Első Rész

64 6 0
                                    

1. Rész

"Minden nyárnak meg van a maga története"

-Kincsem, minden odaraktál?-jött le a lépcsőn az apám.

-Persze.-mosolyogtam rá.

-Lewis lelkére kötöttem hogy egybe akarlak visszakapni, ha nem akkor kiherélem őt.-mondta.

Felnevettem az apukámon. Hát igen, egy csapat helyes F1-es pilótával fogok menni kempingezni, egyedüli lány. Lewis, Carlos, Charles, Daniel, Seb és Pierre. 6 fiú és egy lány. Érdekes felállás. Az ajtón egyszer csak Lew jött be. Nem lepődtem meg, hisz mondta, hogy eljön értem. Két kocsival fogunk menni majd. Idejött hozzám. Lewis amúgy kicsit idegesítő, de aranyos a maga módján. Adott nekem két puszit.

-Szia szépség.-mondta mire elpirultam.

-Vigyázz a lányomra vagy lenyakazlak.-mondta apa megint.

-Jó-jó Toto.-mondta Lewis.-Vigyázok rá, mint a szemem fényére. Nem vagyunk ovisok már.-forgatta meg a szemét.

-Na, inkább segíts levinni a cuccaimat.-mondtam neki, majd elindultunk a lépcsőn fel a szobámba. Egy nagy túrahátizsákba raktam össze a cuccaim nagy részét, a másikat egy kisebb bőrödbe. Egy hátizsákba összeraktam a cuccokat amit kellhetnek az út alatt. Viszek fényképező képet, hisz sok mindent meg akarok örökíteni. Az Amalfi part környékére megyünk, ott béreltek ki a srácok 2 mobilházat. Lewis felkapta a túrazsákom meg a bőröndöm.

-Menj csak le, gyorsan átöltözöm, aztán megyek én is.-mondtam. Miután kiment becsuktam az ajtót. A tükör elé álltam. Felsóhajtottam. El se hiszem hogy ez megtörténik hogy egy csapat helyes sráccal megyek nyaralni. Két hetet. Jó, számomra csak Charles az aki felkelti az érdeklődésem, hisz nagyon aranyos, kedves, csodás mosolya van, és nagyon helyes. Átvettem egy fekete haspólót meg egy farmer rövidnadrágot meg a szandálomat. A táskámba beraktam a töltőmet meg a fülhallgatómat. Felvettem a napszemüvegem majd feltoltam a fejemre. Augusztus van, a Hungaroring után. Szeptemberben leszek 21 éves. Apám Toto Wolff, konkrétan beleszülettem abba, hogy Mercedes pártinak kell lennem. De nem zavar. Általában a futamokra velük utazok, fotósként dolgozom a futamokon. Imádok fotózni, szívem-lelkem benne van. Felkaptam a kis hátizsákomat majd leindultam le a srácokhoz. Elbúcsúztam a szüleimtől, majd felkaptam a dobozt amiben a sütik vannak. Én sütöttem, van palacsinta meg muffin. Elindultam ki a kocsihoz majd beszálltam az anyós ülésre. Seb hátul ült mögöttem.

-El kell még menni Danielért. Eljött Monacoba, hogy együtt tudjunk menni.-mondta Lew.

-Rendben.-mosolyogtam.-Sütit? Szerintem még most egyetek mielőtt Dan bezabálja az összeset.-nevettem fel.-Szarjatok most a diétára. Lebulizzuk meg letúrázzuk majd.-mondtam mosolyogva.

-Köszi Riley.-mondta Seb majd elvett egy palacsintát.

-Köszi szépség.-vett el egy muffint Ham. Ő fog most vezetni. Megforgattam a szemem a becenevemet hallván. Miután megette Lew a muffint beindította a motort majd elindultunk. Útközben a reptérnél felvettük Danielt. A kocsiban előre hajolt én meg picit hátra. Adott nekem két puszit. Daniel nagyon jó barátom. Visszafordultam előre. A napszemüvegem a szememre húztam. Lew bekapcsolta a rádiót, épp egy ilyen zene ment benne amit imádok. Feljebb hangosítottam.

-Your heartbeat of solid gold, i love you, you never know...-kezdtem halkan énekelni az Under Controlt. Daniel csatlakozott hozzám, együtt énekeltük tovább. Miután vége lett a számnak Jasmine Thompson és Robin Schulz Sun Goes Down dala következett. Halkan énekelgettem. Ez után következett Simple Plan-Summer Paradise dala. Nagyon nyári zene ez és nagyon imádom. Mindannyian énekelni kezdtünk, bátran énekelgettünk mert egyikünknek se valami baromi jó a hangja. Lew egyes részeknél felém pillantott, egy egy pillanatra csak mert vezet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Moments (Charles Leclerc ff.)Where stories live. Discover now