Az önce abimi gördüğüme emindim! O abim di! Ama neden Bonten de? Ah doğru ya! O Toman üyesiydi! Ama ya karıştırdıysam?
Rei- Bu gün çok güzel olmuşsun Emily.
Şoför aynasından bana bakarak ve gülümseyerek söylemişti. Şaşırdım çünkü şu an onun abim olduğu çok açıktı!
Rei- Ee patron nereye?
Mikey- Bara.
Emily- B-Bar??!
Bara mi?? Olmaz! Asla! Bu kıyafetle bile asla! İçki içmek istemiyorum! Hayır!! Ama abim onaylamazsa gitmeyiz! Yani.. belki...
Rei- Tamam.
NE? NE? NE?! Neden!! Ama dur galiba istemiyor.. çünkü sesi garip geldi.
Mikey eli bacağımda okşuyordu. Onun dokunuşlarını severdim. Beni rahat hissetdiriyor. Ama şu anki haline bakınca, ve yaptıklarını duyduktan sonra bu fikrimin değişmesine neden oldu. Arada abimin Mikeynin bacağımda olan eline bakıyordu. Oda bunu sevmiyor..
Bara geldiğimizde Mikey kapısını açıp çıktı. Abimde gelip benim kapımı açtı. Elimden tutup kaldırmadan önce başını içeriye soktu ve kulağıma fısıldadı.
Rei- Bak Mikey ile yan yana olman gerek ama diğer veletler sana dokunmasın diye ben senin koruman ve şoförün olarak yanında olacağım. İhtiyacın olan olursa bana orda söyle. Ve bir de bu elbise çok güzel, ama rahatsız edici. Senin için mont getirdim onu giyersin.
Emily- Peki..
Elimden tutdu ve benim arabadan çıkmama yardım etti. Mikey elimi onun koluna kenetledi. Ona soğuk ifade ile bakıyordum. Bu hali ve yaptıkları kötü olsa bile yinede onu çok seviyorum.
Bara gelince, çok kusursuz ve mükemmel bir yerdi. Bonten simgesi vardı. Galiba Mikey'nin barıydı.
Ama içerisi ful içki kokuyordu. Oynayan ve erkeklere yavşayan kızlar, içmekten hal olmuş erkekler, bir birlerine sürtünen sapıklar, gaylar ve lezler bile vardı. İğrenç.
(Ben gay ve lez seviom bu Emily niye sevmiyo bilmiom ehü)
Mikey ve qrubu ile dairevi masada oturduk. Rei benim oturduğum koltuğun arkasında duruyordu. Mikey benim yanımda oturmuştu. Ran ve Rin başka bir koltukta, Sanzu ortalıkta yoktu galiba yavşamaya gitti orospu. Kakucho içki içiyordu. Ve Kokonoi ise paralara bakarak dilini dışarı çıkarıp sayıyordu.
Mikey saçlarımı geri itti. Bu çok kötü çünkü şu an Bonten karışık çevremizdeki bazıları bile bana bakıyordu. Rei sinirlenmiş gibiydi çünkü arkamda durmuş ve elini benim oturduğum koltuğun başlığına koymuş sıkıyordu. Sesi duyuyordum. Rahatsızdım ve elbisemin önünü biraz kaldırmak istedim.
Emily- Mikey lavaboya gidebilir miyim?
Mikey- Tamam.
Elini omuzumdan çekmişti ve bende ayağa kalktım. Abim hazır gibiydi çünkü elinde montum vardı. Lavaboya gittim ve abimde kapıda beni bekliyordu. Elbisenin yakasını kaldırdım ama yine düşüyordu. Ah şu göğüsler! Neden 12 yıl sonra bile bu kadar büyük! Saçımı öne attım ve lavabodan çıktım. Abim bana montu verdi bende giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY ANGEL | Mikey X Reader
Hayran Kurguİlk hikayemdir umarım beğenirsiniz<3 Bok gibi de ola bilir- Smut vardır Şiddet vardır Küfür içermektedir Bu kadar umarım beğenirsiniz muah :3 UYARI!!! Hikayede olan olaylar bana aittir ama karakterler Ken Wakui'nindir. Yazın hataları olabilir. Bu yü...