylemezdi.. Bu pislik aralarını bozmaya çalışıyordu. Ama Rengin yem olup tuzağa düşmeyecekti. Bir an önce bu pislikten kurtulup eve dönmeliydi,annesi merak edecekti.

" Söylediklerinin en ufak değeri yok bende.. Git şimdi,defol!" Eski püskü kıyafetleriyle Rengin'in üzerine doğru gelen İsmail'in gözlerindeki kinayenin yerini kısa sürede acımasız bir his bürümüştü. Rengin adamın bu gaddar surat ifadesini görünce içindeki endişe tohumları daha fazla dağılmış,büyümüştü. Rengin dik duruşunu bozmadan geri geri giderken sırtının değdiği soğuk zemin nefesinin kesilmesine sebep olmuştu.
Aklında bambaşka şeyler vardı. Ufak bir taş alıp atacak ve koşa koşa gidecekti güya. Kaçmak ona göre değildi ama kimselerin olmadığı bu sokakta bu pisliğe oyuncak olmak istemiyordu. Gösteri zamanı değildi.

Altın Tozu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin