Drugs

1.4K 110 81
                                    

Hepinize iyi akşamlar uzun zamandır bir şeyler yazmıyordum ve bir şeyler yazmak isterken direkt bir fic olmasa bile oneshot yazmak istedim. Ama birazcık smutshot oldu 😅çok uzun değil ama umarım beğenirsiniz... İyi okumalarr !!

.

Arkadaşlarımın beni zar zor ikna etmesiyle asla olmamam gereken bir yerdeydim. Aslında, evimde kendi halimde takılmam gerekiyordu. Burada herkesin birbirine amaçsızca sürtündüğü, Dj'in sanki kulak zarımızı patlatmaya yemin etmişçesine sesi sonuna kadar çıkardığı bu mekanda değil. 

Evimde, yatağımda TikTok izleyerek de sonunda bir yıldır köpek gibi çalıştığım ve uğruna bir yılımı heba ettiğim terfimi kutlayabilirdim. 

Bu benim için yeter de artardı. 

" Etraftaki herkese iğrenerek bakmayı bırak da, şu önündekinden bir kaç yudum al en azından, merak etme içinde alkol yok. " 

Felix bana sesini duyurmak için gereğinden fazla bağırmak zorunda kalmıştı, ki bu yüzden boğazındaki damarlar hafifçe şişerek kendilerini göstermişti. 

Aslında alkol almıyor değildim. Hatta bizimkilerle toplandığımız çoğu gece soju ya da bir kaç bira kesinlikle içerdik. Ama burada alkol almak en son isteyeceğim şeydi. Çünkü değişiklik olsun diyerek geldiğimiz bu mekan bana güven vermiyordu bir kere tamam mı ? Bu yüzden burada bir şeyler de içmek istemiyordum. Çünkü sabah hiç tanımadığım birisinin yatağında uyanabilirdim. Ya da ben alkolün etkisindeyken birisi gelip beni kaçırabilirdi. 

Ama sonuç olarak bu isteğim de göz ardı edilerek, önüme konulan kırmızı renkli ve soğuk olduğu bardağın dışında yaptığı buğu yüzünden belli olan içecek ile bakışmamı sağlamıştı. 

" Vişne suyu, Jisung. Jisung, vişne suyu tanıştırırım. "

Seungmin yüzündeki memnuniyetsiz ifadeyle elini bardak ve benim aramda dolaştırdı. 

" Seungmin, ya içine başka bir şey koydularsa ? "

" Jisung bazen sende çok abarttığını düşünmüyor musun ? Sadece iç gitsin. Her şey üstünde bu kadar düşünemezsin. Birazcık evden çıkman ve kendine gelmen gerekiyordu tamam mı ? Buraya senin için geldik ama işe bak ki sen hariç hepimiz eğleniyoruz. " 

Seungmin bakışlarını pistte sanki yarınlar yokmuşçasına dans eden Hyunjin'e çevirdi ve bana bilmişçesine sırıttı. 

" Tamam tamam, haklısın. " diyerek önümdeki bardaktan bir kaç yudum aldım. 

Aslında haklıydı, kesinlikle haklıydı. Ne kadar buraya gelmek istemesem de bu ruh halinden sıyrılmam gerekiyordu. Çünkü onlar olmasaydı büyük ihtimalle dediğim gibi, evimde oturacak ve bütün akşam TikTok izleyecektim. Belki arada değişiklik yaparak Reels'i de bunun içine katabilirdim. Çünkü bilirsiniz arada değişiklik yapmak gerekir ?

Elimdeki vişne suyundan bir kaç yudum aldım ve ağzıma yayılan gereğinden fazla acımsı tatla yüzümü buruşturdum. 

" Seungmin ? Bunun sadece vişne suyu olduğuna emin misin ? "

" Evet ? Özellikle içinde alkol olmamasını rica etmiştim. "

" Tadı sanki bozuk vişneden yapılmış gibi. "

Seungmin merakla elimdeki bardağı aldı ve bir kaç yudum aldı. Ardından kafasını olumsuz anlamda sallayarak bardağı tekrar elime uzattı. 

" Tadı normal Jisung, senin ağzının tadı bozulmuş. " 

                                      *****

Biliyordum. Onun sadece vişne suyu olmadığını biliyordum. Hem böyle bir yerde barmenin söylediği bir şeye kim inanırdı ki ? Sanırım sadece biz salaklar.

I Don't Do Drugs | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin